Gjest Spinell Skrevet 5. januar 2011 #1481 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg vet ikke om jeg har skrevet det før, men jeg har observert ganske mange som ikke vet forskjellen mellom etisk og estetisk. Utslagene kan bli noget komiske. Jeg hører stadig klager på virksomheter som har bygget et uetisk bygg, og vi snakker verken om barnearbeid, svart arbeid eller regnskogtømmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2011 #1482 Del Skrevet 5. januar 2011 Har jeg nevnt "Kjøpenhavn" før? Vet ikke om jeg skal synes det er søtt eller bli oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1483 Del Skrevet 5. januar 2011 Har jeg nevnt "Kjøpenhavn" før? Vet ikke om jeg skal synes det er søtt eller bli oppgitt. Nei, det er "tulette" å skrive på den måten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. januar 2011 #1484 Del Skrevet 5. januar 2011 I en underholdende muslim-tråden er det en som ble plaget av griseprat fra muslimske gutter, men "med en gang jeg fortalte at min far er muslim så ble det andre boller i ovnen." Næmmen, så flott da, gratulerer! Eller var det ikke riktige boller? Du ville kanske ha de bollene som alt var der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2011 #1485 Del Skrevet 5. januar 2011 I en underholdende muslim-tråden er det en som ble plaget av griseprat fra muslimske gutter, men "med en gang jeg fortalte at min far er muslim så ble det andre boller i ovnen." Næmmen, så flott da, gratulerer! Eller var det ikke riktige boller? Du ville kanske ha de bollene som alt var der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1486 Del Skrevet 5. januar 2011 Lest i en tråd: Jeg sliter med søvnproblemer så om jeg blir vekt kan jeg ha trøbbel med å sovne igjen . Det heter vel å bli vekket? (Men har blitt vekt). Ble plutselig litt i tvil, men syntes setningen over skar litt i øynene av en eller annen grunn... KK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1487 Del Skrevet 5. januar 2011 I en underholdende muslim-tråden er det en som ble plaget av griseprat fra muslimske gutter, men "med en gang jeg fortalte at min far er muslim så ble det andre boller i ovnen." Næmmen, så flott da, gratulerer! Eller var det ikke riktige boller? Du ville kanske ha de bollene som alt var der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1488 Del Skrevet 5. januar 2011 Lest i en tråd: Jeg sliter med søvnproblemer så om jeg blir vekt kan jeg ha trøbbel med å sovne igjen . Det heter vel å bli vekket? (Men har blitt vekt). Ble plutselig litt i tvil, men syntes setningen over skar litt i øynene av en eller annen grunn... KK Bøyningen av å vekke er svært så valgfritt. Å vekke, vekker-vekket, vekka, vekte-har vekket, vekka, vekt. På samme måte i passiv som preteritum og perfektum (er blitt ...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1489 Del Skrevet 5. januar 2011 Så et merkelig uttrykk i en tråd her: "Er det hvor mer hvor bedre for deg?" Jeg måtte lese den flere ganger før jeg forsto poenget her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 5. januar 2011 #1490 Del Skrevet 5. januar 2011 Så et merkelig uttrykk i en tråd her: "Er det hvor mer hvor bedre for deg?" Jeg måtte lese den flere ganger før jeg forsto poenget her. Jeg reagerte også på denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 5. januar 2011 #1491 Del Skrevet 5. januar 2011 Så et merkelig uttrykk i en tråd her: "Er det hvor mer hvor bedre for deg?" Jeg måtte lese den flere ganger før jeg forsto poenget her. Jeg har ikke sett den aktuelle tråden, men ble litt nysgjerrig. Hva er det meningen at det skal bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1492 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ikke sett den aktuelle tråden, men ble litt nysgjerrig. Hva er det meningen at det skal bety? Jeg antar det skal bety jo mer, desto bedre. Jeg vet heller ikke hvilken tråd det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2011 #1493 Del Skrevet 5. januar 2011 Jo mer, jo bedre kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1494 Del Skrevet 5. januar 2011 Jo mer, jo bedre kanskje? :klø: Det betyr nok det, ja. Det er hentet fra en tråd om ekstramateriale på DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1495 Del Skrevet 5. januar 2011 Sett på jobben i dag: "stenkt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1496 Del Skrevet 5. januar 2011 Sett på jobben i dag: "stenkt". Et motsatt tilfelle som ofte er å se på KG, er "tengte" og "tengt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2011 #1497 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke sett alle under kammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. januar 2011 #1498 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke sett alle under kammen. Den irriterte meg og! Det er rett og slett utrolig mye skrivefeil og oppfinnsomme utrykk her inne. Har det alltid vært sånn på KG, eller har det tatt seg opp i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 5. januar 2011 #1499 Del Skrevet 5. januar 2011 Må ikke dømme alle under samme brett. Interessant vri på et uttrykk som allerede er grundig ødelagt av veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. januar 2011 #1500 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke sette alle under kammen, må ikke dømme alle under samme brett? Hva tenker folk med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå