Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Roadrunner skrev:

Spinning er en annen form for tortur - da får skrotten kjørt seg skikkelig mens hodet får helt fri :jepp:
Og det er litt deilig skal jeg si deg! Og mør skrott etter spinninga er ren bonus - full av god samvittighet :strix:
Trengs i disse julekake/sjokolade/julemat-spisende tider :sjenert:

Jeg ser den. Og jeg er enig i at det er litt deilig å røre på skrotten, men akkurat spinning er bare vondt... Men trening er jeg absolutt tilhenger av... :jepp: 

Og HURRA for pandaen. :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Mårnings!
Ble smått brutal start på dagen i dag, da jeg sovnet tvert etter å ha stoppet vekkerklokka. Våknet igjen etter ca 40 minutter, kikket på klokka og konkluderte med at det var ca 20 minutter til klokka skulle ringe. Slumret/sov videre, og etter å ha sjekket klokka et par ganger underveis (fremdeles skråsikker på at det er en stund til klokka skulle ringe), begynner en litt interessant tanke å slå rot. Står det kanskje 06:40 på displayet, og ikke 05:40? Oooo yeah, her har vi sovet bort omtrent en time ekstra... Opp og hopp, kaste på litt klær, spise litt og få litt mascara på vippene før det er på tide og hoppe i bilen. Kom på jobb ca 20 minutter senere enn vanlig - trøtt men fattet. Godt man har flexitid :jepp: Lå en god stund før jeg fikk sove i går kveld, så var nok litt på hæla søvnmessig. Sov ikke så veldig godt natt til i går heller, så det har nok bare ballet på seg. Jaja, man er på jobb, og satser på å få gjort litt i løpet av dagen. Skal gjøre litt fysisk arbeid her, så har kledd meg litt praktisk. Behagelige bukser og småslitne joggesko - ikke mye pentøy å spore. :sjenert:

Skal bare.... først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å skjønne klokka er ikke så lett i halvsøvne :fnise: Jeg har klokkeradio, og kan ligge lenge og høre på musikken og lure litt på hvor den kommer fra før jeg gjør koblingen... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen behagelig musikk, mer plagsom piping. Stort sett går det veldig greit å skru den av og forlate dyna innen 5 minutter (veldig greit er en overdrivelse - jeg vet, men det går, på et vis). Men i dag var det ikke så lett gitt.

Har fått ryddet ett av rommene som stod på agendaen i dag, satser på å ta mye av det andre rommet etter lunsj i dag. Er godt å kunne bruke litt rolige romjulsdager til å få gjort det man aldri får gjort ellers. Lite avbrytelser i dag, så da kan man konsentrere seg om rydding.

Nisser og generell julepynt ble ryddet bort i går, kun røde duker og litt lys gjenstår. Skal få handlet det meste i ettermiddag tenkte jeg, og så får jeg se om det blir noe trening eller ei. Mistenker at jeg heller lader opp til spinning i morgen... :sjenert: Onsdag vurderer jeg noe sosialt, og torsdag er det det jo årets siste dag. Plutselig er det 2016 på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:
Mårnings!
Tirsdag, "midtuke", og samtidig litt torsdag (siden det er "fredag" i morgen). Fremdeles trøtt, men har sovet godt i natt, og fikk slept skrotten ut av senga da klokka ringte i morges. En bragd i seg selv :jepp: Småpjusk i formen :forkjola: så må se litt hvordan dagen går før jeg tar en endelig avgjørelse angående spinning. Men treningstøyet står i bilen og jeg er egentlig veldig klar. Men tar det litt på sparket når det nærmer seg, først må arbeidsdagen unnagjøres.

Avtale med bestis i kveldinga, blir koselig! Skravle litt og bare kose oss. Ikke sett henne siden før jul, så absolutt på tide med litt kvalitetstid.

Ute har plussgradene kommet, det drypper litt og snøen smelter. Kort vinter...
Men nå truer vel yr.no med at det skal bli minusgrader igjen neste uke, og snø i helga. Så får bare fokusere på nedtelling til tur og holde ut! Snart er det bare 50 dager igjen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Småpjusk Fuggel høres ikke bra ut. God bedring. :kose: 

Og angående været... :sukk:  *vil ikke ha blankis* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp:

Småpjusk Fuggel høres ikke bra ut. God bedring. :kose: 

Og angående været... :sukk:  *vil ikke ha blankis* 

Tusen takk, Sauen! Ikke helt i slag, men liksom ikke syk heller... Forkjølelsessmak i munnen, litt sliming og snørring, men ellers ganske oppegående. Så... Vi får se... Er nå på jobb, og har rolige dager.

Jeg krysser fingrene for at all snø og sørpe som ligger ute nå reiser i løpet av morgendagen. Så får det heller komme ny runde med minusgrader og snø, men da slipper vi dette spetakkelet i bunn. Vil heller rykke tilbake til start og begynne helt forfra. Var veeeeldig glatt i morges, da jeg skulle forflytte meg fra heimen og til bilen. Enkelte steder hadde det allerede blitt bart heldigvis, og det var også strødd litt her og der. Men enkelte partier var våt klinkis - og rett og slett livsfarlig. Og DET er hovedgrunnen til at jeg ikke er overbegeistret for disse vintrene.. Hadde vi enda fått 20 cm snø og 5 minusgrader med finvær så... Men når snøværet arter seg på dette viset, så vil jeg ikke ha snø. Nå lover vel meteorologene kaldvær fra fredag, så... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:
Mårnings!

Ny dag med nye muligheter, og årets siste arbeidsdag. :hoppe:
Fremdeles litt tett i mulen, og surkler litt, men ellers relativt oppegående. Skal delvis vikariere litt på jobb i dag, så har byttet kontorplass for dagen. Kjekt med litt forandring, og sitter litt mer sosialt til i dag :nigo: Også litt enklere å avsløre om jeg leser VG her da... :sjenert: 

Trening utgikk i går, ble i stedet rask middag og litt rydding før bestis kom på besøk. Veldig koselig med sofaskravlings og kvalitetstid! Stresser ikke treninga når skrotten ikke er i toppform, skal heller gi jernet fra mandagen av (jepp, har allerede planlagt spinning både mandag og tirsdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Det var den mandagen ja... Flere som har drømmer og ønsker for den dagen og dagene som kommer... En alvorlig skjerpings må til... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Det var den mandagen ja... Flere som har drømmer og ønsker for den dagen og dagene som kommer... En alvorlig skjerpings må til... :sjenert: 

Alvorlig skjerpings trengs ja, ingen tvil om det!

Og fuggel'n er klar :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.12.2015 at 10.27, Roadrunner skrev:

Nisser og generell julepynt ble ryddet bort i går, kun røde duker og litt lys gjenstår. Skal få handlet det meste i ettermiddag tenkte jeg, og så får jeg se om det blir noe trening eller ei. Mistenker at jeg heller lader opp til spinning i morgen... :sjenert: Onsdag vurderer jeg noe sosialt, og torsdag er det det jo årets siste dag. Plutselig er det 2016 på fredag...

Jippi, noen som ryddet vekk julepynten samtidig som meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Saltsild skrev:

Jippi, noen som ryddet vekk julepynten samtidig som meg :hoppe:

:hoppe:

Jeg begynner tidlig (pynter til 1.søndag i advent) og da er det godt å få nissene ut igjen så fort jula er på hell. 

Koselig å se deg innom boka mi, Saltsild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Roadrunner skrev:

:hoppe:

Jeg begynner tidlig (pynter til 1.søndag i advent) og da er det godt å få nissene ut igjen så fort jula er på hell. 

Koselig å se deg innom boka mi, Saltsild!

Ja, vi gjør det her hjemme vi også. Men jeg må innrømme at det er godt å få det ut altså. :) 
Har sniket innom en liten stund, så tenkte jeg kunne si hei! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Saltsild skrev:

Ja, vi gjør det her hjemme vi også. Men jeg må innrømme at det er godt å få det ut altså. :) 
Har sniket innom en liten stund, så tenkte jeg kunne si hei! :blomst:

Er veldig godt å få det ut, spesielt når hverdagen nærmer seg beått og brutalt igjen. Har ikke helt klart å pakke ned lysene på busken ute og de jeg har rundt et vindu inne, så de blir nok til over nyttår. Men tror kanskje dukene ryker i kveld, og da er det meste tilbake til normalen. 

:velkommen:

Koselig når sniklesere står frem :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp: 

Her lever nisser og engler i et harmonisk fellesskap i stua mi fremdeles. Og det kommer de til å gjøre noen dager til. De får vel flytte ned i eskene sine en gang i neste uke, tenker jeg... Pleier å ha dem framme til 20.dag jul, men blir nok ikke så lenge i år... 

Og du kjære Fuggel: GODT NYTT ÅR til deg. :klemmer: Takk for gode stunder i 2015. Og jeg gleder meg til godt samarbeid i HD, gode kjasestunder på diverse kaféer, en båttur eller to, konserter og forhåpentligvis noen byslenger også i året som kommer. Veldig glad jeg har deg så nært at jeg faktisk kan se deg regelmessig. :klemmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Tusen takk for fine ord, Sauen! Veldig koselig å ha deg i rett landsdel også, og kunne møtes innimellom. Og er jo bare en liten uke til neste gang - allerede på onsdag! :strix: Gleder meg! 

Riktig godt nytt år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle gjester og besøkende, venner og ukjente! 

Her er fuggel'n delvis nede for telling :forkjola:

Ikke helt kaputt, men ikke mye å gå på her gitt. Skikkelig snørrkokeri og surkling - kjipt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...