Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Skal absolutt lage bra niste fremover!

Sunnhetsbriks fra Ultra (bedre bakverk finnes knapt altså!), godt pålegg og dandere litt fristende. MÅ jo bli bra! :jepp:

45 min igjen i dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos god lunsj...

Om du liker meierprodukter og har tilgang på kjøleskap anbefaler jeg å blande cottage cheese og aktivia-yoghurt (og kanskje fylle i litt havregryn eller lignende - jeg bruker soyaflak) - det er kjempegodt og skikkelig mettende uten å være tungt.

Har akkurat mumset i meg en bolle med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sviiiisj ut av døra og du er fri!! :fnise:

Kos deg resten av dagen, RR! :klem: Jeg er i litt sløv feriemodus idag, siden jeg ikke har noe spesielt på tapeten .. bare nyter å være hjemme igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriemodus ja.... det har jeg også.... Panikk over alt som burde være ferdig til fredag kl 14.30. : :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Tirsdag, full fart fra første minutt, men nå tror jeg at jeg har hodet over vannet. Det kommer seg!

Hadde en kjempekoselig kveld med venninna i går, kosa meg og slappet av. God mat og koselige timer. Absolutt ikke dumt :jepp:

Fikk i tillegg sendt søknaden til skolen, så nå krysser jeg fingrene for at jeg er klar for studier til høsten! Må bare ettersende litt papirer etc, så håper jeg det skal gå seg til. Spent!

Kom meg på sykkelen i morges, og fikk en god dose frisk luft. Deilig! Altfor lenge siden jeg har syklet nå...

:sol: ute og jobb inne... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som sykler!

Sol ute og ro i sinnet burde det vært - i det minste er det faktisk sommer. Det er en stund siden sist jeg opplevde så mye sol på en gang i allefall :overrasket:

:kaffekopp: og en dag som bare blir bedre og bedre ønskes demses ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

God morgen :kaffekopp:

Krysser fingre for at du kommer inn på skole! Hva er det du har søkt på, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag som bare blir bedre og bedre tar jeg gjerne i mot! :jepp:

Ro i sinnet tror jeg ikke helt finner sted før det er ferietid, men jeg lader opp (eller ned?) så godt jeg kan nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm!

Det er veldig viktig å forberede seg skikkelig på ferie ved å trappe gravis ned på tempoet opp mot ferien - på den måten slipper du å bruke mye av den dyrebare ferien på å roe deg ned og finne feriemoduset, men får mak ut av fritiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtrapping er veldig viktig! I stedet for å bruke første ferieuken til nedtrapping, så satser jeg på rolig nedkjøring ei drøy uke nå. Da bør jeg være ganske ferieklar! :ler:

Plutselig lunsj her jo! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtrapping er veldig viktig! I stedet for å bruke første ferieuken til nedtrapping, så satser jeg på rolig nedkjøring ei drøy uke nå. Da bør jeg være ganske ferieklar! :ler:

Plutselig lunsj her jo! :bond:

Flink jente - viktig å ikke stresse når det er sol ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vet ikke helt hvor nedtrapping dette blir... Er kaos i kantina om dagen, da sommervikaren har blitt sykemeldt ut uka. Masse mat som blir levert (brød etc), og den må jo brukes. I dag har to kollegaer tatt tak og laget lunsjen klar, og jeg har sagt at jeg kan bidra litt i morgen. Prøve å hjelpe til så mye som mulig, innimellom egne oppgaver. Koselig å gjøre noe annet da, men tror det blir hektisk!

Skippet store deler av lunsjen i dag, så får jeg heller gå litt tidlig en dag senere. Ikke dumt det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt hektisk og med litt andre arbeidsoppgaver enn vanlig vil vel være med på å få tiden fram til ferien å gå fortere. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i meg litt mat jeg vettu!

Litt styrete ble det i dag allikevel, men men... Satser på at jeg får hodet over vannet før jeg går hjem, og at det roer seg videre i uka og ikke minst neste uke. Neste uke er det uansett ganske mye mindre folk på jobb, det pleier å love bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det deilige med å jobbe i juli har jeg alltid syns, lite folk, rolig. Det har alltid gitt meg tid til å hente meg inn i alt jeg ligger etter med.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med trening om dagen altså! :sukk: Men jeg har fått puslet litt hjemme, trent litt på pilatesballen og herjet litt med vektene jeg har hjemme. Langt unna en solid treningsøkt da... Kommer virkelig ikke inn i det om dagen, og tror jeg mentalt har roet det helt ned. Bare en drøy uke til ferie, og jeg orker liksom ikke styre med det... Jaja... Skjerpings til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...