Gå til innhold

Twinkle skal bli fit


twinklestar

Anbefalte innlegg

NAM! Hummus er så godt det. Kikerter er helt fantastiske, men kjæresten min mener han får så oppblåst mage av det så jeg får bare spise det alene. :P Flink du. :)

Tror kanskje jeg skal prøve en av Gillian (fra Du er hva du spiser på tv3) sine suppeoppskrifter i dag.

Her er oppskriftene:

http://www.channel4.com/entertainment/tv/m...ipes.html#SOUPS

PS.

Det blir kanskje litt teit å lage treningsdagbok forresten når jeg -egentlig- har en treningsblogg sammen med kjæresten min. Vi har vært litt late, men jeg skal bli mye flinkere fra nå av. Der har vi lagt ut bilder av oss selv og målene våre.

http://treningsparet.vgb.no/ hvis du vil se. :)

Endret av kinkeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! En litt annerledes blogg - nesten mer som en dagbok som vi har her, men med bilder og sånn :) Jeg skal prøve å huske å titte innom den innimellom! Lykke til videre! Du har jo fin fremgang!

Takk for tips til oppskriftsside - skal se på den neste gang jeg skal planlegge middag! Si gjerne fra hvis du prøver noen av oppskriftene og vil anbefale en!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går ting unna, ser jeg! :) ...jeg vet faktisk ikke hva hummus er, jeg...en kort innføring?

Lykke til med å lese masse på treningsfri-dagen! :)

Hva leser du forresten på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet faktisk ikke hva hummus er, jeg...en kort innføring?

Det kommer fra midtøsten og kan kanskje kalles en kikertpurée. Veldig godt! Kan brukes som dip og mye annet. Jeg har ofte laget pitabrød som jeg smører inni med hummus, så har jeg i revet gulrot, ruccola, paprika, cherrytomater, sukkererter osv. Veldig godt!

I midtøsten spises det ofte sammen med fallafel.

Lykke til med å lese masse på treningsfri-dagen! :)

Hva leser du forresten på?

Takk - prøver å lese litt, men ikke vært så flink i dag - og i kveld skal vi bort...

Jeg har lyst til å være anonym her på KG, og av den grunn ikke lyst til å si så mye om hva jeg studere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! :) Da ser jeg for meg at du studerer....juss..! :)

Jeg har faktisk spist falaffel...kanskje jeg har spist hummus også da...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

nå har jeg endelig funnet frem til den nye boka di:-) arti å lese at dere tenker på barn:), å veldig bra at du trener mye før du setter i gang. Det hjelper på mye har jeg sett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: god morgen!

Ser du har baby planer til sommeren! Så koselig :)

(Skal prøve litt til sommeren vi også.. Må innrømme at jeg synes det er litt skummelt.. Plutselig var samboeren klar, og da ble alt litt mer reelt. Men blir spennende også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: god morgen!

Ser du har baby planer til sommeren! Så koselig :)

(Skal prøve litt til sommeren vi også.. Må innrømme at jeg synes det er litt skummelt.. Plutselig var samboeren klar, og da ble alt litt mer reelt. Men blir spennende også!)

Så gøy Aurora :) Blir et spennende år da :)

Smurfen: Så fint du fant veien - vil gjerne ha med meg deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten :)

En liten oppdatering fra meg. Tirsdag kveld ble det mye usunnheter og mye vin :kristin: . Tror ikke jeg trenger å si noe mer om det... Dro på slalomtur i går, selvom vi var tydelig merket av alkoholinntaket kvelden før.... :spy: Så dette endte i at vi MÅTTE spise pizza til lunsj... Noen andre som har det sånn dagen derpå? Vi bare trengte pizza. Men ble heldivis en sunnere middag med kyllingwraps.

I dag skal jeg få trent igjen! Planen er 4x4 intervall på tredemølle! Vær så snill og vær litt streng og pass på at jeg får gjennomført dette! INGEN unnskyldninger er bra nok i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

10 min på mølla, 40 min styrke, 10 min strekking. godt!

tror det blir en runde på wii før jeg hopper i dusjen også:-)

reiser bort i mårra istede for i dag, så da tok jeg fri fra dritt jobben litt for tidlig egentlig, men det gjør ingenting:-)

edit:

hehe.. skulle ikke hit dette inlegget.. sorry:-)

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza må være lov av og til vel? Jeg spiste hjemmelaget pizza på mandag. dog var det med karbonadekjøttdeig, mais og chili UTEN dressing...men er jo allikevel ikke det sunneste, men vi skal da leve litt innimellom dette sunne også ;) Synes ikke du skal ta sånn på vei for det nei, dessuten avr du jo flink med trening etterpå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Hei Twinklestar! :)

Har lest litt i dagboken din nå, du er jo kjempeflink! :)

Pizza er absolutt lov dagen derpå ;) Så lenge ikke man har en dagen-derpå hver eneste helg da kanskje :P hehe.. Jeg gleder meg så UTROLIG mye til å spise pizza når jeg får "lov" igjen.. Skal bestille en peppes filmdeal på døra, det fins ikke noe bedre enn det! ;)Lykke til fremvoer Twinklestar :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fantastisk treningsøkt i kveld! 4x4

10 min oppvarming på tredemølla, deretter 4x4 intervall.

Jeg løp på 11km/h på toppene :)

Rask gange på 7km/h på "pausene".

Pulsen på toppene lå mellom 85-92% av makspuls. Kanskje noe høyt, men gikk fint ned i "pausene". De siste tre minuttene på siste topp var jeg VELDIG nære på å gi opp, men klarte å pushe meg selv :hoppe:

Ble tilsammen over 40 minutter på mølla og hadde egentlig tenkt mage/rygg etterpå. Men så skal jeg være med på Boot Camp trening i morgen tidlig! Kl 7.15!!! :sjokkert: Hjeelp, hva har jeg sagt ja til?

Så nå må jeg bare komme meg i seng!!! God natt :natti: og takk for støtte i forhold til pizzaen.

PS. har forresten spist sushi i kveld, desverre klarte jeg ikkke begrense meg (igjen...), spiste litt mye. Men det fins jo værre mat en sushi! Drakk to glass hvitvin til sushien...

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: God morgen :hoppe:

Da er jeg allerede ferdig med dagens treningsøkt :) Jeg har vært på "boot camp"! Det var ikke så hardt som jeg fryktet. Vi startet med intervalltrening i en laaaaang trapp. Beina mine var helt gélé på slutten. Pulsen kom opp i 179. Etterpå gjorde vi forskjellige core øvelser.

Jeg lurer veldig på hva makspulsen min egentlig er... :klø: Da jeg testet VO2maks på ergometersykkel kom jeg kun opp i 181, men fikk beskjed om at den antagelig ville vært høyere hvis jeg hadde løpt. Men jeg lurer på om det faktisk er i nærheten av det. Jeg var iallfall veldig sliten på toppen av den trappa i dag, da jeg stoppa på 179. Jeg tror jeg må få noen til å teste meg på tredemølla en dag. :Nikke:

Dagens kosthold så langt:

Før trening: 1 yoghurt (dobbel 0%) med litt havregryn i

Frokost: 2 knekkebrød med peanøttsmør + 1 proteinshake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twinklestar! :)

Har lest litt i dagboken din nå, du er jo kjempeflink! :)

Pizza er absolutt lov dagen derpå ;) Så lenge ikke man har en dagen-derpå hver eneste helg da kanskje :P hehe.. Jeg gleder meg så UTROLIG mye til å spise pizza når jeg får "lov" igjen.. Skal bestille en peppes filmdeal på døra, det fins ikke noe bedre enn det! ;)Lykke til fremvoer Twinklestar :jepp:

Takk Gudinna! :D Så moro med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har trent allerede! Og 11% stigning på toppene da, phew! Nå fikk jeg lyst på sushi :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen
Så flink du er som har trent allerede! Og 11% stigning på toppene da, phew! Nå fikk jeg lyst på sushi :sikle:

jeez.. jeg visste ikke at det gikk an å ha så høy stigning jeg.. stå på Twinkle!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...