Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2010 #1281 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er visst først innom her i dag. *setter på trakteren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. juli 2010 #1282 Del Skrevet 7. juli 2010 Titter innom for å se hvordan det står til hos den travle fuggel`n. Drar seg fort mot helg nå, og bare en liten uke igjen til ferie for deg. Tenker det skal bli veldig deilig Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1283 Del Skrevet 7. juli 2010 trengs! Full fart i dag, og fuggel'n gjør ting hun ikke kan Klargjort så mye som mulig i kantina i dag (sammen med en kollega), og regner med det blir et par timer til der i dag. Sliten i rygg og bein, men godt å gjøre litt andre ting også Ut og spise i ettermiddag (feire venninne), og ellers bare kose meg tror jeg. Kunne godt hatt helg nå! <--- fuggel'n i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. juli 2010 #1284 Del Skrevet 7. juli 2010 Ut og spise høres deilig ut! Her er det egg og bacon på menyen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 7. juli 2010 Fuggel'n har blitt en racer på storhusholdningsoppvaskmaskin! Skal ha møte med sjefen i morra for å se om det blir mer kantinedrift på meg de neste dagene, noe må vi vel klare å få til Så lenge det er planlagt og avklart, så er jeg med på det meste som er galt/gøy! Halvtime igjen! Vanndrikking har gått i vasen i dag, kostholdet er litt ymse, men humøret har i det minste vært bra. Fornøyd med det! Snart tid for litt sosialt på jentekveld, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2010 #1286 Del Skrevet 7. juli 2010 Kos deg på jentekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 7. juli 2010 #1287 Del Skrevet 7. juli 2010 Nye karrieremuligheter i sikte etter denne dagen? Morsomt med litt annerledes arbeidsdag iblant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 8. juli 2010 God morgen! Ny dag med litt kantinedrift i dag, men så er det nok slutt på moroa tenker jeg. Vikar er på vei! Men moro med litt andre arbeidsoppgaver innimellom, og vi har fått masse positive tilbakemeldinger. Moro! Kjempekoselig kveld i går, og stupte fornøyd i seng. Sovet godt i natt, men totalt vrak da klokka ringte. Vil sove mer!! Regnet øser ned ute, litt koselig, men skrekkelig vått Godt for naturen! Og så lenge jeg ikke er i gang med ferien ennå, så er dette veldig greit. Pliktene kaller! På med forkleet igjen er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2010 #1289 Del Skrevet 8. juli 2010 *sørger for musikk til arbeidet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1290 Del Skrevet 8. juli 2010 Herlig! Virtuell musikk til arbeidet gjorde susen, Sauen! Kommer ikke igang med min "vanlige" jobb i dag, blir bare sittende og surre her Venter på neste skift i kantina, er ikke så allverdens lenge til det gitt. Så er det bare en times tid til lunsjrushet, og så er det oppvask/rydding og litt mer vanlig jobbing. Og vips var torsdagen unnagjort! Skal få handlet litt av hvert etter jobb i dag (kjøpte nye trekk til pynteputene i sofaen i går, men må finne noen innerputer med dun også), og så blir det klesvask og pusling hjemme tenker jeg. Og litt TdF? 1 uke og 1 dag til... *trommevirvel*... FERIE!!! 1 dag til... HELG!!! Ooooo herlige tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2010 #1291 Del Skrevet 8. juli 2010 TdF er jo absolutt noe som er med på å korte ned tiden. Det er bare å slå på tv'n og vips så er noen timer borte vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. juli 2010 #1292 Del Skrevet 8. juli 2010 Hallo! Håper dagen går kjempefort, og vips så er det (nesten) helg, og enda kortere tid til ferie for deg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1293 Del Skrevet 8. juli 2010 Hoi hvor det går! Dagens kantineskift er unnagjort, og jeg er tilbake på vanlig plass. Sliten i rygg, bein og hofter, men ellers ved godt mot. All honnør til kantinedamene altså, de står på! Tungt arbeid det der! Snaut to timer igjen, og jeg får vel få unna litt annet dill her. Ikke helt i jobbmodus nå kjenner jeg, har blitt skikkelig fysisk tungt arbeid et par dager nå, og da er det ikke det helt store med kontorjobbing igjen gitt Sliten! Men fornøyd Alt bra hos mine kjære gjester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 8. juli 2010 #1294 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for Her er det fryd og gammen. og bok og avslapning. Voffene ligger ved min side Ja, kantinejobb er ikke for pingler!! Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1295 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for koselige ord, fairy! ?? Hmm... Her er det grått, men ikke fullt så vått lengre. Og vips var det tid for kake- og ispause, en kollega som har tatt med. Koselig! Denne dagen MÅ jo bare være bra? Ingen andre planer enn rydding, klesvask, handling og sløving i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. juli 2010 #1296 Del Skrevet 8. juli 2010 .... og nå har jo jeg slått fast at det finnes flere enn en grunn til å se TdF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1297 Del Skrevet 9. juli 2010 Nettopp!! Fikk med meg de siste 5 milene i går, og fikk heiet skikkelig på oppløpet. Synd det ikke gikk helt frem, men 3. og 5. plass er jo kjempebra! Ny dag - FREDAG!!! Nok en gang superklar for fredag, var sinnsykt trøtt i morges! Ble nok litt sent i går med CM etc, men nå skal jeg sove lenge og vel i morgen. Deilig! Har nå skrevet under på kontrakten til studiet, og tenkte jeg skulle få sendt den i dag. Kopi av vitnemål er lagt ved, så nå krysser jeg fingrene for at alt går i orden Ingen trening i går heller men fikk ordnet litt hjemme, og var ganske gåen i rygg/bein etter kantinejobbingen. Shit heller... Kanskje prøve ei lita økt i helga? *kremt* :kaffekopp er på plass til tørste morgengjester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2010 #1298 Del Skrevet 9. juli 2010 Tar en Endelig fredag... og for meg endelig ferie. Nå venter 3 uker med fri og det høres vidunderlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. juli 2010 #1299 Del Skrevet 9. juli 2010 Endelig freddan! Ønsker deg en herlig helg, jeg syns det beste av helgen er fredagsettermiddag når man rusler hjem fra jobb, jeg pleier å feire helga med å ta ukens shoppingrunde/vindusshopping etter jobb på fredagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1300 Del Skrevet 9. juli 2010 Fredagen er ukens desidert beste dag! Helgen er ubrukt, man har all fritid foran seg, og man er sliten etter ei lang uke. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå