Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv takk! :jepp:

Veldig koselig :hoppe:

Her er/var planen en skogstur med ei venninne, og i den planen inngår ikke regnvær :opplyser: Ser ut til at det skal gi seg nå, så tur blir det nok uansett. Men mistenker at man blir litt våt, om ikke annet så på beina :regn: Men frisk luft blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær bla bla bla. Kos deg på skogstur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Ble en koselig og fin skogstur og en god porsjon blåbær som nytes nuh :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå blåbær hørtes helt magisk ut nå. Norske skikkelig bær, ikke disse som er hvite i midten! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en tanke om bysleng i dag, se på livet og ordne et par små ærend. Men med vond og stiv rygg, 12 varmegrader og jevnt regn blir det rolig hjemme istedet. Vært en tur på treningssenteret for å prøve litt justering av ryggen, før litt handling og ærend på vei hjem. Nå jobber vaskemaskinen mens fuggel'n har landet på sofaen. Masserer og tøyer litt... :veslejenta:

Ferske reker venter litt senere, ellers ikke annet enn sofa, hekletøy, avslapning og litt snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fine feriedager går fort gitt! Lørdag ble ganske rolig, slappet av og koste meg. Søndag ble det bysleng med foreldre i finværet, kikket på flotte seilskuter og masse folkeliv. God middag på bra restaurant etterpå, før rolig kveld hjemme. I går jobbet paps og jeg endel timer - endelig ligger det parkett på gjesterommet :strix: Nå gjenstår bare lister og møbler! Fullførte jobben i dag siden vi måtte vente på at noe lim måtte tørke, og så dro de hjemover for en times tid siden. Akkurat spist lunsj og ryddet litt, nå skal det støvsuges litt før litt ærend og trening. Tror jeg :opplyser:

Ryggen er fremdeles ikke helt i vater, men det går gradvis bedre. At en liten blåbærtur kan ta så knekken på ryggen... :sukk: Ingen planer ellers i dag, tar ting litt som de kommer nå rett og slett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

:sol: :sol: :sol:

For et fantastisk vær! Endelig! Strålende sol, blå himmel og fuggel'n har landa på verandaen med ei bok. Herlig! Litt trøtt og redusert etter altfor sent i går, men er skrekkelig moro med Hiv o Hoi da! Jepp - det ble en tur på Kaptein Sabeltann-show i år også. Har jeg nevnt at Håvard Bakke egner seg som Langemann? :sjenert::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnes vagt å ha hørt noe om Håvard Bakke og den rollen i fjor også, når du nevner det. Kanskje i forfjor også, til og med... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: 

 

Hvor blir dagene av? :klo: Plutselig søndag jo, og bare ei uke igjen av ferien :sukk: Vil ikke ha hverdager riktig ennå! :opplyser: 

 

Fredagen bød på strålende vær, og fuggel'n dro etterhvert på foreldrebesøk med grillings og koselig kveld. Sløv formiddag i går, før besøk hos vennepar på kvelden. Ble selvfølgelig altfor sent, så var ikke i seng før nærmere 02 i natt :natti: Ergo litt redusert i dag, og ting tar tid... Men jeg har spist "frokost" og prøver å virke litt innimellom her. En tanke på treningssenteret lurer i bakhodet, men foreløpig ligger den trygt der :sjenert: Mens jeg nynner på "det kommer en dag - i morgen..." :romeo: 

 

:fnise: 

 

Nettbanken er besøkt, faktura på service på bilen er lagt inn og kronene telt over. Må man gjøre mer da? :klo: Ikke altfor mange varmegrader ute, men ser ut til at :sol: er på vei. Så bør kanskje sette meg ut litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slækk søndag :opplyser:

Men "lykken" var da jeg sjekket jobbmailen og effektivt kunne slette 54 av 56 epost. De to siste var bare for info som jeg kan se mer på om ei ukes tid. Kan lene meg godt tilbake siste uken også med andre ord :nigo:

Snart pelsfjerning og dusj her - ellers vært en sløøøøøv dag. Trengtes visst og har vært godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig slapp søndag her også. Har pottet om noen planter og ryddet skapet på badet, hva resten av dagen har gått med til er jeg litt usikker på, men det er mulig sofaen har en anelse...

 

Store planer for den siste ferieuken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser sola her i byen, jeg bare nevner det!

(At det var ca 8 grader nå jeg dro til jobb i dag trenger jeg kansje ikke å nevne høyt)

 

Håper du får ei fin siste ferieuke. :)

Jeg er nå på fjerde jobbuke etter ferien :sukk: og kjenner jeg var kjempe smart når jeg kjøpte tur til Oslo/København til ungene i bursdagsgave. Dit reiser vi til helgen.

Eneste fordelen med å ikke jobbe 100%, vi kan dra på tur uten at jeg bruker feriedager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

Mårnings! Gråværsdag og :regn: her i dag, så fuggel'n har planer om innendørsaktivitet. Husarbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grove rundstykker står til etterheving (og jeg er meget skeptisk til dette prosjektet kjenner jeg...), og fuggel'n leker litt husmor innimellom. Går trått men litt blir gjort i det minste :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...