Roadrunner Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #16921 Del Skrevet 14. desember 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #16922 Del Skrevet 14. desember 2020 Den ryggmassasjen merkes gitt - ømt så det holder. Kan bli ei interessant natt dette. Men var visst nok av stramme muskler å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #16923 Del Skrevet 14. desember 2020 Roadrunner skrev (1 time siden): Den ryggmassasjen merkes gitt - ømt så det holder. Kan bli ei interessant natt dette. Men var visst nok av stramme muskler å ta av Spent på om jeg får på meg BH i morgen Auuuuu! Trøster meg med at det gjør godt for musklene på sikt, men akkurat når det saftig mørbanka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #16924 Del Skrevet 17. desember 2020 Ferie er fine greier! Jeg har så langt spist tre utelunsjer og en take away-middag, og har planer om to eksterne middager til (en på restaurant, og en hos foreldre) denne uka. Trives med outsourcing av diverse måltider I kveld fikk jeg også med meg en miniversjon av julekonserten Desemberstemninger da Telenor inviterte til gratis nettkonsert. Koselig! Nå er det vel snart på tide å finne senga, og lade opp til en fin feriefredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. desember 2020 #16925 Del Skrevet 17. desember 2020 Outsourcing av måltider *noterer formulering til senere bruk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #16926 Del Skrevet 17. desember 2020 Daria skrev (29 minutter siden): Outsourcing av måltider *noterer formulering til senere bruk* Synes det fungerer strålende både som begrep og i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #16927 Del Skrevet 21. desember 2020 Det har vært urovekkende lyst ute i dag, og himmelen har hatt en underlig blåaktig farge. Veldig spesielt! Er det noe som vil fortsette tror du? Kan det være farlig? Har vært ute noen timer, og trasket rundt i frisk luft. Deilig! Nå er middag spist og jeg er klar for et lite kaffebesøk. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. desember 2020 Forfatter #16928 Del Skrevet 22. desember 2020 Det er en viss fare for at julenissen kommer med en romjulsgave i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #16929 Del Skrevet 23. desember 2020 Lille julaften Kom ikke den litt brått på? Hadde noen sagt det var 16.desember så hadde jeg ikke reagert, for det stemmer liksom ikke helt at det er julaften i morgen. Men men, jula er her uansett! Pakker litt, vasker sengetøy og prøver å huske det som skal med hjem til mine foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #16930 Del Skrevet 24. desember 2020 Testet en sovesofa hos mine foreldre i natt. Planen var vel ikke akkurat "å døgne" natt til julaften, men så ble det Ryggen min og sovesofaen har kranglet i hele natt, og kl 0430 inntok jeg sofaen i stua. Litt smådupper ble det før 0730, men vrak er vel dagens beste betegnelse på fuggel'n. Har forhandlet meg til en noe bedre sengeplass kommende natt, så krysser fingrene for bedre tider. Uansett går ferden hjemover i morgen kveld (det er planen), så da får jeg min egen seng igjen. Pulsklokka kunne meddele at den ikke har søvndata tilgjengelig da man må sove med klokka på i minst 4 timer for at den skal ha registrert noe. Klokka har vært på armen det siste døgnet... Kan dog melde om stjerneklar natt, frisk temperatur og stille nabolag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. desember 2020 Forfatter #16931 Del Skrevet 25. desember 2020 Riktig god jul! Sovet så meget bedre i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2020 Forfatter #16932 Del Skrevet 27. desember 2020 Kraftig vind ute, ispedd fuktig nedbør. Og sløøøøv start på dagen med julefilm og sofatid. Bør kanskje få gjort litt i heimen i dag? Har pakket ut et par julegaver fra sin tilhørende emballasje, men det gjenstår endel før heimen er i skikkelig stand. Burde sikkert vært på trening, men er det ikke litt juleferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. desember 2020 #16933 Del Skrevet 27. desember 2020 Roadrunner skrev (4 minutter siden): Burde sikkert vært på trening, men er det ikke litt juleferie da? Det er ferie ja. Vind her også, men den skal visst roe seg etterhvert. Dagen blir delt mellom skriving, TV og muligvis strikking. Vurderer å konvertere noe av restegarnet fra siste genser til lue - bare så synd jeg sjelden bruker lue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. desember 2020 #16934 Del Skrevet 27. desember 2020 Pakke ut julegaver burde man jo - de ligger fortsatt i nett midt på stuegulvet. Har en ny printer som må monteres og testes, men da må jeg jo rydde vekk den gamle først også, og så har jeg jo bøker som forventer oppmerksomhet - de jeg holder på med, bunken jeg slepte hjem fra biblioteket ti ferien, de jeg fikk til jul... Trening skal jeg ikke påberope meg, men jeg har nesten klart å overbevise meg selv om at en tur ut burde være overkommelig, regn og sludd til tross. Ikke minst vil jeg jo ha så god samvittighet etterpå, når jeg synker ned i godstolen med te og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2020 Forfatter #16935 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg har ryddet litt i boden Og skrudd fast en frostvakt på veggen (som har lagt på vent i nærmere et år ). Nå må jeg bare finne den gamle stavmikseren (den er død) som jeg la på et lurt sted før jul, i påvente av tur til søpla Vaskemaskinen jobber, oppvaskmaskinen skal få jobbe litt senere, og det tror jeg sannelig at støvsugeren også må. #husmortendenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. desember 2020 #16936 Del Skrevet 27. desember 2020 (endret) Frostvakt? *kreative og helt sikkert fullstendig gale bilder i hodet* Endret 27. desember 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2020 Forfatter #16937 Del Skrevet 27. desember 2020 Daria skrev (49 minutter siden): Frostvakt? *kreative og helt sikkert fullstendig gale bilder i hodet* Æ'kke så interessant som du kanskje ser for deg... En bitteliten varmeovn montert på veggen for å holde en viss minimumstemperatur i boden og forhindre fukt. Akk så kjedelig, men nyttig og nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #16938 Del Skrevet 30. desember 2020 Da er nissene pakket bort (ja, jeg vet at det fremdeles er jul, men kjente det var dagen for sånt i dag), juledukene er på vask og spisebordet har fått på nyttårsduken. Lyslenker ute og inne er fremdeles på plass, stjerna i vinduet lyser og juletreet får et par dager til. Men ellers er heimen på vei mot normalen igjen. Romjulsgaven er i hus Har så vidt fått testet de, men regner med å få brukt de mer i helgen. Nå er jo det meste av rengjøringa unnagjort, og lite julepynt gjenstår. Og VELDIG deilig med tre fridager etter nyttår! Må visst begynne å forberede meg til ny jobb også Det går fort nå! Bare drevet med inneaktivitet i dag (og slappet godt av mellom slaga), men satser på litt handling og en tur i frisk luft i morgen. Får et par venninner på middag i kveldinga (vi har vært smått sosiale gjennom hele 2020 og har god plass til å holde meteren), og skal bare slappe av og kose oss. Blir fint! Spent på nytt år - hva bringer 2021? Det må da bli bedre enn 2020? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. desember 2020 #16939 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg har lyst til å si at det kan jo ikke bli så mye verre, men jeg er redd for å jinxe det... Forventningene til neste år er uvanlig høye og uvanlig lave på samme tid - et svært forbeholdent og avventede håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #16940 Del Skrevet 30. desember 2020 Daria skrev (2 minutter siden): Jeg har lyst til å si at det kan jo ikke bli så mye verre, men jeg er redd for å jinxe det... Forventningene til neste år er uvanlig høye og uvanlig lave på samme tid - et svært forbeholdent og avventede håp. Kjenner på den samme følelsen. Ingen var forberedt på hva 2020 bød på, og for min del føler jeg at jeg har kommet tålig greit gjennom det (om man ser bort fra reiser, konserter og litt feiringer/sosiale lag). Men litt ambivalent rundt forventningene til 2021 - tør ikke håpe på for mye, men samtidig håper jeg virkelig at det blir bedre på en del områder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå