Supramundane Skrevet 27. juni 2010 #1181 Del Skrevet 27. juni 2010 Utrolig bra jobbet, jeg er dødsimponert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juni 2010 #1182 Del Skrevet 28. juni 2010 Kjempebra jobba altså, men jeg var ikke et sekund i tvil om at du kom til å komme greit til målet Jeg tror du er i mye bedre form enn du tror Åssen kjennes kroppen etter et par dagers hvile? Og god mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. juni 2010 #1183 Del Skrevet 28. juni 2010 Well done Bippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 28. juni 2010 God morgen! Mandag, og ny uke med nye muligheter Formen er igrunn riktig så bra! Var litt ømt her og der på lørdagen, men etterpå har kroppen stort sett vært i finfin form. Ikke spesielt sliten i musklaturen, ikke gangsperre og ikke noen andre varige mèn Feels good! Skal innrømme at jeg tok bilen til jobb i dag da... Var trøtt som ei strømpe, og det gikk litt sakte på morgenkvisten. Men jeg satser på at jeg kommer meg tilbake i sadelen igjen ganske snart Vurderer en rusletur eller treningsøkt i ettermiddag (ikke helt bestemt meg), og ellers ta det litt som det kommer. Lever ennå litt på "bragden" fra fredagen! 3 uker til ferie, og nedtellingen kan endelig begynne for fullt. Skal bli superfantastisk! er servert, og ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. juni 2010 #1185 Del Skrevet 28. juni 2010 Så bra!! Har du lagt planer for ferien da, eller blir det å gjøre minst mulig Ha en God Mandag!! til spreke-fuggel'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 28. juni 2010 #1186 Del Skrevet 28. juni 2010 Du er god! Så med litt trening fikser du da det rittet på 22 mil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1187 Del Skrevet 28. juni 2010 Så bra!! Har du lagt planer for ferien da, eller blir det å gjøre minst mulig Ha en God Mandag!! til spreke-fuggel'n Ingen store planer for ferien, tar det litt som det kommer. En dag hit, en dag dit, litt besøk, litt sløvings og så ser vi hva som skjer Litt deilig! Skulle gjerne vært på tur eller funnet på noen skikkelige sprell, men tror kontoen skal få lov til å hvile seg litt, forberede seg til studier... Ha en strålende mandag du også! Du er god! Så med litt trening fikser du da det rittet på 22 mil også Altså... Jeg har i første omgang slått fra meg de 22 milene, og håper ingen henger meg for at det trolig ikke blir noe av. Jeg hadde ikke hatt stort å gå på videre på fredagen, og vet ikke om det heller er målet. Føler meg for øyeblikket veldig tilfreds med hva jeg klarte! 22 mil er nærmere 3 ganger så langt... Først får vi ta en dag av gangen, og så skal jeg virkelig NYTE tanken på denne bragden litt. Hvem vet hva som venter om et år eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2010 #1188 Del Skrevet 28. juni 2010 Skjønner godt at du tok bilen til jobb i dag. Men det gjør sikkert godt med en liten tur eller en lett treningsøkt i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2010 #1189 Del Skrevet 29. juni 2010 Morn fuggeln! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1190 Del Skrevet 29. juni 2010 God morgen! Ble ingen trening i går... Surret hjemme med ymse ting og tang, før ei venninne ringte og lurte på om hun kunne få overnatte. Veldig koselig! Men morgenrutinene ble snudd litt på hodet i dag, og jeg kjenner jeg er trøtt og sliten gitt. Ikke venninnas feil, hadde nok vært trøtt uansett. Men... Rolig start på arbeidsdagen så langt, og håper det fortsetter! Da har jeg en plan om å få gjort unna litt som MÅ gjøres, og ellers komme ajour med ymse dill og dall. Hadde vært deilig! Merker jeg begynner å bli skrekkelig ferieklar nå altså... er servert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 29. juni 2010 #1191 Del Skrevet 29. juni 2010 God morgen! Titter innom for å ønske deg en fin dag, og takke for hyggelig hilsen i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1192 Del Skrevet 29. juni 2010 wild bird! Kjempekoselig at du titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juni 2010 #1193 Del Skrevet 29. juni 2010 Hellom birdy...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juni 2010 #1194 Del Skrevet 29. juni 2010 God morgen pip-pip. Ble ikke riktig så mye tren som jeg hadde tenkt i går heller - jeg er bare glad jeg fikk gjort såpass som jeg gjorde Vi satser på at vi kommer ajour på alt i dag hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1195 Del Skrevet 29. juni 2010 Ajour? I dag? Med alt? Får vel satse på at vi får gjort endel i det minste! Har mye jeg skulle gjort hjemme også, men trøster meg med at det kommer en helg uten de store planene nå. DET skal bli godt det! har gått i ett noen helger nå, og merker jeg trenger litt mer tid enn en ettermiddag for å få gjort alt som skal gjøres. Rett og slett... Fæl feriemodus på jobb i dag, og jeg er absurd trøtt. Sånt blir det tunge dager av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juni 2010 #1196 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg er i feriemodus fordi jeg på en måte er på ferie men så må jeg jobbe likevel :gjeiper: .. Kan jo bli forvirra ev mindre Håper du får en fokusert dag på jobb etterhvert og får unna det du vil, RR. trengs i alle bøker idag tror jeg .. Endret 29. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1197 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg fant litt fysisk arbeid som måtte gjøres her, så nå er jeg ikke så skrekkelig trøtt lengre. Men skikkelig møkkete, varm og småsliten. Godt det også! Ikke akkurat hva jeg hadde tenkt å gjøre i dag, men godt at det er gjort uansett kjenner jeg. Måtte jo gjøres! Nå er lunsjen unnagjort, og jeg tenkte jeg skulle fortsette litt der jeg slapp, før jeg hiver meg rundt og får gjort litt av det jeg hadde tenkt å gjøre i dag. Det har skyet til ute, og akkurat nå sitter jeg egentlig og håper litt at det skal begynne å regne. Hadde vært koselig med litt regn i ettermiddag, og da kunne jeg kanskje få gjort litt i heimen? Sengetøy, rydding, håndklær, støvtørk... Mer til gjestene, så får jeg gjøre litt mer her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 29. juni 2010 #1198 Del Skrevet 29. juni 2010 Litt regn hadde gjort seg ja, her er alle plenene gulbrune. Så faktisk en bjørk som hadde begynt å felle bladene, et trist syn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1199 Del Skrevet 29. juni 2010 Var varslet uttrygt for regn her tidligere, men nå ser det ut til at det bare skal være skyet... Usj, hadde gjort seg med litt regn altså! (vil ikke bruke opp all før ferien...) Bare to timer igjen, og dagen har faktisk gått unna! Fått gjort endel i dag også, både litt jeg skulle gjøre, og litt jeg ikke hadde tenkt å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juni 2010 #1200 Del Skrevet 29. juni 2010 Bare to timer igjen, og dagen har faktisk gått unna! Fått gjort endel i dag også, både litt jeg skulle gjøre, og litt jeg ikke hadde tenkt å gjøre Der ser du - på vei til ajour! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå