Klips Skrevet 12. desember 2005 #961 Del Skrevet 12. desember 2005 Hadde ikke du lagt ut en link til det hotellet tidligere? Mener å huske at det så så lekkert ut? Hva var det som gjorde at det bare var sånn passe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #962 Del Skrevet 13. desember 2005 Hadde ikke du lagt ut en link til det hotellet tidligere? Mener å huske at det så så lekkert ut? Hva var det som gjorde at det bare var sånn passe? ← Her er hotellet: http://www.royalterracehotel.co.uk/index.asp?pgid=1 Hotellet ser jo så innmari flott ut på bildene, men det er litt mer slitt i virkeligheten enn bildene gir inntrykk av. Hagen bak var nydelig, men den fristet liksom ikke så mye når det var 9 varmegrader.. Det var vel egentlig selve rommet vi ikke var så fryktelig begeistret for, det var veldig lite og litt slitt. Det var ikke minibar der.. men badet var nyoppusset og veldig fint. Med tanke på at vi ikke betalte mer enn 1995,- for rommet inkl,. frokost i to netter kan vi jo egentlig ikke klage heller, det var vel kanskje bare forventingene våre som var litt for høye etter å ha sett bildene på nettsiden deres. Nå er vi tilbake etter å ha vært i åpen barnehage igjen. Sebastian har lekt og kost seg masse, og sovnet i bilen på vei hjem. (Er fortsatt veldig tett og slimete i luftveiene så jeg orket ikke gå dit i dag) Postet første ladning med julekort og plukket opp Fabian på veien, han ligger bak meg på gjestesenga nå og spiller Gameboy. Han skal være 1 og 3 forteller (og hvis Christian i fjerde klasse fortsatt er fornærma og ikke vil si replikkene sine skal Fabian ta replikkene hans også :rosasmil:) på juleforestillingen på skolen i kveld. Gruer meg til Fabian må overtales til å ha på skjorte med knapper, han kan ikke fordra knapper og glidelåser og sånt på tøyet sitt. Ellers plan for uka: Tirsdag: - Nevnte juleforestilling - Skrive og sende flere jobbsøknader - Frustrerte fruer sesongpremiere Onsdag: - Handle resten av julegavene pluss nissedrakt til Sebastian - Besøke mormor - Kjøre Fabian på fotballtrening - Fabianfri på kvelden Torsdag: - Svigers kommer hjem fra syden, hvilket betyr masse deilig barnefri de neste dagene.. - Lage julepresanger (hemmelig hemmelig) - Finne adresser til julekort som ikke er sendt ut og poste dem. Fredag: - Nissefest i åpen barnehage - Være alene hjemme med barn og lille T på kvelden, mens mannen og kompis T/pappa'n til lille T hjelper kompis J med oppussing. Lørdag: - Sende Fabian til pappa'n sin og Sebastian til svigers, siden mannen skal ha julebord med kompiser her. (Jeg skal enten ut en tur, eller mure meg inne på scrapperommet mitt ) Søndag: - Ikkeno' Legger forresten inn årets julekortbilde inn i albumet.. Litt utradisjonelt i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #963 Del Skrevet 13. desember 2005 Etter at de la om her inne har jeg visst ikke fått helt med meg åssen jeg skal legge inn bilder i albumet mitt på KG.. Her er i allefall linken til en tråd på NM der bildet er.. http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...877#post4148877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. desember 2005 #964 Del Skrevet 13. desember 2005 Så herlige gutter du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. desember 2005 #965 Del Skrevet 13. desember 2005 Festlig bilde! Skjønne gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. desember 2005 #966 Del Skrevet 13. desember 2005 Nydelig julekortbilde! Blir helt svett av ukeplanen din! Håper juleforestillingen var bra! Hva slags type jobber er det du søker på? (Hvis det er lov å spørre?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #967 Del Skrevet 13. desember 2005 Takk for skryt av gutta... Er ganske fornøyd med dem selv også Veronal: Svett av ukeplanen? Min? er jo nesten bare morsomme ting som står der jo.. :rosasmil: Juleforestillingen gikk fint, Fabian husket alle replikkene sine. *stolt* Skjorte med knapper beholdt han på helt til slutt uten å mukke også.. Apropos jobber; søker på kontorrotte-jobber i Oslo sentrum for det meste. Administrasjonssekretær, markedssekretær, kontorleder og sånt. Er en jeg har søkt på som jeg har sååååå lyst på, men har ikke hørt noe derfra ennå. Søknadsfristen på den var 9 desember, så det kan vel ennå drøye en stund før jeg hører noe derfra. OM jeg hører noe derfra.. Kan sende deg en PM hvilken jobb det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. desember 2005 #968 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg blir helt svett av i det hele tatt ha (mange) planer, hehe. Med søknadsfrist 9. desember så tar det nok litt mer enn 4 dager. Krysser fingrene for napp! Mottar gjerne PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. desember 2005 #969 Del Skrevet 13. desember 2005 Det hørtes ut som om dere hadde en fin tur, selv om den kanskje var litt kort? Velkommen tilbake, vaffal. Lykke til med jobbsøkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #970 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Det hørtes ut som om dere hadde en fin tur, selv om den kanskje var litt kort? Velkommen tilbake, vaffal. Lykke til med jobbsøkingen! ← Siam: Takk for det. Turen var lang nok egentlig, var godt å komme hjem på søndag.. Har vært og shoppet litt igjen i dag, måtte ha litt mønsterpapir og scrappestæsj, og så har jeg kjøpt litt flere julegaver. Julegaver jeg har igjen: Mannens nevø + dama - ? Sebastian - Rattakebrett og lekestøvsuger :rosasmil: Bestemor og bestefar: Julegruppe og flaxlodd Lille T - ?(huske å spørre hva hun ønsker seg når hun kommer på fredag) Moren til stemor(kommer på julaften, må ha en liten ting til henne) - ? Døtrene til stesøster - ? (bare liten ting hver, har ikke så mye kontakt med dem) .. og så må jeg handle gave til mannen, Sebastian og meg selv fra Mormor. Fra Bestmor og Bestefar får også jeg og ungene penger, men de kan vi heller handle noe for senere når vi ser hva vi får til jul. Nå: Pakke inn julepresanger. Endret 16. desember 2005 av Salamandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #971 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg er så teit asså, nå som jeg endelig har begynt å se lys i tunnelen vedrørende et førjulsporsjekt jeg holder på med, lager jeg ennå mer jobb for meg selv sånn at denne siste uka før jul blir skikkelig stress.. Jaja, rekker jeg det ikke får jeg finne på noe annet... Sebastiansen er iført full nissehabitt (på hjertelig gjensynsbesøk hos farmor og farfar for øyeblikket) vi skal nemlig på nissefest på åpen bhg i dag :rosasmil: Plan for dagen: - Dusje (NÅ) - Åpen BHG - Hente Fabian på skolen og ta med opp på bhg. - Hjem og legge liten nisse - Shine hus - Handle - Passe lille T pluss mine egne unger. .. og når ungene er i seng: TV og scrapping (var forresten innom Bikuben i går også, skulle bare kjøpe noe lim og gluedots jeg glemte forrige dagen.. endte opp med papir og fjas for over 300,- da også. Håpløst. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. desember 2005 #972 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg og lommeboken min er lykkelige uvitende om scrapping, til tross for at vi nå bor i gangavstand til godteriforretningen din. Var innom en tur i forrige uke, men jeg skjønte heldigvis ikke bæret. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #973 Del Skrevet 19. desember 2005 Veronal: Du lever i lykkelig uvitenhet skjønner jeg.. Jeg skulle bare såvidt innom Bikuben en gang for å kjøpe littegranne småstæsj å pynte med i babyalbumet til Sebastian jeg.. så var det kjørt.. Mye scrapping om dagen, har scrappet et nydelig lite rosa album til bestis T med bilder av Fabian og Lille-T (aka "Herr og Fru" ) Ble veldig fint om jeg skal si det selv... Bobler etter å svi av tusenlappen jeg fikk av mormor til jul, men har blitt enig med meg selv om at jeg bør vente til etter julaften når jeg vet hva jeg får til jul.. (om jeg får noe scrappesaker til jul.. ) Er så og si ferdig med julegavene nå.. Mannen skulle plukke opp rattakebrett til Sebbis i morgen, så da er alt mer eller mindre i boks. I dag har jeg kjøpt marsipan og kokesjokolade, tenkte å lage marsipanfigurer dyppet i sjokolade og hakkede mandler med ungene i morgen. Fabians siste dag før jul, må huske å være hjemme når han slutter kl. 11. Skalvise.. ellers egentlig ikke noe nytt.. Er fortsatt veldig tett i hodet og nesa.. (har vært det en 2-3 uker nå) og hoster fortsatt som en bryggesjauer med tuberkulose..:rosasmil: Får skaffe meg en legetime på nyåret hvis det fortsatt ikke gir seg.. Nå: Surfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #974 Del Skrevet 22. desember 2005 Æsj, nå er jeg så sint! Klarte å komme borti et-eller-annet sånn at jeg mistet hele julestri-listen min.. både den over hva jeg har gjort og hva som står igjen.. Grrr.. gidder ikke skrive den på nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #975 Del Skrevet 26. desember 2005 Blidere nå... Julen er vel overstått, og ble vellykket og hyggelig i år også. Jeg og mannen begynner å få dreisen på å arrangere selskaper nå, vi har hver våre ansvarsområder og samarbeider veldig fint.. :rosasmil: Skal allikevel bli litt godt å være gjester for en gangs skyld når vi skal til J&J på nyttårsaften. Ble veldig mange fine presanger i år, ungene fikk mye fint og heldigvis ikke noe "jalla"leker av typen som er interessant i 5 minutter og går i stykker etter to dager. Sebastian fikk blant annet masse fine klær, gyngehest, rattakebrett, fjernstyrt bil og liten støvsuger. Fabian fikk blant annet Nintendo DS, Pokemòn Dash til DS, slalomstøvler, hjelm, skidress, metalldetektor, penger og sparkesykkel. Jeg fikk masse scrappesaker.. (i tillegg til mye annet såklart) For de innvidde: Quickutz Tote (den sorte veska med rosa blomst) Holiday Gift set'et med Snow Angel alfabet og rosa zip-a-round Sort Zip-a-round Phoebe alfabetet Bazzill fargehjul Making Memories edgescraper Gavekort på Bikuben for 300,- Årets pussigste gave kom fra pappa og kona; nemlig hjortestek (i tillegg til hvert vårt gavekort på Mostue for 500.- hver da) I går vaset vi bare rundt alle fire og spiste mat og godteri og lekte med de nye lekene til ungene. Er ikke helt i form, jeg er veldig tett og slimete, så jeg tror jeg prøver å få tatt en CRP på legevakten her nede i ettermiddag. Greit å få sjekket om lungebetennelsen er på gjenvisitt eller om det er en infeksjon noe annet sted. Noe må det jo være siden jeg ikke blir bedre.. Før det må jeg: Dusje Kjøre Fabian til pappa'n sin Besøke mormor på sykehuset I middag til svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 27. desember 2005 #976 Del Skrevet 27. desember 2005 God jul, god bedring og god tur til mormor & svigers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. desember 2005 #977 Del Skrevet 29. desember 2005 Heldiggrisen som fikk så masse scrappesaker! Jeg fikk bittelitt, men må nok gjøre noen innkjøp snart. Så koselig at dere hadde en fin jul, jeg fikk ikke vært innom og ønsket deg god jul tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 1. januar 2006 #978 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår, Salamandra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #979 Del Skrevet 2. januar 2006 Takk for hilsener... Har vært så bissi med scrapping (Driver og scrapper bryllupsbilder :rosasmil: ) , så jeg har ikke skrevet på en stund her ser jeg.. Nyttårsaften var veldig hyggelig, vi var hos J&J og lille P. Sebbisen sov veldig urolig, så det var litt pes, men ellers veldig koselig. Dessuten har vi vært på Skeikampen en tur i romjulen, på luksushytta til mannens søster. Fikk prøvd carvingskiene og støvlene jeg fikk til bursdagen min, de fungerte veldig fint. (stod bare med Fabian i barnebakken da..) Nå har vi bestilt sydentur igjen forresten Vi skal reise til Alcudia i slutten av mai sammen med Bestis T, kompis T og lille-T. 6810,- for 2 roms leilighet 500 meter fra stranda, på den andre siden av byen enn der vi var i fjor. Bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #980 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Var kjempeeffektiv i går, kastet ut nisser, dverger og juletre og rundvasket hele 1 etg. Kjøpte en bukett hvite tulipaner også, så nå er jeg ferdig med jul og klar for 2006. Sebastian er skikkelig på utur med sovingen for tiden, blir helt Etter noe som kjennes ut som 12348454876545784545 oppvåkninger fra jeg sovnet i går kveld klokka 23.30 våknet han klokka 4 og var dønn våken og klin umulig å få til å sove igjen Heldigvis er faren til denne fjompenissen en engel og var så elskverdig å stå opp med han da klokka 04.15 og lot meg sove til han dro på jobb 07.15 (Note to self: Gjøre et eller annet supersnilt for mannen. Snart.) Klokka 9 sovnet han 0,3 sekunder etter at han ble lagt i senga. Passer forsåvidt greit, for da han våkner er det passe tid å reise på åpen bhg. Må forresten huske å poste vannmåleravlesningslappen og søknaden på jobb som førstesekretær på et lokalt lensmannskontor.. Endret 3. januar 2006 av Salamandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå