Gå til innhold

Twinkle skal bli fit


twinklestar

Anbefalte innlegg

Ja må slenge meg på de andre, det gjør da ingenting at du unnet deg selv litt godt...Når man er litt pjusk så har man lov til det:) Så ikke tenk for mye på det du...

Brunost i havregrøten skjønner jeg at flere enn meg har litt skeptis til ja, men det går kanskje an å prøve ja..Jeg har faktisk brunost i kjøleskapet så kanskje teste dette til helgen..hmmmm..Tørr du og eller twinkle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns nå også du har lov til å unne deg litt innimellom :nigo:

Jeg slenger meg gjerne på havegröt m. brunost forsök til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å joine havregrøtdiskusjonen;

Min havregrøt er slik:

lettkokte havregryn

vann

bittelitt salt

toppet med MASSE kanel og rosiner.. ganske så godt ja!

Men holder meg til smoothies til frokost lell... :kaffekopp:

Hvordan er formen i kveld lille Twinkle?.. (du vet, Twinkle, twinkle LITTLE star..)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... skjønner at det er mange som er skeptiske til brunosten i havregrøten :hakeslepp:

Var litt tilfeldig at jeg prøvde meg på det selv, men fikk tips av ei på jobben. Liker veldig godt havreknekkebrød med brunost, og brunost i sauser er jo alltid en hit for min del, så lot det stå til. Og det var skikkelig nam nam. Ikke farlig i det heletatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...det kan jeg også tenke meg å prøve...:sjenert:

Høres faktisk ikke så aller verst ut! :fnise:

...men jeg kan ikke droppe sukkeret! Så det må bli begge deler!! :sikle::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får oppdatere meg etterpå og fortelle hvordan havregryn med brunost var da. Jeg får som sagt ikke prøvd det på en stund.

Formen er bedre, takk. Sov fra 17-20 (!!!) i kveld... Det var kanskje et tegn på at jeg gjorde et riktig valg ved å ikke gå på trening...

Middagen i kveld ble fullkornspasta med pesto og litt parmesanost. Rett og slett fordi det var det enkleste å lage...

I morgen vil jeg våkne opp frisk og rask :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Twinkle...Håper formen din er bedre idag:) Det er fredag og snart helg, så da er det fint å være frisk og rask:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Så koslig at dere tenker på meg :)

Formen er mye bedre i dag, kun litt hoste igjen. Håper jeg får tid til litt trening i kveld. Må ta det litt som det kommer.

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Hatt en skikkelig treg start på dagen. Kosa oss lenge med frokost i senga. Det ble yoghurt (dobbel 0%) med firkorn og litt branflakes og en halv banan.

Lunsj var rester fra gårsdagens middag: kyllingfilet og wokgrønnsaker med quinoaris.

Nå er det tid for trening! Gleder meg. Ikke bestemt meg enda helt hva jeg skal trene - skal se hva jeg føler for når jeg kommer dit. Har ikke trent siden mandag! (I går ettermiddag ble det shoppingtur med en venninne...)

I kveld skal jeg og min kjære ut å spise :hjerte:

Ha en finfin helg alle sammen :goodbye:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :goodbye:

Det ble trening i går ja. Men jeg var dumt og venta for lenge etter siste måltid, så energinivået var på bunn... Så treningen ble lite effektiv :( Litt skuffa over meg selv, men vet iallfall hva som var årsaken...

Hadde ellers en veldig fin lørdag! Veldiig stille og rolig.

Det samme har søndagen vært. Så nå er det stor spørsmålet: trene/ikke trene/trene/ikke trene...??? Kjenner jeg ikke har veldig lyst i dag... men dersom jeg kommer meg på trening har jeg faktisk klart 3 treninger denne uka også...

:klø: What to do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok da....

Da er planen klar. Jeg skal dra på trening 20.30! Og dere kan bare komme og sjekke her senere i kveld eller i morgen tidlig! Lover at jeg skal gjennomføre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker ;) Kos deg på trening.

Tenk den gode følelsen du vil sitte igjen med når du på ny kan senke deg ned i sofaen. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da....

Da er planen klar. Jeg skal dra på trening 20.30! Og dere kan bare komme og sjekke her senere i kveld eller i morgen tidlig! Lover at jeg skal gjennomføre det!

Bra!! ...det burde nok jeg også ha gjort.. :sjenert:

Men idag er rompa skjelden seig... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...