Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

85 kilometer!!! :overrasket:

Himmel og hav jente - det kommer til å bli noen støle muskler av det, men sannsynligvis en fornøyd fuggel også :ler:

Tøft av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

85 kilometer!!! :overrasket:

Himmel og hav jente - det kommer til å bli noen støle muskler av det, men sannsynligvis en fornøyd fuggel også :ler:

Tøft av deg!

:sjenert:

Støl fuggel ja!?? Definitivt! Men jeg er mer skeptisk til om jeg i det hele tatt kommer til å klare og fullføre... :sjenert: Det er jo reinspikka galskap! Og jeg har ikke syklet EN skikkelig lang tur på minst 10 år i hele mitt liv... Hva i allverden tenkte jeg på da jeg lanserte ideen i første omgang? :sukk: Blir jo skikkelig sliten av å sykle til jobb ( *kremt* snaut 3 km... Da har vi bare 28 ganger den distansen igjen... :eeeh: ). Godt jeg har følgebil... :skratte:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei... Skulle kanskje ikke :dåne: jeg, jeg skal jo sykle... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følgebil er jo råtøft!

Dette kommer til å gå så fint atte - jeg har full tro på deg, det må jeg bare si.

Når starter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen så det ut.. bedre? verre? :fnise:

Mye bedre! :duskedame:

Selv om jeg fremdeles er mer: :dåne:

:ler:

Følgebil er jo råtøft!

Dette kommer til å gå så fint atte - jeg har full tro på deg, det må jeg bare si.

Når starter du?

Glad for å høre at du/dere har tro på prosjektet. Jeg er STERKT tvilende selv, men vet at man kan komme ganske langt med en dose stahet i det minste :fnise:

Planen er å gå litt tidlig fra jobb i morra, handle litt og få meg litt mat. Så hjem og gjøre meg klar, og komme meg avsted. Paps kommer bortover etter jobb, og svinger innom leiligheten og henter litt proviant og en bag, før han skal være min "følgebil" videre. Snill paps! Kan jo ta noen timer dette.. :ler:

Jeg har snakket litt om det tidligere, men ikke sagt noe konkret. Nå er jeg ganske bestemt på å gjennomføre i morra, men kun paps (og mams) som vet det. Mye bedre å fortelle litt i etterkant, i stedet for å bygge opp forventningene :ler: Opp som en løve, ned som en fell ( been there done that!) Tjihi!

85 km... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85 km.... Tøffa. Det er nesten fra meg til Suzy det.

Hellu :roser: Stikker innom etter å ha drømt om spa sammen med deg hos Tigerlilje....... (aka Suzy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85 km.... Tøffa. Det er nesten fra meg til Suzy det.

Hellu :roser: Stikker innom etter å ha drømt om spa sammen med deg hos Tigerlilje....... (aka Suzy)

Phu... det er det faktisk :overrasket: Fytte...

Tigerlilje! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig.... plutselig ble 85 km mer realitetsorientert!!!! :ler:

Tigerlilje må vel bli neste nicket ditt, Suzy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig.... plutselig ble 85 km mer realitetsorientert!!!! :ler:

Tigerlilje må vel bli neste nicket ditt, Suzy.

ja det innmari virkelig faktisk!!! :overrasket:

Hm, hadde jeg vært en av de nick-bytterne så skulle det blitt det, men jeg er og blir Suzy jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ingen nick-bytter. Har vært Skravla siden forumet ble startet - omtrent. :filer:

Om jeg skiftet nick, så ville jeg vel ikke kjent meg selv igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si sånn da, 85 km er jo altfor langt som det er! :dåne:

Koselig å se deg her inne, Skravla! :velkommen:

Synes ikke den tigerpusen på bildet til Suzy stemmer helt med en tigerlilje altså :sjenert:

Egentlig gjør jeg husarbeid... Egentig prøver jeg å ikke tenke på morgendagen... Egentlig får jeg ikke gjort en shit her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke tiger'n ligner en lilje...... :fnise:

Det går kjempebra med syklingen. :duskedame:

Ikke helt lilje jeg tenker på når det kommer til tiger'n altså :fnise:

Synes den nye avataren din ser litt molefonken ut? Omtrent sånn jeg føler meg i ettermiddag, når jeg tenker på morgendagen :ler: Men nå har jeg funnet frem sykkelbuksa, sykkelskoene, vannflaska og sykkeljakka. Så nå mangler det bare kondisjon, utholdenhet, seige muskler og en diger porsjon viljestyrke og stahet. Åooo jess!

Fått kjørt oppvaskmaskinen, vasket en maskin klær, skiftet litt duker, støvsuget og moppet. Ikke helgalt med andre ord! Litt pakking, blomstervanning, rydding og sløvings, så er jeg etterhvert klar for CM :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...