Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usj da. Immunforsvaret har sett bedre dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Immunforsvar? Hva er det? Skal det finnes noe forsvar mot alle disse basillene?

:forkjola:

Skrevet

Nå igjen :hakeslepp::troest:

Hadde det vært en idé å prøve naturmedisin eller noe? :vetikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlighet, er det ikke ende på det?! Både du og jeg har jo vært hjemsøkt av basiller i vinter, men nå ser det ut til at du går meg en høy gang. Stakkars fuggel`n :troest:

Kanskje du driver deg selv for hardt? Viktig å ta seg tid til å hvile når kroppen ikke er i form. Og du har jo veldig høy terskel for å være hjemme fra jobb. Noen ganger er det lurt å ta en dag hjemme for å forkorte sykdomsforløpet.

God bedring :klem:

Skrevet

Tusen takk for gode ord begge to. :klem:

Oppgitt selv også nå, kom jo ut av det blå i løpet av natta. Nå har jeg på meg ullundertøy, stor fleecejakke og et tykt pledd på toppen. Vifteovnen står på fullt og jeg fryser... Herlig!

Naturmedisin synes jeg sjelden fungerer noe særlig, men har en skvett KanJang stående som jeg kan bøtte nedpå. Har isolert sett 12 dager på meg til å bli kvitt alt sammen :opplyser:

Skrevet

Uffameg! Nå synes jeg det er på tide at basseluskene lar Fuggel'n være i fred altså. God bedring. :kose:

Skrevet

Da er vi to, Sauen!

Tok et par paracet for litt siden ha hodepinen og feberen nådde nye høyder. Faktisk fått i meg litt mat igjen :opplyser: Har fått noen tilbakemeldinger på at symptomene er veldig like influensa så jeg bør følge med litt. Akkurat det jeg hadde lyst på nå :murvegg:

Skrevet

Uansett om det er influensa eller forkjølelse, så håper jeg du har vett til å holde deg i ro til du er frisk nå. Den skrotten din trenger nok hvile nå. :troest:

Og når vi først snakker om helsa di: hvordan går det med verkebyllen din?

Skrevet

Byllen ja... Den fikk lettet litt på trykket tidligere i uken, og har vel stort sett væsket siden da. Ikke vond lengre og blir stadig mindre. Men litt lei av bomullspads med sårsalve på... Men det kommer seg!

Feberen roet seg skikkelig med paracet, så nå har jeg måttet ta av både fleece og ull :fnise: Plutselig satt jeg her i bh-en, småsvett og stressa. Sover/slumrer meg gjennom ettermiddagen og satser på en tidlig kveld. Skal satse på en liten tur på jobb imorgen tror jeg, hvis formen tillater det. Ordne et par ting og hente pc-en om ikke annet. Og kanskje ringe legen om formen fortsetter?

Skrevet

Ingen fare - jobb utgår helt av seg selv. Kosa meg med feber store deler av natta og er nærmere vrak enn oppegående. Skal få ringt sjefen etterhvert og så tilbringe dagen i samme stil som gårsdagen. Glad det finnes tv og internett...

:veslejenta:

Skrevet

God bedring :kose: Håper dag-tv har noe tidsfordriv å by på...

Skrevet

Dag-tv er jo alltid en slager... :sukk:

Sovner nok litt etterhvert her, trøtt!

Skrevet (endret)

Næmmen stakkar fuglen :kose:

Dette går da virkelig ikke an! Du kan ikke være syk nå igjen. Hm... tar du vitaminer og sover du nok? Jeg syns det høres ut som du må booste det immunforsvaret ditt litt snart altså :forvirret:

Syns synd på deg nå, men trøst deg med at det skal være helt over på 12 dager (i betydningen 12 dager er plenty med tid).

Endret av Suzy
Skrevet

Usjda, masse god bedring Bippe! :klem: Du MÅ jo bare bli frisk til turen da, skulle tro 12 dager vil være tilstrekkelig. :)

Skrevet

Mistenker at dette er måten jeg booster immunforsvaret mitt på nå - få alt av virus slik at kroppen kan danne antistoffer...

Satser på at 11 dager er mer enn nok, skal i alle fall gjøre mitt for å komme skikkelig på beina igjen. Slumrer på sofaen, knasker litt halstabletter og sørger for å drikke nok vann. :veslejenta:

Tusen takk for sympati og gode ord!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fornuftig at du holdt deg hjemme i dag. Ikke bare for din egen skyld, men for å forhindre å smitte andre. Og 11 dager er plenty med tid til å bli frisk på! God bedring :klem:

Skrevet

Har snakket med legekontoret og de er klar over situasjonen dersom det skulle bli snakk om sykemelding. Håper jeg slipper! Skulle drikke mye, slappe av og ta paracet ved behov. Har sovet/slumret meg gjennom et par episoder av Dr. Phil og skal ikke snakke høyt om hva tv'n ellers har vist i dag. Til mitt forsvar har jeg vært til og fra... Feberen litt lavere enn i går - ligger ganske jevnt på rundt 38,2. Litt enklere å forholde seg til enn 39,6...

:veslejenta:

Skrevet

Høres ut som noen dager til på sofaen er påkrevd. Slapp av også går det jo over :kose:

Skrevet

Her tas en dag av gangen, og blir i alle fall hjemme i morgen også. Tatt et par paracet nå så feberen kan dempe seg i natt, så håper jeg det blir noen timer med god søvn. Spørs vel, siden jeg har slumret i hele dag... :sjenert:

:natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...