Roadrunner Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 29. mars 2010 Ble ikke ekstremøkt på treninga allikevel. Men ble snaut halvannen time med ellipse og styrke, og er fornøyd med det! Spinninga måtte jeg rett og slett skippe, var sliten og fikk litt hodepine. Så da ble det hjem i stedet, vaskemaskinen er i gang og jeg skal igang med støvsugeren etterhvert. Smårydding og pusling, og vips så er jeg nesten ajour allikevel. Trøtt og sliten i dag kjenner jeg! Merker nok at jeg jobbet i helgen, og at skrotten dermed er ekstra sliten. Godt det er kort uke! Så moro at den nye jobben er så inspirerende og morsom, fairy! Må ærlig innrømme at jeg ikke helt har fått med meg helt hva du egentlig jobber med heller jeg da Lyst tli å oppdatere? Og dette vraket skal støvsuge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. mars 2010 #362 Del Skrevet 29. mars 2010 Syns du er utrolig displinert som går på timevis med trening etter å ha jobbet hele helga gjennom. Ikke rart om du ble sliten idag. Støvsuging hørtes ikke så veldig forlokkende ut. Jeg sjauet heldigvis skikkelig før helga og skal bort fra onsdag så jeg har tenkt å ignorere støvet til etter påske Godt det snart er helg igjen vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. mars 2010 #363 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) God treningsøkt på deg må jeg si !! Jobb ja Jeg har en 6års utdannelse fra universitetet, men bruker den ikke så veeeldig mye. Mannen har et eget datafirma, og jeg tar meg av admin ( spesielt arkivet og regnskap ). Venninna mi har også startet eget firma innenfor sin nisje, og jeg hjelper til med idédugnad, blogging og korrekturlesing osv på hjemmesiden. Grunnen til at jeg ikke bruker min utdannelse spesifikt ( har dog indirekte nytte av den ) er fordi begge disse jobbene tilsvarer at jeg kan jobbe hjemmefra, og når jeg vil. Liker det!! Og det aller beste med den siste jobben er seff at nå får jeg lønn av andre enn Mannen min -- og det kommer jo også begge til gode :rødme: Hvis du har sovnet før du har støvsuget så kan du jo håpe at du våkner så tidlig at du kan gjøre det imorgen tidlig? ( Eller har du naboer som blir litt arg da?? ) Håper du sover godt nå iallefall Endret 30. mars 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 30. mars 2010 God morgen! Takk for oppdatering, fairy! Høres deilig ut å kunne jobbe såpass fritt hjemmefra! Selv om jeg egentlig synes det er godt å komme ut blant folk litt og ha en struktur på dagene. Men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt hjemmekontor altså... Trøtt i dag! Fikk støvsuget og ryddet litt i går, samt kjørt to maskiner med klesvask. Godt for alt som er gjort! I dag får jeg besøk nesten rett etter jobb, men satser på at det blir en sløv og koselig ettermiddag. Tror det! Tenkte jeg skulle servere en enkel fiskemiddag, det bør bli bra Trodde endelig jeg skulle komme litt ajour med arbeidsoppgavene i dag, men så ligger det en haug av store jobber i inboksen i morges. Ting som MÅ gjøres, som haster og som tar tid. Herlig! Noen som sa påskeferie?? Nåå??? Hadde en liten tanke om å få sett påskekrimmen i går (husker ikke om det var på NRK eller TV2), men måtte kaste inn håndkledet. Var helt skutt gitt! Sovet urolig i natt, drømt masse og herjet rundt. Jaja, en dag igjen! til de som måtte svinge innom! Alle er vel ikke på påskeferie ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2010 #365 Del Skrevet 30. mars 2010 Støvsuge om morran?! Er du gær'n Fairy??? Det høres helt forferdelig ut. Støvsuging er jo skrekkelig kjedelig som det er og å gjøre det om morran når man akkurat har slitt med å stå opp må jo være enda verre? God morgen RR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 30. mars 2010 Setningen til Fairy om å støvsuge på morraen hoppet jeg egentlig bare glatt over Regnet med at det var et snev av utilregnelighet i gjerningsøyeblikket da hun skrev det der. Hallo!!! Man står opp 0545 for å rekke litt stell på badet, litt frokost og litt pusling før man farer ut døra en times tid senere. Og så skal du dytte inn støvsuging her? :dåne: Før verden har våknet? Og så bekymrer du deg for naboene? Hallo! Hva med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2010 #367 Del Skrevet 30. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 30. mars 2010 Plutselig lunsjtid her gitt! Mye å henge fingrene i på jobb, men får bare begynne fra en kant. Heldigvis ikke så mye mas på telefonen i tillegg, så det er faktisk håp om at jeg skal få unna litt etterhvert. Men tør ikke håpe for mye før jeg faktisk ser at det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. mars 2010 #369 Del Skrevet 30. mars 2010 Så den ble lagt merke til ja .. Jeg lurte på om det ville komme en reaksjon men jeg øver meg altså på å gjøre de shjeddelige tingene så tidlig som jeg kan jeg, så slipper jeg å ha de hengende over hodet hele dagen Ikke at det alltid funker glemmer naboen!! Og gir RR en og som en start på dagen istedet, tenker jeg! --- Ja, å jobbe hjemmefra har sine utfordringer, spes selvdisiplin Men så lenge Mannen gjør det og vi kan jobbe sammen, så synes jeg det er kjekt! Vi er fri til å dra på turer, sette oss på kafé eller dra på ei hytte midt i uka hvis vi vil, og likevel få gjort unna arbeidsoppgavene. Men det er ekstra stas at jeg nå også får være kreativ med venninna mi; vennskapet vårt for en ny dimensjon samtidig som jeg får brukt mine krative sider mer enn jeg har fått gjort til nå Håper å få unna ting, RR, går lettere og bedre enn du trodde på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 30. mars 2010 Så den ble lagt merke til ja .. Jeg lurte på om det ville komme en reaksjon men jeg øver meg altså på å gjøre de shjeddelige tingene så tidlig som jeg kan jeg, så slipper jeg å ha de hengende over hodet hele dagen Jammen! Er veldig enig i at de kjedelige tingene er kjekt å få unnagjort tidlig på dagen, men ikke på NATTA! Ærlig talt! Skulle jeg rukket å støvsuge på morgenkvisten i ukedagene, måtte jeg altså stått opp 0530 omtrent. Hva slags tid er det for en støvsuger?? Jeg kan fint støvsuge/gjøre rent kl 08 en søndag morgen om jeg våkner tidlig, men det er milevis fra 0530! Takk for og Fairy, det gjorde godt! Fått i meg litt mat nå, og dermed kommet helt ut av arbeidsflyten jeg hadde før lunsj I tillegg har jeg blitt trøttere, og litt mindre motivert. Herlig! Får prøve å trøste meg med at det "bare" er tre timer igjen. Føler i grunn jeg klager fælt om dagen... Ikke meningen det altså! Er vel kanskje bare noen slike dager, samt at kostholdet og treninga ikke har vært helt optimale de siste ukene. Og da går det jo stort sett bare en vei... 6.april er det full innskjerping igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2010 #371 Del Skrevet 30. mars 2010 Ser for meg RR støvsuge natterstid.. Syns ikke du klager noe særlig i det hele tatt jeg - tvert i mot har du jo vært på en veldig kalkulert sprekk og at det kom til å påvirke følelsen og formen, det visste du jo på forhånd, og nå bare sier du at du merker det. Men du kan jo bare ta det som en liten ekstra inspirasjon og konstatere at du har det bedre når du trener mye og spiser bedre. Det er jo bare positivt det - egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. mars 2010 #372 Del Skrevet 30. mars 2010 Syns ikke du klager noe særlig i det hele tatt jeg - tvert i mot har du jo vært på en veldig kalkulert sprekk og at det kom til å påvirke følelsen og formen, det visste du jo på forhånd, og nå bare sier du at du merker det. Men du kan jo bare ta det som en liten ekstra inspirasjon og konstatere at du har det bedre når du trener mye og spiser bedre. Det er jo bare positivt det - egentlig Støtter Suzy fullt ut her. Er det noe jeg ikke ville karakterisere deg som, så er det "en klager" Og så håper jeg du kommer inn i en positiv gjenge snart, sånn at du trives bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 30. mars 2010 Hatt en veldig fin ettermiddag, med middagsbesøk og masse skravling. Nå skal jeg så smått pakke litt tenkte jeg, så har jeg i alle fall startet feriepakkingen! Hinsides trøtt her jeg sitter, så blir ingen sen kveld! Godt å høre at jeg ikke oppfattes som noen "klager", for det ønsker jeg virkelig ikke å være. Helt normalt med opp- og nedturer, og litt svingende perioder, men noen konsekvent klager prøver jeg å ikke være. Vil jo aller helst være postiiv og glad! Nei, får gjøre litt her... Onsdag-fredag i morgen!! Laaaaanghelg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 31. mars 2010 God morgen! I dag må det pøses på med virtuell om jeg skal klare å holde meg i ånde. Sovet skrekkelig urolig i natt, drømt om absolutt alt, og våknet som et vrak i dag også. Tydelig at jeg trenger litt fri, og så er det på tide å få skrotten tilbake i rett gjenge med mat og trening. Jevnt høyt blodsukker over drøye 4 uker er visst ikke helt optimalt Ellers var det som nevnt en veldig koselig ettermiddag i går! Jeg fikk ikke pakket noe som helst, siden de ringte fra jobb rett etter at jeg hadde skrevet innlegget her. Men fikk ordnet litt på jobb, og kom meg etterhvert under dyna. Får bare ta en sving hjem etter jobb i dag og få pakket det som trengs. Skal nok gå bra Noen igjen her inne nå? Eller er alle på påskeferie? :klø: er servert til de som tar turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. mars 2010 #375 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg er her Såvidt i allefall. Jeg er helt klar for fri i lange baner nå og har heller ikke pakket noen ting, og har et dusin ting jeg må hente/kjøpe/ordne før jeg kan ta meg helt ferie. Ja, ja... Det går vel sammen på et vis tenker jeg. Heldigvis kort dag her i dag også. Ekte her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 31. mars 2010 Godt å se deg, Suzy! Dagen har vært grei så langt, og satser på at det skal fortsette slik. Ikke noe superstressetempo, men jevn flyt. Krysser fingrene! Har endel jeg må ordne i dag jeg også, men har planen klar tror jeg. Fikk en aldri så liten ide om å kjøpe med et nytt puslespill på ferie, det må jo være en finfin syssel? Sånn hvis annet går i ball... Er jo bare meldt regn og drittvær allikevel.... Snart ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. mars 2010 #377 Del Skrevet 31. mars 2010 God påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 31. mars 2010 #378 Del Skrevet 31. mars 2010 Innom bare med en kjapp en og en GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 31. mars 2010 GOD PÅSKE!! Håper jeg får løpt ut døra her om ikke lenge! Hjem til pakking og pusling, litt handling og så hjemover på ferie. Deilig!!! Kos dere, og NYT fridagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. april 2010 #380 Del Skrevet 1. april 2010 God påske RR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå