Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Rundstykkene gikk i søpla :opplyser::trist:

Tror mye og mangt gikk galt, både for mye gjær, for lav temperatur, for lite hvetemel etc. Etanes men ikke innertier. Sparte et par til frokost i dag, får se om de frister etter en dusj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Det virker som du var like heldig med baksten som jeg bruker å være. Men hos meg er det alt annet enn pizzadeig som går galt da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gikk i søpla de siste også gitt :opplyser: Like greit. Knekkebrød til frokost, lang rusletur med venninne i formiddag, god middag og nå litt snoping :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å gjøre som bringebærene ønsker, sure/ensomme bringebær er ikke godt! :opplyser: 

 

Godteposen er tom (i dag også), Vannmelonen er borte og jordbærkurven er bare halvfull... På tide å finne senga snart da? :klo: Lese litt i krimboka? :nigo: 

Hører en nabo har fest i kveld, så kan bli en interessant kveld/natt tror jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er litt over 21 og du har ferie.... hva er dette snakket om å finne sengen? Jeg skal på jobb i morgen, men tenker neppe på sengen før om et par timer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver forsiktig å komme meg i seng rundt 22:30 (jepp, blingsa litt på klokka her...), for å så smått begynne å snu døgnet tilbake. Orker ikke snu mange timer til mandag, kan bruke noen dager denne uka på å snu litt. Og vil gjerne ha et par lange dager i slutten av ferien, uten å sitte og kope halve natta av prinsipp... 

 

Ser NRK med Sommeråpent. Dan Børge står i skjorte, strikkegenser og boblejakke. Sørlandssommer sa du? :fryser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg litt mer. 22.30 er akseptabel leggetid altså. Burde være flere som hadde det som målsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :jepp:

Dessuten holder jeg på med spennende bok, så senga (og boka) frister litt :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Trøtt fuggel i dag gitt... *vrak* Fikk ikke sove i går kveld og våknet av mareritt i morges. Herlig...

Skrotten har fått trent litt og fuggel'n har vært på en liten bysleng. Sengetøy ble vasket i morges med optimistiske tanker rundt soltørking... Veeel, vasken måtte henge inne mens jeg var på farta, men får snev av sol og masse frisk luft nå. Vil ikke værgudene hjelpe mer til, så greit nok. Jeg SKAL legge meg i nyvaska sengetøy i kveld uansett, om jeg så må ta siste delen av tørkingen med hårføner :opplyser:

:ler:

Men lover bra akkurat nå da - her tas en halvtime av gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sta vet du ingenting om? :ler: Soltørket sengetøy er deilig, men tørketrommel har også sine fordeler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommel er feigt...

Og lukter myyyye bedre med soltørket :strix: Og tørt blir det :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol: :sol: :sol:

Herlig fredag! :strix:

Ble et par timer i frisørstolen i formiddag, og ørten timer på verandaen i ettermiddag. Herlig! I morgen blir det lunsj med venninne før tur til mine foreldre på ettermiddag. Dagstur til broder'n på søndag, feiring av nevø :hoppe:

Og mandag tenker vi ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: :sol: :sol: 

 

Nydelig vær ute, fuggel'n våkna tidlig og er klar for en bra lørdag. Blir ikke så mye sløving i sola i dag, men har fått på meg treningstøyet og er på vei til treningssenteret hvert øyeblikk. En god økt der før bytur og kafelunsj med venninne - blir bra! 

 

:kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Så var høsten i gang... Hverdagen kommer som alltid litt brutalt når klokka plutselig ringer 05:45 igjen, men jeg har da kommet meg på jobb og unnagjort første timen. Trøtt - veldig trøtt, men nogenlunde fattet. Tror jeg.. :natti: Treningstøyet står i bilen, jeg har husket pc-en og tror jeg har passe kontroll.

Bare å gli inn i rutinene igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Lenge siden jeg våknet, men har ikke kommet meg inn hit før nå. Så da får jeg si god morgen, til tross for at god formiddag nok passer bedre.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

God tirsdagsmorgen til dere!

 

Her endte mandagen på sofaen i går, med paracet og avslapning. Tar på med ferieslutt gitt, ble etterhvert skikkelig hodepine og ikke så mye futt i jenta. En snill nabo kom innom og lurte på om jeg ville være med å bade (yeah right!), men jeg takket pent nei. I stedet fikk jeg nesten 2 liter nyplukka blåbær :strix: Fikk renset alt sammen og hadde en stoooor tallerken blåbær til kvelds. Resten står i en boks i kjøleskapet, så blir dessert i dag også :bolledeig: Herlig!

 

Treningstøyet står fremdeles i bilen, så får se om det ikke kanskje blir en liten økt i ettermiddag. Blir det knallvær er det mulig det blir en rusletur i stedet - tar det litt som det kommer. Foreløpig grått ute, men yr lover bedring. At det meldes regn hele helga er en helt annen sak.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Her bøtter det ned nå :regn: Så jeg håper det stemmer at det skal bli bedre utover dagen...

Men-men, innedag er da forsåvidt greit det og. :jepp:

 

Og nyplukka blåbær da... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...