Gå til innhold

Twinkle skal bli fit

twinklestar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt jeg spiste i dag:

- havregrøt med 1 banan+ kanel

- en stor neve cashewnøtter (u/salt)

- eggerøre (2egg+2ss cottage cheese), 6 cherrytomater, 2 fiberknekkebrød

- 1 cappucino

- 1 yoghurt (dobbel 0%) med bran flakes oppi + 1 mango

- 6 små havrekjeks (visstnok med lav GI og 35kcal hver)

- 5 sushi, 4california rolls, 4 sashimi + en del edamame soyabønner

- 1 mojito

- 1 cappucino (m/litt sukker i)

Tror jeg har fått i meg nok mat i dag... Kunne ønske jeg ikke hadde bestilt mojito... :kjefte: Jeg er så svak... Og jeg som vet det blir en usunn kommende helg.

Skal iallfall jobbe kjempehardt med 4x4 trening i morra :nigo:

:natti: God natt

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Twinkle :kaffekopp:

Fort gjort........ SÅnn er det bare...Blir nesten nysgjerrig på hva du har for planer i helgen, du har flere ganger nevnt at helgen ikke blir sunn...Men du får tenke som så at du får kose deg litt i helgen, også ta det igjen til uken igjen..Så håper vi det går opp i opp om du forstår:)

Men et spm: sprit trodde jeg ikke var sååå ille å få i seg, i forhold til øk osv...Trodde det "forbrant" litt, om man kunne si det slik??? Eller er jeg på sprittur? :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen!

Blitt kjempestøl i magen etter mandagens trening. Litt deilig, for det er veldig sjelden jeg blir støl i magemusklene :biggrin:

Men 4x4 SKAL jeg gjennomføre i dag ! *psyker meg opp* :kaklehone:

Iforhold til sprit så er vel kanskje ikke spriten det værste, men alt sukkeret de hiver oppi Mojitoen!!! Ofte kan man jo se et lag av sukker i bånn... Men godt smaker det - tror mojito er min favorittdrink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, som Matvraket sa, sånn kan det gå. Du var jo flink og spiste sushi, kunne vært mye værre!

Matvraket: Er som oftest ikke spriten som er så ille (selv om den reduserer forbrenningen, da kroppen fokuserer på å bryte ned alkoholen), de fleste kal kommer fra blandevannet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen!

Men 4x4 SKAL jeg gjennomføre i dag ! *psyker meg opp* :kaklehone:

God morgen :)

Nå fikk jeg akutt lyst på mojito. Ikke en god match til havregrøten jeg spiser nå, men hva gjør vel det?

Lykke til med 4 x 4 og enjoy!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4x4 er gjennomført :hoppe:

Og i dag var det hardt!

Oppvarming: 5 minutter gange på 7km/h + 4 minutter jogging på 9km/h+ 1min gange 7km/h

3min: 7,0km/h

4min: 11,0km/h

3min: 6,5km/h

Forrige gange jeg gjennomførte 4x4 klarte jeg 12km/h på toppene, men hadde ikke tjangs til det i dag... Var så sliten at jeg ble kvalm. Pulsen var over 90% av maxpuls på hver topp, på det meste opp i 93%. Gjennomsnittspulsen på hele økta (inkludert oppvarming) var 79% av maxpuls.

Totalt 465kcal forbrent i løpet av økta.

Etterpå tøyde jeg ut mens jeg spiste et eple, følte meg ganske tappa.

Men deilig nå :nigo: Din tur i morgen Shamin! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, min tur i morgen :fnise: Men du, du löp vel på 11 forrige gang også? 12 var jo målet vårt, ikke no vi har klart?

Gå på 7 ja, tror jeg har korte bein for det klarer ikke jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, min tur i morgen :fnise: Men du, du löp vel på 11 forrige gang også? 12 var jo målet vårt, ikke no vi har klart?

Gå på 7 ja, tror jeg har korte bein for det klarer ikke jeg... :fnise:

:hoho: det er jammen bra noen følger med. Måtte tilbake i boka mi å sjekke jeg nå. Og det stemte jo det. Jeg løp på 11km/h sist også - og 12 er målet :) Men da føler jeg meg endelig litt bedre! Jeg som trodde formenn hadde dalt skikkelig.... :fnise: Da er jeg på samme sted som sist :kari:

Gå på 7km/h går akkurat for meg, men jeg er høy og har lange bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da stemte det litt mer! Jeg tror ikke jeg klarer 4 runder med 11, men skal klare hvertfall 2 i morgen (håper jeg!) :jepp:

Höy, har lange ben og smaal midje, stunning! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mojito og havregrøt ja...mmmmm :fnise:

Jeg blander ofte bacccardi med bon aqua og sitron jeg...(ja jeg er litt rar) og bonaqua har ikke akkurat ryktet på seg å være så ille så da går det vel "greit" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander ofte bacccardi med bon aqua og sitron jeg...(ja jeg er litt rar) og bonaqua har ikke akkurat ryktet på seg å være så ille så da går det vel "greit" :)

Nei, du er ikke rar. Men veldig lur! Kunne ønske jeg var glad i det også.... men jeg er så glad i alle mulige sukkerholdige drinker... Det beste jeg får i meg er kanskje vodka og light tranebærjuice. Men det har de jo som regel ikke på utestedene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er litt verre når man er på utsteder ja..ikke like lett å blande selv da :fnise: Men på hjemmefronten går det ofte i bon aqua..Er godt altså! :sjenert: Godt jeg ikke river ned utestedene hver helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en stille og rolig dag for meg selv :)

Dagens kosthold:

frokost: havrgrøt med 1 banan+kanel

MM: 1 eple

Lunsj: 1 stor tallerken ferdigtomatsuppe m/2ss cottage cheese+1egg

MM:1 cappucino + 1 neve frø (solsikke,gresskar og pinjekjerner)

Middag: svinefilet + fullkornspasta + cherrytomater + 1 gulrot

Kveldsmat: 1 yoghurt (dobbel 0%) med allbran + bittelitt mango (måtte kaste det meste fordi den var brun inni :grine: )

Kjenner jeg er fnysen på noe - ble jo snurt for den mangoen :kjefte:

Kanskje lage meg litt te... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knallbra meny... ser supersunt og fornuftig ut..

uff.. jeg er i sånn megafysete humør om dagen.. skikkelig craving på sjokolade og smågodt (...) :nei: fysjameg... får vente til helga med litt kos, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

I dag har jeg hatt en dag hvor jeg har fått gjort unna en del ting. Var litt tidlig å spise lunsj når jeg dro hjemmefra, men når jeg kom til matbutikken holdt jeg på å dø av sult!! Heldigvis hadde jeg en tyggis som hjalp meg til å ikke kjøpe masse usunnt! (Takk!) Og i bilen på vei hjem gumla jeg cashewnøtter (uten salt).

Ellers har jeg spist det vanlige til frokost. Og lunsjen når jeg kom hjem ble to knekkebrød. Ett med et egg og en liten skive røykelaks. På det andre ble det et tynt lag med peanøttsmør. Også ble det en kiwi og 3 små frukter/bær jeg ikke husker hva heter... Det har rødt, litt tykt skall, som man drar av, inni er den hvit og har en sten i midten. De er litt større en druer. Noen som vet hva de heter?

Nå er det cappucino :kaffekopp:

Frem med bøkene for å lese litt! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du mener Lichy :spise:

Ja, takk, det var det. Leste på nettet nå at det faktisk er en nøtt.

Veldig saftig og god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...