Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daria skrev (1 time siden):

Gjemmekontor til lyden av Bruce? :ler: 

Gjemmekontor fra 10 til 10:30 :sjenert:

Og noen skal visst til Bergen neste sommer... :nigo: Klarte ikke skaffe alle billettene jeg ønsket i dag (skulle hjelpe tidligere kollega også), men nye sjanser på mandag. Linken fra LiveNation til Ticketmaster gikk til Broiler-konsert i stedet for Bruce. NOEN i harnisk rundtom ja! Ser i ettertid at linken fra Bergen Live ser ut til å ha fungert fint, så neste gang må man visst sjekke epost enda nærmere på oppløpet og ikke stole på at hovedarrangøren får ting til... 

Men det ordnet seg for snille jenter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: 

Ute pisker uværet og jeg kjenner jeg gruer meg litt til å stable meg hjemover. Treningstøyet står klart i bilen igjen (for siste gang denne uka), og så må det ryddes litt hjemme etter håndverkere. Snikende hodepine i dag også, men har vært litt i forkant og reparert med en paracet nå. Så håper det gir seg kjapt. Mistenker at det er bihulene som krøller litt, for har vært ganske tett i mulen en god stund nå. :forkjølet: Men blir aldri skikkelig syk, går bare og småhangler litt og føler i grunn at formen tilsier både trening og sosialisering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! Helg! :bolledeig:

Fremdeles ingen bedring å skryte av på muletettheten, men dagene trasker og går. Ble en ganske god styrketreningsøkt i går, og var relavtivt mør i musklene da jeg kom hjem. Ergo ble det ikke gjort altfor mye praktiske ting i går kveld, og desto mer som måtte gjøres før avreise i dag morges. Skal ha en overnatting borte, så måtte pakke sammen et skift, litt toalettsaker, strikketøy, litt annet småtteri, en bursdagsgave ++. I tillegg måtte søpla kastes (det gadd man heller ikke i går kveld), så til slutt stod jeg der med åtte kolli som skulle være med ut døra. Smart... Ble en tur i søpla med tre kolli først, så hente bilen og så pakke resten ut i bilen. Greit å gjøre det så brukbart som mulig på morgenen. Men det ble masete gitt! 

Nå satser jeg på rolig kveld i godt selskap, med god mat og sløve timer. Så er det endelig tid for pelsstell i morgen :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (6 timer siden):

*undrer litt over det biologiske fenomenet fugl med mule og pels - hva sier ornitologer og zoologer til dette?*

:fnise: 

Man har valgt å ikke involvere slike spesialister... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (18 timer siden):

Så er det endelig tid for pelsstell i morgen :sminkedokke:

Pelsen ble shinet i går. Avspaseringstimer må utnyttes så jeg tok fri siste timen. :nigo: Ingen dårlig måte å gå inn i helga på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (11 timer siden):

Man har valgt å ikke involvere slike spesialister... 

Sikkert det tryggeste :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (40 minutter siden):

Pelsen ble shinet i går. Avspaseringstimer må utnyttes så jeg tok fri siste timen. :nigo: Ingen dårlig måte å gå inn i helga på. 

Herlig! 

Ingen dårlig måte å starte lørdagen på heller. Nå venter lunsjdate med venninne og senere kommer Pingu ( :fnise: ) over på middag. Sosial lørdag med andre ord.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Tirsdagstrøtt fuggel til tjeneste! :natti:

Nok en intens mandagsøkt på treningssenteret i går, og møre bein etterpå. Nær makspuls hver mandag merkes! :dåne:Men det må da bli bedre form av slikt på sikt? Ellers ble det litt strikking, enkel middag og senga i relativt høvelig tid. Lettere lakenskrekk for tida så tar tid før jeg får sove, men hviler i det minste. Og våknet 20 min før vekkerklokka i dag... 

Men intet treningstøy i bilen i dag, i stedet er planen å få unnagjort litt ærend etter jobb. En bursdagsgave og et par andre ting på handlelista. Spinning i morgen og så venter en liten bursdagsfeiring med restaurantmiddag og kulturelle opplevelser på torsdag. Blir koselig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

:bond:

Jeg trenger ferie! 

Det går stort sett i 120 på jobb om dagen, og ettermiddagene består gjerne av trening, sosialt eller full kollaps. Helgen som var gikk altfor fort, men heldigvis er vi på full fart mot ny helg. Siste helgen i år foreløpig helt uten planer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Første halvdelen av dagen har gått jevnt i ett, men nå håper jeg at resten av dagen går litt roligere for seg. Mulig et møte kl 14, ellers prøve å få gjort litt av det jeg har på to-do-listen som har måttet vike siste tiden. Og kanskje sette ned tempoet bittelitt? 

Ettermiddagen byr på treningsøkt og venninneskravling, og så er planen å komme seg i seng i høvelig tid (mistenker den planen ryker med høye kneløft). Men uansett - det er fredag i morgen! :strix: Og det er meldt finvær i helgen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig overbevist om at det er fredag i dag - sånn går det når fysio skyver på dagene :ler: Det er varslet finvær her også - strengt tatt har det kommet allerede og skal vare en hel uke - det er ekstra verdsatt i de mørkeste ukene :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (21 minutter siden):

Jeg er egentlig overbevist om at det er fredag i dag - sånn går det når fysio skyver på dagene :ler: Det er varslet finvær her også - strengt tatt har det kommet allerede og skal vare en hel uke - det er ekstra verdsatt i de mørkeste ukene :sol: 

Og ekstra verdsatt her når det faktisk kommer i helgen, siden det nå er mørkt når jeg kjører til jobb og nesten mørkt når jeg kjører hjem igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...