Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Skal absolutt lytte til kroppen underveis. Skal presse meg, og vet det kommer til å gjøre vondt. Men det skal ikke gå på helsa løs...

Lunsjen unnagjort! Kanskje jeg kunne komme herfra om et par timer? Handle litt, pakke ferdig, skifte, spise og komme meg avsted? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det på tide å forlate jobb for denne uka, og komme seg hjemover. Og ut på landeveien!

Varme tanker tas i mot med STOR takk :ler:

Skal ha dere med meg alle sammen :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Go RR! :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benytter anledningen til å minne om at restitusjon er utrolig viktig etter slike anstrengelser - bare så du husker det lissom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er spent ... :sjenert:

Håper du er kjempefornøyd med egen innsats, Bippe, :jepp: og restituerer deg på en mega bra måte idag :jepp:

Uansett åssen det gikk; TØFFA!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm back!!

Ble dårlig med oppdateringer i helga dessverre, men har blitt skrekkelig lite pc på meg :ler:

Kort oppsummert:

Fredagen gikk BRA!!! :hoppe:

Ble en litt kortere (men tyngre?) tur en først antatt, etter et par tips fra andre (de visste ikke jeg skulle sykle den dagen, men at jeg tenkte tanken generelt). Så i stedet for nærmere 85 km (som gulesider sa det kom til å være) så ble det 75 km (gulesider mente det var 78, men jeg kom til 75). Over en topp i stedet for rundt!

Første 50 km var i relativt rolig terreng, med slak tendens oppover. Men ikke de store toppene eller de store nedkjøringene, og jeg holdt ganske jevnt tempo. Videre var det nærmere 6 beinharde kilometer, med stigning og grusvei. TUNGT! En skikkelig matpause på toppen, før det gikk godt nedover ei stund. Herlig! Et par solide motbakker før jeg var fremme, og da måtte jeg virkelig en tur eller tre i kjelleren. Helt gåen da jeg nådde målet, men jeg klarte det! :danser: SÅ fornøyd og SÅ stolt! 75 km, totalt 3 timer og 45 minutter effektiv sykling (ca), og totalreise på ca 4 timer og 45 minutter (inkludert pauser etc). Gjennomsnittsfart på ca 20 km/t, maks 90% av makspuls, gjennomsnitt 76% av makspuls. Spiste litt jevnt underveis, og drakk nærmere 3 liter på turen (og en liter da jeg kom fram). Litt avslapning, litt mat og en god dusj, før jeg kollapset i senga. Sliten! Men overraskende oppegående lørdag morgen :jepp:

En stor milepæl, og jeg er knallfornøyd! :duskedame:

TUSEN TAKK for masse lykkeønskninger og sterk tro på at dette skulle gå! Herlig!

*smiler fra øre til øre*

Vel tilbake i leiligheten nå (fikk skyss tilbake, var ikke så veldig aktuelt å sykle... :fnise: ), og skal ha en sløv kveld før jeg finner senga og lader opp til ny uke. Kroppen er i fin form, og jeg har ingen varige mèn :nigo:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, RR! Dette var imponerende gjort at deg, det må jeg si. Tviler på at jeg hadde klart det samme ... Dette må du skryte av til alle du kjenner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: !!!GRATULERER, RR!!! :hoppe: :hoppe:

:danser: Du lever virkelig opp til nicket ditt :danser:

Håper du koser deg med din velfortjente sløvings ikveld :klemmer:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skryter! :jepp:

Paps mente jeg var uforskamma sprek på lørdagen (også fredag kveld forøvrig), og at turen gikk over all forventning. Var HELT kaputt da jeg til slutt kom frem, men det var en helt utrolig tilfredsstillelse! Har kosa meg MASSE i helga, og dytta innpå litt karber :ler: Er lov det når man har forbrent over 4000 kcal! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sauen! :danse:

:veslejenta:

Blir visst en tidlig kveld i kveld kjenner jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...