Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer liksom ikke helt i gang på jobb i dag... :ler:

Satser på å få gjort det jeg skal, og så får det bare bli som det blir med resten. Er heldigvis fredag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde stått en sånn amerikansk advarsel på forsiden av forumet "Overdreven bruk kan føre til avhengighet" eller no sånt :ler:

KG får man liksom alltid tid til.

Men pussig nok jobber jeg ikke noe fortere når jeg ikke har det :vetikke:

God morgen på deg RR - fortsatt i vater med mat og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det litt merkelig hvordan KG åpner seg av seg selv, så fort man setter seg foran skjermen. Det spretter liksom opp uansett hva man egentlig skulle gjøre på data'n. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det litt merkelig hvordan KG åpner seg av seg selv, så fort man setter seg foran skjermen. Det spretter liksom opp uansett hva man egentlig skulle gjøre på data'n. :klø:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Power on på pc'en, og en kjapp innlogging, og vips! Der var KG... Må si det er veldig beroligende å vite at jeg ikke er alene om den opplevelsen da. Antar at jeg da kan kalle det "normalt" :fnise:

Fremdeles i vater på kostholdsfronten, og vekta rusler nedover. Så langt -2,3 kg denne uka! :duskedame: Første tegn til søtsug kom etter middag i går, men det hjalp med en solid intervalløkt på spinningsykkelen :ler: I dag kommer det en solid utfordring, med seminar med innlagt mat/middag. Men håper det enten er buffet, eller at det er passe med mat sånn at jeg kan styre unna de største karbofellene. Sjokoladen skal jeg uansett holde meg unna, der er det full stopp. Men ser ikke på det som en krise om det blir noen gram pasta eller poteter, det er ikke det som velter lasset i en slik situasjon. Og jeg er ikke så flink til å komme med medbragt i slike situasjoner, eller takke nei til alt foran masse fremmede folk... Men vi får se! Tar det som det kommer i ettermiddag :jepp: Først er det omelett til lunsj i alle fall!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart lunsj jo! :bond:

Blitt litt mye KG i dag kanskje? :sjenert: Drøye to timer til jeg farer avsted på seminar, og jeg må få gjort litt før den tid tror jeg? *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Føler virkelig at jeg har litt kontroll på kostholdet denne gangen, og at treninga da kommer som en naturlig konsekvens. [..]

Da er vi litt omvendt :) Endelig har jeg litt kontroll på treninga, og da følger maten som en naturlig konsekvens :ler:

Når det er sagt: skikkelig gøy å følge med deg og hvordan du gyver løs med fabelaktig godt pågangsmot *rett* etter ferien! Beundringsverdi er det :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart lunsj jo! :bond:

Blitt litt mye KG i dag kanskje? :sjenert: Drøye to timer til jeg farer avsted på seminar, og jeg må få gjort litt før den tid tror jeg? *kremt*

Håper du har det kjempefint på seminar, RR :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seminar var knall!!! En liten faglig dose først, så ble det sosialt, mat og moro. Koste meg! Unnet meg en smak av desserten og frukten, men er ellers veldig fornøyd med lavkarboen så langt. Og lot det bli med den desserten i kveld, ikke unnet meg noe annet. Føler jeg har kontroll på kostholdet for øyeblikket, og det føles veldig bra! Det kontrollerer ikke meg...

Slutten på CM nå, og så blir det senga. TRØTT!!! Var hjemme rett før kl 21, vært på farta siden før 07. Lang dag!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seminar var knall!!! En liten faglig dose først, så ble det sosialt, mat og moro. Koste meg![..]

Slutten på CM nå, og så blir det senga. TRØTT!!! Var hjemme rett før kl 21, vært på farta siden før 07. Lang dag!

:natti:

:kose: Så bra!! Sove godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

:danser: Fredag!! :danser:

Sen kveld i går, men ikke totalvrak i dag. Rare greier! Må være disse T-dagene som har skylden i vraktendensen... F-dag er ukas beste dag uansett :jepp:

Endel jeg må få ferdig på jobb i dag (snåle greier, jeg som hadde en sååååå :sjenert: effektiv dag i går? ), og så må det handles og ordnes litt i ettermiddag. Får se om jeg rekker en treningsøkt før jeg får venninnebesøk, hvis ikke får jeg ta det igjen i helga eller til uka. Stresser ikke. Treningsøkta i går forsvant i alt det sosiale, men det gjorde ingenting! :bolledeig:

:kaffekopp: trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...