Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest wild bird

Håper du har hatt det koselig i byen med venninnen din. Slike dager pleier å gjøre underverker for humør, sjel og sinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Snart åssen ble byturen og dagen etterhvert?

Jeg er så trøtt at det er alt jeg greier å samle meg sammen til å spørre om, tror jeg :ler:

Skal ta litt :kaffekopp: og komme innom igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzy er ikke det eneste trøtte trynet som er innom her i dag. Er ikke helt våken jeg heller. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går ble bra :)

Koselig bysleng med venninna, og så videre til et vennepar på kvelden til god middag, og kjempekoselig kveld. Var i seng nærmere kl 02 i natt... Fuggeln har hatt et snev av nattugle-tendenser! :fnise: Grei dag i dag også, litt "indifferent" foreløpig. Har en plan om å dra tilbake til leiligheten i ettermiddag, og må pakke, pusle og ordne før den tid. Men kommer liksom ikke helt i gang. Er gråvær ute :sjokkert::ironi: men tar de litt som det kommer.

Setter frem masse :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: til gjestene, og ønsker en finfin torsdag. Det er snart helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Tror både Supra og Fairy fort kan joine deg i nattugletendensene :fnise: men vi skal jo *egentlig* ikke være oppe så sent da .. :sjenert:

Ha en bedre og bedre dag, Fuggel'n! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Jeg er også nattugle. Elsker å sitte oppe sent om kveldene, og får som regel svi for det dagen etter. Trodde jeg skulle få mer a-mennesketendenser etter som jeg ble eldre, men neida :gjeiper:

Godt å høre at du hadde en koselig vennedag i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* Nattugle for meg er ikke 02. Det er nærmere 04-05. Bare så det er sagt..... :ler:

Fin helg, RR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Nattugle for meg er ikke 02. Det er nærmere 04-05. Bare så det er sagt..... :ler:

Fin helg, RR?

Ditto :fnise: .. eller, ihvertfall før jeg traff KjæresteMannen :sjenert: .. han er en sånn A :dåne:

MEN, når jeg er alene på en eller annen måte, da .... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Er her, har bare ikke blitt allverdens med KG de siste par dagene. Dro tilbake til leiligheten torsdag kveld, og fikk gjort litt av hvert i leiligheten på fredag. Besøkte også ei venninne, og fikk låne et par pensumbøker. Knall! I går ble det en lang dag med masse kjøring, men veldig koselig i bursdag! Var hjemme rett før kl 21, og sløvet litt før jeg stupte i seng (nattugletendensen var bare et blaff, nå er det skjerpings tilbake i vanlig døgnrytme :ler: ).

I dag har jeg startet supersløvt, lest lenge på senga og akkurat fått i meg litt mat. Har en liten tanke om å få gjort litt i heimen i dag, og vurderer også en liten tur på trening senere. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å bare sløve i vei :sjenert: Søndag og siste feriedag...

Skal snart få tatt meg en skikkelig dagboksrunde også - LOVER!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige rutiner trengs! Selv om jeg aller helst vil vinne tidenes lottogevinst, reise, ha ferie, treffe folk og studere i øst og vest :ler: Men i mellomtiden får jeg klare meg med litt hverdager og rutiner :jepp:

Har fremdeles ikke kommet i gang i dag da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...