Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Håper fredagen går fort for dere som jobber. For min del kan en laaat fredag gjerne vare lenge. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nigo:

Den ser jeg! Men min fredag kan gjerne gå raskt frem til ca kl 14, og så kan den tone ut i avslapning og helg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt splittet der. Skal gå kl 14.45 og håper tiden går fort selvfølgelig, men samtidig må den ikke gå for fort... jeg må bli ferdig med alt jeg skal før ferien nemlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Snart helg nå Roadrunner! :danse:

Håper du får en kjempefin fredag med kos og avslapping, akkurat slik du ønsker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et par timer igjen nå, så løper jeg! Herlig! :danser:

Lunsjen unnagjort, og jeg nyter en skål jordbær med vaniljesaus. Yummy!! :nigo: Mett og fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Eeeh du altså... Du kunne ikke være så snill å be de bevingete slektningene dine om å bruke noe annet enn stuevinduet mitt som dass? :frustrert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Eeeh du altså... Du kunne ikke være så snill å be de bevingete slektningene dine om å bruke noe annet enn stuevinduet mitt som dass? :frustrert:

:hoho:

Du er ikke sann!! :skratte:

Jeg skal virkelig forsøke å snakke litt fornuft til de. Men jeg har ennå ikke klart å få stoppet den uvanen at de bruker min bil som toalett, så jeg er ikke helt sikker på om jeg har noen myndighet er oppe i de øvre luftlag... :fnise: Er ikke så lett når man ikke kan fly selv serru (for stor kropp og for lange bein i forhold til vingene, you know...).

Har hatt en særdeles lite effektiv dag i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Dette har vært, og blir nok videre en bra fredag. Starter med treningsøkt, lunsj på mannens jobb og etterpå blir det hyttetur :)

Tidligere var jeg fornøyd om jeg fikk til tre-fire turer på treningssenteret i uka, men nå er en gang i måneden mer målet ;) Neida, etter ferien når barnepassen kommer ordentlig igang igjen skal vi nok klare noen økter pr uke håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klem:

Nå kan du slappe av og nyte helga med god samvittighet !

(når kan du ikke det? du jobber jo alltid hardt syns jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Dette har vært, og blir nok videre en bra fredag. Starter med treningsøkt, lunsj på mannens jobb og etterpå blir det hyttetur :)

Tidligere var jeg fornøyd om jeg fikk til tre-fire turer på treningssenteret i uka, men nå er en gang i måneden mer målet ;) Neida, etter ferien når barnepassen kommer ordentlig igang igjen skal vi nok klare noen økter pr uke håper jeg!

Så bra! Knall at du får mulighet til litt trening igjen! :hoppe:

Jeg har falt helt ut av treingsrutinen, og må rett og slett satse på å komme igang igjen etter ferien. Nå går det bare i ball her, men får skrape sammen motivasjon til august. Så satser på å joine deg på noen ganger i uka da! :jepp:

God helg :klem:

Nå kan du slappe av og nyte helga med god samvittighet !

(når kan du ikke det? du jobber jo alltid hardt syns jeg)

:klem:

Takk for det, Kanei! Skal kose meg i helga, uten de helt store planene. Hadde en tanke om å få gjort litt i ettermiddag/kveld, men jeg er trøtt som ei strømpe. Slumre på sofaen tidligere, og nå skal jeg rett og slett finne senga snart. Øynene går jo i kryss her! :sukk:

Håper formen din er grei, og at du har noen fine dager! Tenker på deg vettu!

God helg, føgger'n og god ferie om en ukes tid :hoppe:

Takk takk, Skravla! Herlig med helg nå, det trengs! :natti:

Ha en strålende ferie du også, og god tur!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Herlige lørdag!

Finfint vær :sol: og bare sløv dag. En treningsøkt i morges, flere timer på verandaen med en god bok, norske jordbær, litt snadder, og bare sløvings. Deilig! Meldt drittvær i morra, så da satser jeg på litt huslige sysler og kanskje litt mer trening? :klø:

Ha en finfin helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som trener på sommeren! Det er ikke jeg flink til.... :sjenert:

Fikk meldingen din på facebook inn på mobilen i dag, har bare ikke hatt tid til å svare. :) Vi skal nok ikke nedom byen denne turen, men vi tenker å ta en uke her nede på sensommeren, da må vi klare å få til noe. :ler: Hadde vært superhyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badet er vasket, jeg har småryddet litt, trent, og sett masse TdF. Deilig søndag! Skal leke litt med støvsugeren etterhvert, ellers bare ta det rolig her. Lader opp/ned til ferie! :ler:

Bare gi et hint, Supra! Vært superkoselig å treffes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellehjelp setter jeg pris på!

Så veldig flink husmor kan jeg nok ikke skryte på meg å være... Har ikke gjort allverdens mye i dag, men trøster meg med at litt er bedre enn ingenting :jepp:

Og aner meg at ettermiddagene til uka som kommer vil gå unna! Mulig paps vil bortover et par dager for å hjelpe til litt, og da er det plutselig ikke så mange ettermiddager igjen. Men koselig med besøk!

Næh, får vel støvsuge her, så er det gjort det også.

Har wild bird en fin søndag?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal paps hjelpe til med? Noe mer oppussingsprosjekter på gang?

Slo drittværmeldingen til? Her regner det litt innimellom, men temperaturen er igrunnen ganske behagelig. Perfekt TdF-vær :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...