Suzy Skrevet 3. mai 2010 #681 Del Skrevet 3. mai 2010 Du greier dette vet du *klapper på ryggen* Og jeg holder på tipset om de browniesene - det er omtrent ikke en karb i dem og de er virkelig gode, så det er lov å unen seg noe slik når det blir for ille Jeg er fremdeles utrolig våken i dag - hva ER dette her da.. Blir nesten engstelig jo! Jeg er da riktignok ganske energisk til vanlig, men så energifyllt da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #682 Del Skrevet 3. mai 2010 Tjobing! Ble litt krøll her, så fruktpausen forsvant helt av seg selv gitt. Drikker vann og koser meg, og prøver å få unna såpass at jeg kommer meg avsted til vanlig tid. Hjem til restemiddag og maling om ca 50 min! Tror jeg skal ta en kjapp runde og se litt bissi ut jeg (og på toalettet for ørtende gang i dag). Bare slå ihjel litt tid liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. mai 2010 #683 Del Skrevet 3. mai 2010 Tror jeg skal ta en kjapp runde og se litt bissi ut jeg (og på toalettet for ørtende gang i dag). Bare slå ihjel litt tid liksom! God plan! Jeg har ca tjue minutter igjen sjøl om lurer på om det ser rart ut at jeg går på do for sikkert tjuende gang i dag - mye kaffe og vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #684 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Du greier dette vet du *klapper på ryggen* Og jeg holder på tipset om de browniesene - det er omtrent ikke en karb i dem og de er virkelig gode, så det er lov å unen seg noe slik når det blir for ille Jeg er fremdeles utrolig våken i dag - hva ER dette her da.. Blir nesten engstelig jo! Jeg er da riktignok ganske energisk til vanlig, men så energifyllt da...? Må kanskje sjekke de browniesene en dag da... *snart overtalt* Er jo egentlig ikke så glad i brownies engang. Kjøper aldri dessert på restaurant, for er ikke så veldig glad i det (til nød is). Vil mye heller ha ren sjokolade... Brownies og ymse sjokoladekaker blir for mektig, og får ikke den rene sjokoladesmaken. I know, jeg er supersnål! Sjokoladeis og milkshake klarer jeg ikke i det hele tatt, blir altfor mektig... :klø: Forstå det den som kan. Jeg forstår det ikke, jeg har bare akseptert at det er sånn Takk for ryggklapp, det hjalp! Noen få Paranøtter, et stort hopp over fruktpausen og vips var de verste fristelsene unnagjort. Neste fristelse blir lunsjen i morra (hotell-lunsj i forbindelse med seminar), men krysser fingrene for at vi snakker buffet. Det hadde gjort seg Buffet UTEN dessert (sjokoladepudding og sjokolademousse er nemlig en litt annen sak enn brownies/kake...)... Endret 3. mai 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #685 Del Skrevet 3. mai 2010 God plan! Jeg har ca tjue minutter igjen sjøl om lurer på om det ser rart ut at jeg går på do for sikkert tjuende gang i dag - mye kaffe og vann... Det gikk plutselig opp for meg at jeg nok har fått i meg drøye 2 liter vann så langt i dag... Ikke rart jeg flyr på do i ett! Drøy halvtime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 3. mai 2010 #686 Del Skrevet 3. mai 2010 Tjobing! [..] Tror jeg skal ta en kjapp runde og se litt bissi ut jeg (og på toalettet for ørtende gang i dag). Bare slå ihjel litt tid liksom! og for en fin start på din matregime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. mai 2010 #687 Del Skrevet 3. mai 2010 To liter vann ja.... Ikke rart du løper på do! De browniesene blir nesten som mousse - jeg digget dem, men nå liker jeg brownies også da. Og jeg må på do igjen.... jeg og Sikkert en liter kaffe og en liter vann ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 3. mai 2010 og for en fin start på din matregime Jeg SKAL jo bare klare det! Vet jeg kan hvis jeg virkelig går inn for det, og jeg må derfor bare hente inn all motivasjon og stahet jeg kan klare. Jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #689 Del Skrevet 3. mai 2010 To liter vann ja.... Ikke rart du løper på do! De browniesene blir nesten som mousse - jeg digget dem, men nå liker jeg brownies også da. Og jeg må på do igjen.... jeg og Sikkert en liter kaffe og en liter vann ja. Jeg skal teste de *skriver handleliste* Ikke i dag, for i dag unngår jeg butikken så godt jeg kan, men kanskje i morra? Får ei venninne på middag i morra, så hadde kanskje vært et greit dessert/kveldskos alternativ? Ahhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 3. mai 2010 Vet du hva som evt er best av Natreen og Sukrin? Peanøttsmør, grovt eller fint? Greit å få det riktig første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #691 Del Skrevet 3. mai 2010 Lurer på om dette begynner å ligne egenterror jeg? Klar for å gå hjem? Jeg?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. mai 2010 #692 Del Skrevet 3. mai 2010 Vet du hva som evt er best av Natreen og Sukrin? Peanøttsmør, grovt eller fint? Greit å få det riktig første gangen Jeg har brukt grovt og det er godt - sukrin er defintivt best - mer sukkeraktig Egenterror -... næææh Jeg skal hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 3. mai 2010 Da blir det butikksvipp i morra 15 små igjen her, så løper jeg også. Biffmiddagsrester here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 3. mai 2010 #694 Del Skrevet 3. mai 2010 Og VIPS var RR ut av døra *sviiiisj* ha en fin dag med maling og middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #695 Del Skrevet 4. mai 2010 Tjobing! Kom meg ut omtrent til vanlig tid i går, og trosset motvinden på vei hjem. Kjapp middag og litt sofasløving før det ble maling igjen. Ganske kaputt da jeg endelig kunne slenge meg i sofaen igjen ja! Men godt fornøyd Nå er det litt hjemmekontor før jeg skal på seminar noe timer. Litt hjemmekontor i ettermiddag, så blir det venninnebesøk og skravlings. Koselig! Nei, må hive på meg litt maskara og få stelt meg ferdig. Ha en finfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mai 2010 #696 Del Skrevet 4. mai 2010 God morgen - så deilig med en litt senere morgen - og på en tirsdag for en gangs skyld! Malinga så skikkelig fin ut - og så mye finere enn den opprinnelige fargen. Wow! Deilig å ha kommet så langt da gitt. Synd det ble så kostbart med flis, men tre blir jo fint det og. Alt er badre enn betong i allefall! Jeg er skikkelig trang i trynet i dag gitt.. Må få drukket litt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. mai 2010 #697 Del Skrevet 4. mai 2010 Tjohei! Grattis med malingsjobben!! Og så fint at du er fornøyd Ha en fin dag på (hjemme)kontoret, RR! Det satster vi på, hva? Og så på en 2.dag da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #698 Del Skrevet 4. mai 2010 Innom og oppdaterer meg, en stund siden jeg har vært her.. har hatt det litt travelt i det siste kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #699 Del Skrevet 4. mai 2010 Tjobing! Herved er dere advart, men nå kommer litt selvskryt. Jeg har vært FLINK i dag!!! Dro som nevnt på seminar, var der ca kl 09. Første pause rett over kl 10, med bakverk og frukt. Denne jenta drakk to glass vann, og nøt bare lukten av bakevarene. Lunsj ca 1145, og heldigvis buffet. Har spist masse supergod mat (reker, krepsehaler, roastbiff, annet kjøtt, røkelaks, eggerøre etc), og holdt meg helt unna pasta, ris, brød og poteter. OG jeg holdt meg helt unna sjokolademoussen på dessertbordet (holdt meg selvfølgelig unna alt det andre på dessertbordet også, men det var sjokolademoussen som var den tøffeste motstanderen). Veldig fornøyd og bittelitt stolt også. Det er jo en kamp, men ekstra godt når man seirer! Så har unnet meg en liten belønning i dag (dette kan bli dyrt, belønning etter dag 2 på innskjerpet kosthold...). Vimset innom NoaNoa og kjøpte en fiiiin turkis topp Sånn, da er det verste skrytet unnagjort tror jeg Vel installert i sofaen med vannglass på bordet og pc'en på fanget. Spiste nok litt mye til lunsj, for er skrekkelig mett, men uansett fornøyd over mangel på utskeielser. Me like! Nå skal jeg få gjort litt her, og bare kose meg litt innimellom. Ser ut til at venninna som skulle kommet i ettermiddag avlyser på grunn av sykdom (fikk melding tidligere, og prøver å ringe henne for å få bekreftet). Da tror jeg kanskje at det blir en liten tur på trening etterpå, og en kjapp tur innom butikken. Ellers bare slappe av tror jeg, nyte en male-fri dag (oljemalingen tørker ikke med det første allikevel... ). Godt å se deg innom igjen, Supra! Og selvfølgelig dere andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 4. mai 2010 #700 Del Skrevet 4. mai 2010 Flinke stankelbein Selvskryt er veldig lov (når jeg leste belønning, tenkte jeg først at du hadde unnt deg en sjokolade etterpå, det er nemlig sånn jeg belønner megselv ) Buffet hørtes utrolig deilig ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå