Roadrunner Skrevet 15. august 2010 Forfatter #1581 Del Skrevet 15. august 2010 Sooool her også! Det er så varmt, så varmt. Såvidt jeg får litt gjennomtrekk her, har en følelse av at dette kan bli tropenatt-ish! Kjemi! :dåne: Forundrer meg ikke om det blir tropenatt her i natt også... Klam og varm! Men nyter så godt jeg kan altså Kjemi ja... Er en del av anatomi & fysiologi... Fæle greier! Men det skal nok gå det også... *samle motivasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2010 #1582 Del Skrevet 15. august 2010 Her er det utrolig hett i dag og jeg har lukket verandadøra og satt opp utgangsdøra slik at det kommer skyyggeluft inn og holder huset litt kjøligere. Orker ikke engang tanken på å gå ut og få sol på meg Det er for mye alkohol i mitt blodomløp fortsatt - og litt for lite vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2010 Forfatter #1583 Del Skrevet 15. august 2010 Håper vannbalansen kommer seg etterhvert, Suzy! Må vel tyde på at dere hadde en kjempefin kveld i går? Her har temperaturen falt en hel grad... Men sola har gjemt seg bak en sky, så det er ikke hel kokende ute nå. Er nok uansett en stund til jeg slutter å være seig da... Får blir litt trening i morra eller utover i uka, i dag orket jeg bare ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2010 #1584 Del Skrevet 15. august 2010 Å trene når det er skikkelig varmt er helt håpløst... Holder med deg i å sitte i sola istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. august 2010 #1585 Del Skrevet 15. august 2010 Å sitte to timer på en buss med ikke-fungerende air condition var ikke noe deilig i dag. Men etter en heller våt og litt torden-smell fredag så var det utrolig deilig med sol lørdag og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2010 #1586 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1587 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen! og vind i dag, men helt greit vær på en mandag det synes jeg. Har jo fått masse i helga! Småhektisk dag i dag, mye som må være ferdig før dagen er omme. Men tror jeg har sånn nogenlunde oversikten, så satser på at det skal gå bra. Får ikke helt bestemt meg for hva slags treningsøkt jeg skal belage meg på i ettermiddag, og har foreløpig byttet om på reservasjonen et par ganger. Noe skal det nok bli til slutt! Styrketime frister, men der frister ikke instruktøren så veldig... Instruktøren frister mer på intervallspinning, men kunne jo trengt litt styrke også da... Mulig det blir spinning i dag, og så håper jeg "rett" instruktør er tilbake på styrketimen neste mandag. Liker godt den instruktøren som var der før ferien, og satser på at h*n er tilbake snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 #1588 Del Skrevet 16. august 2010 Enig med deg, regn og vind er perfekt på en mandag! Her skinner solen, så det ser ut til å bli en fin dag forsåvidt, håper bare ikke det blir så varmt som i går! for trening i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1589 Del Skrevet 16. august 2010 Trening skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1590 Del Skrevet 16. august 2010 Lar meg stadig forundre over hvordan enkelte mennesker kan være både energivampyrer, og samtidig få et relativt god humør til å bli småkjipt på et øyeblikk. Virkelig fasinerende! Men jeg jobber med meg selv for å ikke la slike mennesker få den påvirkningen, og føler det går bedre. Men noen dager er man bare mer mottakelig enn andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. august 2010 #1591 Del Skrevet 16. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2010 #1592 Del Skrevet 16. august 2010 Enkelte mennesker altså Skulel vært forbudt å være energityver og humørdrepere på en gang, men den eneste man kan gjøre noe med er jo seg selv, så det er bare å overse så langt det går - sjøl om det er vanskelig. Jeg har vært og sett på førsteklassinger og fniser av hvor små og søte de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1593 Del Skrevet 16. august 2010 Er visst enkelte mennesker som har et solid knippe av egenskaper, som i alle fall i stor grad kolliderer med meg og mitt Har et par kollegaer som har tendenser til de egenskapene, og spesielt en/ei utmerker seg. Jaja, jeg er jo klar over utfordringen, så prøver å ta den så bra som mulig. Vedkommende er for tida delvis sykemeldt, og det er jo nesten fælt å si det, men det passer meg veldig bra... Vel, nok klaging... Førsteklassinger er supersøte da Aner meg at det blir en koselig liten solskinnshistorie fra Suzy i dag 3 timer igjen.... *teller ned* Aner meg at ei viss uke er i komminga. Tror kanskje jeg må begynne å få oversikt over denne syklusen igjen, sånn at jeg er litt forberedt? Fæle greier altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2010 #1594 Del Skrevet 16. august 2010 I dag blir det solskinnshistorie ja - i sola på første skoledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1595 Del Skrevet 16. august 2010 I dag blir det solskinnshistorie ja - i sola på første skoledag Herlig! Godt dere har fått sola i dag da, og virkelig kan kose dere Her regnet det vannrett i stad, men nå er det mer opphold tror jeg. Fremdeles litt vind, men ser ikke helgalt ut. Greit å være inne en slik dag igrunn. Står litt i stampe på jobben som må være ferdig før i morra, og kjenner jeg blir småfrustrert... Men håper det skal løsne, eller at noen smarte sjeler kan komme meg til unnsetning! Det får gå som det går, og går det ikke så går vel det også... Eller noe i den dur. Begynner å bli småtrøtt oxo... *znork* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. august 2010 #1596 Del Skrevet 16. august 2010 Håper det berømte fuggel-humøret stiger til vers igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2010 #1597 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke sovne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. august 2010 #1598 Del Skrevet 16. august 2010 :gjeiper: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1599 Del Skrevet 16. august 2010 Jai såvår ikke - jai skrur! Begynner å få orden på morgendagens sak, så da går det seg til. Snart i mål! Litt som trolig gjenstår til i morgen tidlig, men det er absolutt overkommelig. Deilig! Aner meg at det fort dukker opp nye utfordringer da, men hadde vært godt med en rolig dag eller to nå altså. :gjeiper: Rett hjem til middag i dag, og videre innom ei venninne på snartvisitt. Så blir det intervallspinning, dusj, sløvings og senga. Det var den mandagen I morra blir det kanskje spinning igjen? :klø: Før det MÅ bli litt mer lesing... Ikke helt strukturen på det ennå kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2010 #1600 Del Skrevet 16. august 2010 Jai såvår ikke - jai skrur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå