Roadrunner Skrevet 12. mai 2025 Forfatter #20141 Skrevet 12. mai 2025 Fredagens møtemaraton ble delvis avlyst, men dagen gikk jevnt i ett allikevel gitt. Snek meg ut fra kontoret en liten time før tiden, var kjapt innom hjemme og så gikk ferden videre til foreldretraktene. Grilling, skravling og koselig kveld. Familiesammenkomst lørdag i mer østlige trakter, hjemme igjen sent lørdag kveld, og nærmest rett i seng. I går var det fysiske utskeielser sammen med kollegaer fra morgenen av, og så hjem til klesvask, verandaavslapning og søndagsfølelse. Deilig! Relativt tidlig i seng, men tok sin tid før søvnen tok skikkelig tak. Og vipps var det mandag! Treningstøy står klart i bilen, møtekalenderen er relativt fornuftig og været er nydelig.
Roadrunner Skrevet 13. mai 2025 Forfatter #20142 Skrevet 13. mai 2025 Delvis gangsperre, mør skrott og småsliten fuggel til tjeneste Men det er nå deilig sånn innerst inne (eller om noen dager...).
Daria Skrevet 13. mai 2025 #20143 Skrevet 13. mai 2025 Jeg vil fortsatt hevde at deilig er et ord som ikke hører hjemme i denne sammenhengen
Roadrunner Skrevet 14. mai 2025 Forfatter #20144 Skrevet 14. mai 2025 Daria skrev (20 timer siden): Jeg vil fortsatt hevde at deilig er et ord som ikke hører hjemme i denne sammenhengen Jeg er ikke helt uenig... Beina litt bedre i dag heldigvis, mens skuldre og overarmer bærer preg av litt tunge vekter i går. Har treningstøy i bilen og booket spinning i ettermiddag, så har en plan. Men hittil har det vært litt svak murring i hodet, så jeg ser an litt hvordan dagen arter seg. Har møtemaraton igjen fra kl 13 og ut dagen, så vurderer å ta siste halvdel av dagen på hjemmekontor for litt ro og fred. I stedet for å sitte på et møterom alene (webmøter alt sammen).
Roadrunner Skrevet 19. mai 2025 Forfatter #20145 Skrevet 19. mai 2025 God morgen! Det er sommer (nesten), det er og det er mandag! Og man er trøtt (what else is new?). Litt tett i mulen og litt tung i toppen, så tror det er lurt at løpetime erstattes av en liten labbetur med venninne i ettermiddag.
Roadrunner Skrevet 21. mai 2025 Forfatter #20146 Skrevet 21. mai 2025 Støl fuggel til tjeneste Man har spist kake, fått sjokolade i gave, booket spinning og skal videre på jentekveld. Er ikke noe hvilehjem dette!
Roadrunner Skrevet 26. mai 2025 Forfatter #20147 Skrevet 26. mai 2025 God mandag! Helga kom og gikk og brått var det ny uke. Og siste uken i mai Hvor blir dagene, ukene og månedene av? Forrige uke gikk smått i ett, men masse sosialt og koselig. I går ble det dermed litt kollaps på sofaen, med strikketøy, tv og beina høyt. Kom meg ut på en liten kveldstur med venninne, godt med litt frisk luft og bevegelse da regnet hadde gitt seg. Denne uken venter løpetime i ettermiddag, pysjamastrening i morgen og så god mat og kulturelt på onsdag. Litt fredag på en onsdag er slett ikke feil. Har i utgangspunktet satt opp fridag på fredag, så får vi se om den opprettholdes eller ei. Krysser fingrene for at det blir fri, har en tanke om å tilby litt hjelp til foreldre. Men får se litt når det nærmer seg.
Roadrunner Skrevet 26. mai 2025 Forfatter #20148 Skrevet 26. mai 2025 Sliten fuggel etter ettermiddagens løpetime. Men godt å ha gjennomført!
Roadrunner Skrevet 27. mai 2025 Forfatter #20149 Skrevet 27. mai 2025 Jeg er i utgangspunktet ganske varmblodig, men denne uken har det vært småfriskt på kontoret gitt. Sommertopp i går ble byttet ut med collegegenser i dag, men allikevel litt kald. Jaja, det øker vel kanskje forbrenningen litt? Treningsøkt i morges og nå venter dagens plikter på kontoret. Et besøk før lunsj og et møte etter lunsj står på planen.
Roadrunner Skrevet 27. mai 2025 Forfatter #20150 Skrevet 27. mai 2025 Sjefen har justert på termostaten, og fuggel'n har fått i seg en kopp kaffe mokka (små steg i prosessen med å bli mer voksen...). Ståpelsen har roet seg litt og frostriene er på retur. Kan bli en duganes dag dette! Og bare en time til lunsj
Daria Skrevet 27. mai 2025 #20151 Skrevet 27. mai 2025 Kaffe? Men det har vært kaldt i det siste - jeg brukte vanter på min vei til fysio både på fredag og i dag...
Roadrunner Skrevet 1. juni 2025 Forfatter #20152 Skrevet 1. juni 2025 Jeg vet jeg er voksen, og burde være ganske rasjonell, men sånn derre menssmerter etter mange år uten, det er ikke moro altså! Jeg blir 15 år og furten igjen Dustekropp! Vil ikke ha sånt...
Roadrunner Skrevet 2. juni 2025 Forfatter #20153 Skrevet 2. juni 2025 Litt overtidsjobbing, litt pakking til jobbreise, litt huslige sysler (tømt oppvaskmaskin, vært ute med søpla) og klar for tidlig kveld. Grytidlig avsted i morgen, så bare å gjøre klar så mye som mulig i kveld. Og snart blir det premiere på hjemmedyrkede jordbær
Daria Skrevet 2. juni 2025 #20154 Skrevet 2. juni 2025 Da snakker vi kortreist Jeg så årets første norske jordbær i butikk på lørdag - til den nette pris av kr 99 for en kurv... 🍓
Roadrunner Skrevet 2. juni 2025 Forfatter #20155 Skrevet 2. juni 2025 Daria skrev (55 minutter siden): Da snakker vi kortreist Jeg så årets første norske jordbær i butikk på lørdag - til den nette pris av kr 99 for en kurv... 🍓 Jepp, samme her. Og kurven var bare halvfull å se til, for det var 400 gram og ikke 500 gram... Hvorfor kan de ikke ta kilopris i kassa forresten? Så de kurvene med mye i betaler mer mens de som folk har stjålet fra og som er snaue betaler mindre?
Roadrunner Skrevet 5. juni 2025 Forfatter #20156 Skrevet 5. juni 2025 Pysjamastrening i morges, full fart på jobb, og nå litt overtidsjobbing før det blir sosial middag med venninner i byen. Lang dag, men veldig koselig avslutning da! Og i morgen er det.... Fredag! Og langhelg!
Roadrunner Skrevet 6. juni 2025 Forfatter #20157 Skrevet 6. juni 2025 Trøttesen er påkledd (relativt anstendig vil noen si, andre vil helt sikkert ha innvendinger), sitter oppreist og har gjennomført dagens første møte. Bare 7 timer igjen til helg. Noe sier meg at det ikke blir en svært aktiv ettermiddag eller kveld på disse trakter. Sofa, beina høyt og avslapning står på planen! Husarbeid MÅ gjøres i helgen (bor i en svinesti for øyeblikket...), men det må ikke skje fredag kveld kjenner jeg. Og været ser ut til å bli bedre og bedre ettersom vi nærmer oss, DET kan man like. Muligheter for litt frisk luft og bevegelse her ja!
Daria Skrevet 6. juni 2025 #20158 Skrevet 6. juni 2025 Anstendigheten din er diskutabel? Interessant...
Roadrunner Skrevet 10. juni 2025 Forfatter #20159 Skrevet 10. juni 2025 Daria skrev (På 6.6.2025 den 11.08): Anstendigheten din er diskutabel? Interessant... Litt for store og veldig behagelige jeans, kombinert med hettegenser med firmaets logo på. Mistenker at enkelte jeg kjenner ikke ville vist seg slik utenfor døra om det brant, mens jeg trøster meg med at det er både rent og helt, og ganske så komfortabelt. Her heller det mer mot komfortabel fredag på jobb enn kjolefredag Pysjamastrening ble gjennomført i morges, med sår hals og tendenser til raspende hoste. Men mottoet "alt er bedre enn ingenting" fungerte, og satser på at formen er stigende snarere enn synkende. Vil ikke gå ned for telling nå! Ellers er nytt strikkeprosjekt på pinnene, denne gang en Cumulus Tee fra Petiteknit. Hadde bare ikke tatt inn over meg hvor sakte det går (og hvor mye masker det blir!) på pinne 3...
Roadrunner Skrevet 12. juni 2025 Forfatter #20160 Skrevet 12. juni 2025 Spinning utgikk i går (både grunnet basiller, men også overtidsjobbing), og pysjamastreningen har måttet utgå i dag. Natta har i beste fall vært urolig, med rundt 5 timers søvn, ellers mye hosting og elting. Givende... Nå skal jeg bare komme meg gjennom dagen, og så er jeg ganske sikker på at det blir en stille og rolig ettermiddag med minimal innsats.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå