Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Innom og fyller på mer :kaffekopp: til fuggeln. Høres ut som det er behov for både dobbel og trippel dose i dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må det bare pøses på med :kaffekopp: tror jeg

Glemte forresten å nevne en ting i stad... Jeg har fått tannpine for første gang i mitt liv :sjenert: Skikkelige smertestikk når jeg spiser/drikker, så må vel bare krype til korset og ringe tannlegen. Har ikke lyst!!! Noen som sa blåmandag? :sukk: Hadde det ikke vært for at jeg ser ut til å ha løst et problem på jobb som jeg har balert med over ei uke, så tror jeg at jeg hadde gått hjem og lagt meg... Vil ikke være her i dag!

Sånn, da legger jeg bort klagingen for ei stund... 5 minutter i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F for en dag.... :sukk:

Komplett kaos på jobb, og jeg rekker ikke halvparten av det jeg hadde en tanke om å gjøre. Kommer dønn på etterskudd her, og har så smått litt hodepine igjen. Tannlegetime fikk jeg ikke før om halvannen uke. :bond:

Vræææææl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Sånne dager er fæle. Men trøsten får være at det som regel går oppover igjen når bunnen er nådd. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innstilt meg på overtid nå, sånn at jeg kan komme litt i vater her. Har liten hensikt i å dra hjem til vanlig tid i dag, for kommer bare til å være stresset i hodet. Så nå prøver jeg heller å senke skuldrene litt, og satser på at et par timer overtid i dag kan hjelpe. Snakk om spetakkel :sukk:

Kommer brått og brutalt sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en slitsom dag du har i dag!

Jeg heier litt på deg: :duskedame:

Du kan komme til Bergen og få lystgass hos tannlegen, da er det plutselig en FEST å gå dit! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lystgass høres virkelig fristende ut nå :ler:

Går heldigvis stort sett greit med tanna, merker det bare når jeg drikker/spiser. Ellers ikke mye jeg kjenner. Og "bare" 10 dager til jeg skal til tannlegen...

En skikkelig slitsom dag i dag ja, men håper jeg begynner å se land her nå. Har fått senket skuldrene litt etter at jeg innstilte meg på litt overtid, og nå prøver jeg bare å ta ting litt etterhvert. Kan ikke annet... Regner med at trening utgår, men får komme sterkere tilbake utover i uka. Får prøve å få gjort litt hjemme senere i dag, sånn at jeg kanskje kan få syklet til jobb i morgen. Hadde vært deilig!

Står til i resten av landet i dag da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger fremdeles rundt på jobb, men satser på at jeg kan komme meg avsted ganske snart. Blir en amputert ettermiddag dette gitt. Men jeg har fått unna litt her da, og det føles godt. Så håper jeg bare at morgendagen blir litt roligere!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en slitsom dag du må ha hatt - sånne dager noe skikkelig dritt, for å si det som det er! :forvirret:

På denne kanten av landet jobbes det også, for jeg er på kveldsvakt i dag og nå begynner jeg å bli sulten. Lurer på om jeg skal spise litt før avtalen min klokka seks eller om jeg skal utsette det til etterpå. Ah.. for noen store problemer man har i livet :roll:

Apropos tanna - har du forsøkt den nye tannkremen for sensitive tenner de har fått nå - husker ikke hvilket merke, men det går reklame på tv hele tiden - jeg slet nemlig også med stikking og ising i tennene for litt siden og den tannkremen hjalp faktisk :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min kant av landet er det fremdeles :regn:

Og utover det har jeg utnyttet dagen maksimalt når det gjelder å være lat. Og jeg er sulten og lettere irritert for at jeg satte på bønnene litt senere enn jeg burde. Men det er bare en bagatell altså. Jeg nyyyyyter dagen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er levelig de 10 dagene til du kommer deg til tannlegen da.. Anbefaler også å prøve den tannkremen, det har funket for meg også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Trøtt jente i dag, men har da kommet meg på jobb og startet dagen så smått. Bilen står hjemme, og sykkelen fikk seg en luftetur i tidlige morgentimer. Føler meg litt flink... :ler:

Tannkremen er kjøpt inn, og jeg har prøvd den et par dager. Mulig den virker, litt tidlig å si ennå tror jeg. Men jeg fortsetter i god tro! Mener den heter noe sånt som Colgate Sensitive Pro-Relief? :klø:

Kom fra jobb mellom kl 18-1830 i går, og fikk puslet litt hjemme før jeg fant sofaen. Småryddet litt, og fikk også heklet ferdig en gave til ei venninne. Godt for alt som er gjort! Håper jeg slipper noe ekstrajobbing i dag, er klar for å komme meg avsted til vanlig tid!

:kaffekopp: er servert!

Forresten, hvordan er været, Sauen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fugl!

Ja det tar noen dager før den tannkremen virker, syntes jeg i allefall. Det blir jo hevdet i reklamen at den fungerer med en gang, men det syns ikke jeg stemmer i allefall. Og det var det den het ja :jepp:

Håper virkelig du får en litt mindre stressa dag i dag :) Det er ikke sunt med sånn pressestress og altfor mye oppgaver.

Flinka som sykler - jeg burde jammen også gjøre det, men nei... Lazy-Suzy :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig litt roligere dag i dag, heldigvis!

Men mye å gjøre, så prøver å ta det fra en kant og se hva som skjer :ler:

Føler meg litt som ei forvirra vegglus om dagen, men får vel hodet over vann etterhvert. Burde jo trent litt også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tenk deg kombinasjonen! En langbeint fuggel føler seg som en forvirra vegglus... :hoho: Må jo bare bli bra!

Vesentlig roligere dag i dag enn i igår, heldigvis. SKAL komme meg avsted på tida idag, ingen planer om noe annet. Vurderer en gåtur i ettermiddag (frister ikke så veldig med innetrening i dette været...), og så må jeg nok leke litt med støvsugeren tenker jeg. Mulig litt sosialt i morra, og sånn går nå dagene. Og sola har snudd... :sukk:

:ler:

Under to timer igjen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...