fairygirl Skrevet 4. august 2010 #1481 Del Skrevet 4. august 2010 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 4. august 2010 #1482 Del Skrevet 4. august 2010 Håper du har hatt det koselig i byen med venninnen din. Slike dager pleier å gjøre underverker for humør, sjel og sinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. august 2010 #1483 Del Skrevet 5. august 2010 God morgen! Snart åssen ble byturen og dagen etterhvert? Jeg er så trøtt at det er alt jeg greier å samle meg sammen til å spørre om, tror jeg Skal ta litt og komme innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #1484 Del Skrevet 5. august 2010 Suzy er ikke det eneste trøtte trynet som er innom her i dag. Er ikke helt våken jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 5. august 2010 #1485 Del Skrevet 5. august 2010 Tror jeg nøyer meg med å sette fram :kaffekopp: så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. august 2010 #1486 Del Skrevet 5. august 2010 Håper du har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1487 Del Skrevet 5. august 2010 Dagen i går ble bra Koselig bysleng med venninna, og så videre til et vennepar på kvelden til god middag, og kjempekoselig kveld. Var i seng nærmere kl 02 i natt... Fuggeln har hatt et snev av nattugle-tendenser! Grei dag i dag også, litt "indifferent" foreløpig. Har en plan om å dra tilbake til leiligheten i ettermiddag, og må pakke, pusle og ordne før den tid. Men kommer liksom ikke helt i gang. Er gråvær ute men tar de litt som det kommer. Setter frem masse :kaffekopp: til gjestene, og ønsker en finfin torsdag. Det er snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 5. august 2010 #1488 Del Skrevet 5. august 2010 Tror både Supra og Fairy fort kan joine deg i nattugletendensene men vi skal jo *egentlig* ikke være oppe så sent da .. Ha en bedre og bedre dag, Fuggel'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. august 2010 #1489 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er vel anti-nattugle om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #1490 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er også nattugle. Elsker å sitte oppe sent om kveldene, og får som regel svi for det dagen etter. Trodde jeg skulle få mer a-mennesketendenser etter som jeg ble eldre, men neida :gjeiper: Godt å høre at du hadde en koselig vennedag i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2010 #1491 Del Skrevet 7. august 2010 God morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #1492 Del Skrevet 7. august 2010 God morgen! Blitt av deg a, RR? Håper du har det bra, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. august 2010 #1493 Del Skrevet 7. august 2010 God morgen! Blitt av deg a, RR? Håper du har det bra, altså? ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. august 2010 #1494 Del Skrevet 7. august 2010 *kremt* Nattugle for meg er ikke 02. Det er nærmere 04-05. Bare så det er sagt..... Fin helg, RR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. august 2010 #1495 Del Skrevet 7. august 2010 *kremt* Nattugle for meg er ikke 02. Det er nærmere 04-05. Bare så det er sagt..... Fin helg, RR? Ditto .. eller, ihvertfall før jeg traff KjæresteMannen .. han er en sånn A :dåne: MEN, når jeg er alene på en eller annen måte, da .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 8. august 2010 #1496 Del Skrevet 8. august 2010 God søndag, RR! Hatt det fint i Vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1497 Del Skrevet 8. august 2010 Er her, har bare ikke blitt allverdens med KG de siste par dagene. Dro tilbake til leiligheten torsdag kveld, og fikk gjort litt av hvert i leiligheten på fredag. Besøkte også ei venninne, og fikk låne et par pensumbøker. Knall! I går ble det en lang dag med masse kjøring, men veldig koselig i bursdag! Var hjemme rett før kl 21, og sløvet litt før jeg stupte i seng (nattugletendensen var bare et blaff, nå er det skjerpings tilbake i vanlig døgnrytme ). I dag har jeg startet supersløvt, lest lenge på senga og akkurat fått i meg litt mat. Har en liten tanke om å få gjort litt i heimen i dag, og vurderer også en liten tur på trening senere. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å bare sløve i vei Søndag og siste feriedag... Skal snart få tatt meg en skikkelig dagboksrunde også - LOVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. august 2010 #1498 Del Skrevet 8. august 2010 Godt å "se" deg igjen! Kos deg og nyt søndagen. Tross alt siste fridag før jobb igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2010 #1499 Del Skrevet 8. august 2010 KJipt med siste feriedag, men samtidig er det ganske deilig med vanlige rutiner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1500 Del Skrevet 8. august 2010 Vanlige rutiner trengs! Selv om jeg aller helst vil vinne tidenes lottogevinst, reise, ha ferie, treffe folk og studere i øst og vest Men i mellomtiden får jeg klare meg med litt hverdager og rutiner Har fremdeles ikke kommet i gang i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå