Roadrunner Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1221 Del Skrevet 1. juli 2010 RR? Ville bare ønske deg en vidunderlig solfylt morgen før jeg svinger ut på shopping Her er jeg! Dro hjem til mine foreldre etter jobb i går, og fikk deilig middag, dessert og jordbær. Kunne sove en liten time lengre i morges (og det gjorde underverker!), før jeg tok turen til tannlegen. Konklusjon: Null hull - tannlege er GØY! Isingen jeg har vært plaget med skyldes litt forskjøvet tannkjøtt (pusseskader, men små foreløpig), og var ikke veldig skummelt. Litt Sensodyne på en prøvetube for å se om isingen kunne bedre seg, og råd om mykere og snillere tannpuss. Ellers ikke tegn til hull eller annet grums, bare latter og glede Veldig godt at det er gjort da! Nå har jeg stablet meg i gang på jobb, og ser med glede frem til lunsj om en halvtimes tid. Passer meg finfint med en kort dag i dag! Fint vær, mindre vind og jeg er skikkelig feriesugen. Teller ned... Fluorbehandlingen må virke en drøy halvtime til, så ingen spising eller drikking før etter kl 11. Men setter frem litt til gjestene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. juli 2010 #1222 Del Skrevet 1. juli 2010 Så deilig at tannlegebesøket gikk bra! Alltid godt å gå ut derfra uten å ha gjort store inngrep Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 1. juli 2010 #1223 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei hei - bare innom å hilser på og ønsker god JULI! Endelig er sommermåndene godt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. juli 2010 #1224 Del Skrevet 1. juli 2010 Da er juli i gang, håper du har en finfin sommer Ikke mye kg-tid på meg for tiden, er sterkt RL-preget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1225 Del Skrevet 1. juli 2010 Så deilig at tannlegebesøket gikk bra! Alltid godt å gå ut derfra uten å ha gjort store inngrep Ha en fin dag Takk det samme, wild bird! Er veldig deilig når tannlegebesøkene er en dans på roser Hei hei - bare innom å hilser på og ønsker god JULI! Endelig er sommermåndene godt i gang! Herlig!!! Feriemåneden er i gang Hvordan går det med deg, thumbalina? Long time no see! Da er juli i gang, håper du har en finfin sommer Ikke mye kg-tid på meg for tiden, er sterkt RL-preget Vidvandre! Finfin sommer her vettu! Småbekymret over at finværet i verste fall blir brukt opp nå, og at ferien blir en lang rekke regnværsdager, men kan ikke gjøre annet enn å ta det som det kommer. To uker igjen så blir det ferie, uansett! RL-preget liv er da ikke dumt Må jo leves det livet også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 1. juli 2010 #1226 Del Skrevet 1. juli 2010 Null hull Alltid en god nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1227 Del Skrevet 1. juli 2010 Null hull Alltid en god nyhet Jepp! Kun hatt et lite hull i ei melketann en gang, ellers aldri sett snurten av et hull. Deilig! Styrt mye med regulering etc opp gjennom, men stort sett har tannlegebesøkene vært en dans på roser Og var superletta da det var like koselig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 1. juli 2010 #1228 Del Skrevet 1. juli 2010 Samme som meg, har aldri borra hos tannlegen (bank i bordet), men har hatt mine tannverker gjennom flere år som reggis-tenåring :gjeiper: Har heldigvis glemt for fælt det var... (både vondtene når det ble stramma, sårene på innsiden av munnen og den dårlige selvtilliten den gav...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. juli 2010 #1229 Del Skrevet 1. juli 2010 Flott at det gikk så bra til tannlegen da! Pyton å gå, men deilig etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. juli 2010 #1230 Del Skrevet 1. juli 2010 Så flott med null hull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. juli 2010 #1231 Del Skrevet 1. juli 2010 null hull er alltid bra! Håper du kom deg greit gjennom dagen på jobb også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. juli 2010 #1232 Del Skrevet 2. juli 2010 Tannlegebesøk = Gøy??? I min verden er det alt annet enn det, men kan forstå hvis man har null hull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1233 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) God morgen! FREDAG!!! Utrolig klar for helg nå, det må bare innrømmes. Har vært et par hektiske helger de siste ukene, og nå er jeg helt sinnsykt klar for en rolig helg i leiligheten! Skal bli SÅ godt! Hadde en ganske effektiv ettermiddag i går, om jeg får si det selv. Kom litt sent fra jobb, men bedre sent enn aldri. Dro innom kjøpesenteret på veien, fikk ordnet ei bursdagsgave og litt andre ting, og dro hjem og laget litt middag. Da jeg skulle pakke inn deler av bursdagsgaven, fikk jeg se at det var feil på varen. Ergo måtte jeg bare hive meg rundt og få byttet i butikken. Hjemme igjen fikk jeg lagt sammen en haug klær som hang på stativet, og vasket 3 nye maskiner med tøy. Blomstene måtte vannes, og da kunne jeg like gjerne benytte sjansen til å dele et par stykker som trengte egen potte. Mye jord, mye rot og en sliten rygg, men veldig fornøyd med at det er gjort! Benyttet sjansen til å kaste et par planter som hadde begynt "døds-prosesssen" så nå skal det bare være fryd og glede hjemme Støvsugeren måtte frem, før jeg fornøyd kunne kollapse på sofaen. Heklet som en galning for å få ferdig resten av bursdagsgaven, og fikk kost meg med CM til slutt. Hektisk, effektiv og fin torsdag! I dag skal jeg bare komme meg gjennom noen arbeidstimer, så er det HELG! Skal ut og spise i kveld, ellers ingen store planer for helga. Slappe av, kose meg, og bare ta det som det kommer. Me like! er servert til gjestene! Endret 2. juli 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. juli 2010 #1234 Del Skrevet 2. juli 2010 Oi for en effektivitet. Flink du er. Men det er deilig å komme hjem fredag og vite alt alt er gjort til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 2. juli 2010 #1235 Del Skrevet 2. juli 2010 God, velfortent helg Håper den blir avslappende med masse kos og Kos deg masse, og bare gjør det du har lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juli 2010 #1236 Del Skrevet 2. juli 2010 Det får'n si! Du er rene duracell-fuggel'n jo! Ha en fin formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1237 Del Skrevet 2. juli 2010 Skal virkelig kose meg i helga. Blir godt! En litt "fysisk" dag på jobb igjen i dag, og jeg er varm... Føles litt klamt/lummert, og er ganske skyet ute. Gleder meg allerede til en dusj etter jobb! *stinkdyr* Begynner å få kontroll på det jeg skal ha gjort i dag. I beste fall kommer jeg avgårde litt før tida kanskje? Hadde gjort seg på en fredag! Ble en del overtidstimer forrige måned, men håper det skal roe seg denne måneden. Bare to uker til ferie, kan jo ikke slite seg ut da Er jo nå nedtrappingen til ferien begynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1238 Del Skrevet 2. juli 2010 Arbeidslyst? Hva kan vi gjøre for noe gøy da? :klø: Siden Skravla har en sånn dødsseriøs bok, så kan jo jeg tillate at min blir dødsUseriøs Vil ha heeeelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 2. juli 2010 #1239 Del Skrevet 2. juli 2010 Har helg hele året jeg, iallfall dette året Og nå er det til og med sol her Venter på at mannen blir ferdig på jobb, så blir det ordentlig helg og hyttetur. Pappa ringte istad for å la meg høre lyden av båtmotoren, slemme mannen. Men holder været seg blir det nok en kveldstur på sjøen for mannen og meg, så får besteforeldrene ta seg av snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. juli 2010 #1240 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er klamt og lummert her i dag også, svetter uten at jeg beveger meg .. utrolig irriterende. Slitsomt. Prøver å lufte men får liksom ikke noe gjennomtrekk! Hva du heklet til bursdagsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå