Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2010 #1341 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg liker ikke utviklinga jeg. Han var nede ved legebilen for litt siden og fikk en eller annen pille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1342 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg liker ikke utviklinga jeg. Han var nede ved legebilen for litt siden og fikk en eller annen pille... Aiiii! Liker det dårlig altså! *takker for alle TdF-oppdateringer!* Tror det blir rally hjem fra jobb i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. juli 2010 #1343 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvordan går det her da? Og i Tour de France? Jeg er ikke den som følger med på sånne lange sportssendinger, nemlig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 14. juli 2010 #1344 Del Skrevet 14. juli 2010 Og jeg kan ikke fordra TDF *løper ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan går det her da? Og i Tour de France? Jeg er ikke den som følger med på sånne lange sportssendinger, nemlig ... Her går det greit vettu! Har besøk av mine foreldre et par dager, og får god hjelp av paps til å lage nytt tregulv på verandaen. Tror det blir helt suverent!! Og kjempekoselig med besøk Fikk ikke sett TdF i går, men sånn blir det bare av og til. Fikk kjøpt masse plank, og forberedt en hel del ute. Deilig! Sløvet litt på kvelden, og kom oss i seng i høvelig tid. Jenta er mindre trøtt i dag enn i går (i alle fall foreløpig), det lover bra! Og jeg kan ikke fordra TDF *løper ut* Neeeei!! Kom tilbake! Vi kan jo fint prate om andre ting også Er jo ikke meningen å dytte noen ut av boka... Alt bra med Mocci? Og vofsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2010 #1346 Del Skrevet 14. juli 2010 :skravle: *prøver å snakke om noe annet enn TdF* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1347 Del Skrevet 14. juli 2010 Vi kan jo prøve å lure inn litt TdF innimellom? Så kan mocci og andre bare hoppe elegant over Kan jo ikke kutte ut TdF helt! Lite effektiv dag i dag... Inderlig feriemodus! Men timene går, og da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2010 #1348 Del Skrevet 14. juli 2010 Håper det er litt TdF her når jeg kommer hjem i ettermiddag ja. Jeg går glipp av starten av dagens sending. Men håper jeg rekker hjem til det blir spennende. Aner ikke hvor lenge dagens møte vil vare. Skulle gjerne hatt møtet et par timer tidligere, men man kan vel ikke alltid få det som man vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. juli 2010 #1349 Del Skrevet 14. juli 2010 Kikker bare innom her og sier hei - kommer nok sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1350 Del Skrevet 14. juli 2010 til tigerpusen som er innom på visitt Lunsjen unnagjort, det går mot ettermiddag Og dagens tall er.... *trommevirvel* 2 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. juli 2010 #1351 Del Skrevet 14. juli 2010 *nekter å snakke om noe annet enn TdF* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1352 Del Skrevet 14. juli 2010 Mocci stakk jo av her, så da er det jo fri utfoldelse ang TdF i min bok Streamer litt live til pc'en her, men blir ikke det samme med en lydløs Eurosport-sending i dårlig kvalitet som med Paasche og Kaggestad live på TV2 (selv om jeg irriterer meg blågrønn over alle reklamepausene...). Hvordan er TdF status i starten av etappen da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1353 Del Skrevet 14. juli 2010 Denne uka må være årets slappeste jobbeuke... Bare surrer og vaser, og bruker tida til ingenting. Det rare er at tida egentlig går ganske kjapt allikevel! Fasinerende... Snau time igjen, så hjem til mer verandasnekring, og litt middagslaging. Gjestene reiser i ettermiddag, og da blir det klesvask, rydding og pusling på min front. I morra satser jeg på pakking og pusling, og kanskje en liten treningsøkt? Reiser til mine foreldre på fredagen, og skal gjennom litt sosialt etc i helga. Gleder meg! Ferie Ok, så går kanskje ikke den siste timen så skrekkelig fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2010 #1354 Del Skrevet 14. juli 2010 Men nå er den siste timen unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. juli 2010 #1355 Del Skrevet 15. juli 2010 Vi kan jo prøve å lure inn litt TdF innimellom? Så kan mocci og andre bare hoppe elegant over Kan jo ikke kutte ut TdF helt! Nei klart dere kan skravle opp og ned om TDF, jeg kan ikke diktere hva dere kan eller ikke kan skravle om. Enn så lenge jeg slipper å delta i samtalen. har ikke så mye konstruktivt å bidra med heller når det gjelder TDF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1356 Del Skrevet 15. juli 2010 God morgen! Du skal slippe å skravle om TdF, mocci Men tar gjerne en runde på andre ting også altså... Ikke bare bare i disse sportstider! Jeg har konkludert med at dette er uken for lite søvn... En natt igjen av arbeidsuka, og jeg har ikke helt troen på at jeg får overvettiges mye søvn altså! Ukas to første netter sov jeg på sofaen, la meg litt senere enn vanlig og sov litt dårligere enn vanlig. Vrak! I natt våknet jeg av tordenvær rett over kl 04, og har lagt våken siden da. I kveld er det CM... Jaja, godt det er FERIE! 1 dag igjen, i morra er det fredag!! Skikkelig mørkt ute i dag, og regnet bøtter ned. Det verste tordenværet har gitt seg, men det er mørkt og vått ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2010 #1357 Del Skrevet 15. juli 2010 Bare 1 dag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2010 #1358 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei klart dere kan skravle opp og ned om TDF, jeg kan ikke diktere hva dere kan eller ikke kan skravle om. Enn så lenge jeg slipper å delta i samtalen. har ikke så mye konstruktivt å bidra med heller når det gjelder TDF. Men altså Mocci, du trenger ikke ha greie på sykkelsport for å delta i en samtale om utstyret til Hushovd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1359 Del Skrevet 15. juli 2010 Men altså Mocci, du trenger ikke ha greie på sykkelsport for å delta i en samtale om utstyret til Hushovd. Nettopp! Og "utstyr" er jo en viiiid kategori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juli 2010 #1360 Del Skrevet 15. juli 2010 Hushovd er en ekkel fyr! Vil ikke engang tenke på utstyret hans... Fysj altså! Vi har forøvrig motsatt nedtelling - jeg begynner på jobb når du slutter Hvor lang ferie har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå