Roadrunner Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #9461 Skrevet 5. januar 2013 Fuggel'n snørrer, tygger popcorn og koser seg. Ble en liten tur på treningssenteret i formiddag, 35 min tredemølle, en liten styrkeøvelse, en dusj og litt solarium. Hjem til epilering, støvsuging og ferske reker til middag. Nå er drt tv og sløvings foran tv'n og så satser jeg på litt tidlig kveld. Sov utrolig tungt i natt (i litt feil stilling) og våknet helt kaputt i skrotten Snakk om koma... Ingen store planer for morgendagen, kanskje trene? Kanskje vaske badet? Kanskje se sport på tv?
Suzy Skrevet 6. januar 2013 #9462 Skrevet 6. januar 2013 Det ble sporten som vant her - den på tv altså Håper du har hatt en god og rolig dag i dag og at formen snart er på plass igjen.
Roadrunner Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #9463 Skrevet 6. januar 2013 Sporten vant her også i dag...
Daria Skrevet 6. januar 2013 #9464 Skrevet 6. januar 2013 Med både hoppukefinale og Tour de Ski-avslutning var det aldri noen kamp her...
Roadrunner Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #9465 Skrevet 6. januar 2013 Ikke her heller.... Supersløv søndag... Spist halstabletter, pusset nesa og slappet av. Håper basillene trekker seg helt tilbake nå!
Suzy Skrevet 7. januar 2013 #9467 Skrevet 7. januar 2013 God morgen fuggel'n! Er formen bedre og basillene slått ut for godt? Litt ?
Roadrunner Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #9468 Skrevet 7. januar 2013 Mårnings! Nærmer meg normal klarhet i toppen nå, men disse slimhinnene gir seg ikke. Snørrer og surkler lit fremdeles, men får bare komme rolig i gang med skikkelig trening. Skal på vaksinasjonskontoret i dag, innom fotobutikk, treffe venninne for en matbit i byen og så har jeg med treningstøy for sikkerhets skyld. Kanskje rekke en treningsøkt på vei hjem? Lå lenge før jeg fikk sove i går, og var helt sikker på at det var helg da klokka ringte (og at jeg bare kunne drepe den og sove videre). Rakk heldigvis å resonnere meg frem til rett dag før jeg sovnet igjen, og fikk forlatt dyna etter mye om og men. Snakk om vrak... Men jeg har kommet igang på jobb (fått gjort litt i løpet av den halvannen timen jeg har vært her), og gråter ikke. Ønsker en fin mandag rundtom!
Roadrunner Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #9470 Skrevet 7. januar 2013 Møte unnagjort, jobb unnagjort, et par teaterbilletter er i boks og da stikker fuggel'n avsted for å få satt vaskine. Gulfeber here I come! Videre til byen på kameramysing, middag med et par jenter og muligens en liten treningsøkt på tampen (spørs, men...).
Daria Skrevet 7. januar 2013 #9471 Skrevet 7. januar 2013 Teater, sa du? Do tell.... *finnes ikke nysgjerrig*
Roadrunner Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #9472 Skrevet 7. januar 2013 Lurer du på sånt, Daria? Hadde aldri trodd du interesserte deg for sånt... Hmmmm... Hva var det nå stykket het?
Roadrunner Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9474 Skrevet 8. januar 2013 Skal på Den Stundesløse Krysser fingrene for at det blir bra
Roadrunner Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9475 Skrevet 8. januar 2013 (endret) God morgen! T-dag i dag... Var helt skutt i går, hodepine og trøtt som en dupp. Fremdeles trøtt som en dupp (om ikke hakket verre?), men ikke hodepine så langt i alle fall *optimistisk* Og jeg har med spinningutstyr i dag... Meldt meg på time, og håper skrotten er enig i at vi kan forsøke oss litt på spinning når. Kommer nok ikke til å gi flat pedal, men skal bli god og varm og få svettet litt! Ellers ramlet jeg litt utpå i går, og kom hjem med nytt speilreflekskamera Dyktig selger, som faktisk snakket med fra å kjøpe det dyre kameraet jeg hadde vurdert, men heller argumenterte godt for hvorfor jeg burde kjøpe et noe billigere kamera som ville være mer enn godt nok for mitt behov og bruk. Sparte noen lapper der gitt (kontra om jeg hadde kjørt på min egen dyre tanke). Så nå må jeg bruke et par uker på å bli kjent med kameraet, og se hvordan det fungerer med mine eksisterende objektiver. Sove snart? Endret 8. januar 2013 av Roadrunner
Daria Skrevet 8. januar 2013 #9476 Skrevet 8. januar 2013 Skal på Den Stundesløse Krysser fingrene for at det blir bra Da gjettet jeg riktig Var jo inne og sjekket hva som går hos deg fremover Gratulerer med kamera - jeg liker selgere som kan tenke på hva kunden faktisk trenger, ikke bare vil selge mest mulig.
Roadrunner Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9477 Skrevet 8. januar 2013 Veldig glad i ærlige og fornuftige selgere jeg også. Og det gjorde nok at han fikk et salg raskere enn han kanskje hadde trodd. Men som han sa: "Byen er for liten til at vi kan lure kundene våre til å kjøpe noe de egentlig ikke trenger - hadde bare slått tilbake på butikken".
Suzy Skrevet 8. januar 2013 #9479 Skrevet 8. januar 2013 Du verden for en investering i januar, men helt enig i at det er stas med selgere som ikke oppfører seg som pådyttende og grådige. Jeg hadde akkurat den diskusjonen med kjæresten faktisk, for mamma og jeg var og kikket på tv og pc til henne da jeg var oppe i hjemtraktene. TV-selgeren kjenner jeg fra før og han var edruelig, fornuftig og trivelig - og forsøkte ikke å pushe på henne noe mer enn hun ville ha - mens pc-selgeren var en ung gutt og oppførte seg bare dumt... Han var veldig nedlatende og tenkte nok at ingen av oss hadde noe peiling i det hele tatt, kjørte veldig på at mamma burde ha en sånn lett og tynn pc med mindre skjerm osv osv osv... Vi forsøkte å stille konkrete spørsmål og fikk bare svevende svar, og som sagt en holdning som vitnet om at han sytes vi var et par med gamle, teite kjærringer. Ikke kult - så da ble det rett og slett ikke noe kjøp der enda hun hadde tenkt å handle. Og det er et like lite sted som der du bor - enda mindre faktisk... God morgen forresten
Roadrunner Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9480 Skrevet 8. januar 2013 En solid investering i januar ja, det kommer til å gjøre et solid innhugg i sparekontoen (måtte nok kanskje overført litt uansett, for blir MYE utgifter fremover nå med NRK, forsikringsselskapet, Lånekassen og årsavgiften på hugget Pluss lommepenger til tur, vaksiner og ehhhh... nytt kamera Men, det pleier vel å ordne seg for snille jenter? Har forøvrig også møtt på ufordragelige, unge selgere, som har en nedlatende og lite hyggelig tone. Jeg har forlatt butikker i frustrasjon (han stod sågar og løy meg rett opp i ansiktet - jeg hadde nemlig gjort litt research på modellene som var aktuelle), og jeg har også dratt frem litt av den kunnskapen jeg faktisk besitter, og gått fra en selger som endte heller forfjamset. Selv om jeg er ung (?) kvinne så betyr det dermed ikke at jeg er et teknologisk null Og selv om jeg hadde vært et teknologisk null, så forventer jeg uansett å bli møtt med respekt og forståelse. Det var mye jeg ikke forstod da han kameramannen snakket i går, men jeg spurte og han forklarte på en ryddig og real måte, som gjorde at jeg fikk tillitt og økt forståelse. Dyktig selger! Lunsj snart? Sengetid snart? Vel, først jobbe en time til, så lunsj, så jobb, så spinning og så nærmer det seg vel sengetid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå