Gå til innhold

Twinkle skal bli fit


twinklestar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grønn te er vel vanndrivende? :fnise: Så da må du drikke dobbelt ;)

:lol:

Tenkte grønn te ikke var så ille som kaffe og svart te jeg... Men hvis det er like vanndrivende får det bli en kopp te og ett glass vann da :) Da går det opp i opp. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker jeg heller altså, jeg merker hvertfall ikkeno forskjell på svart og grønn te.

Men nå fikk jeg lyst på kaffeeee :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!

Kjedelig når kroppen ikke spiller på lag.

Men kroppen er sjefen, så når den sier; "ikke noe særlig trening på meg i dag, takk" så får man vel bare adlyde.

Du får bare ta med deg den treningen du fikk i dag og være fornøyd med det.

Kylling, brokoli og sherrytomater... nam nam OG sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei twinkle....

Grønn te er definitivt vanndrivende, bare spør meg :fnise: En kopp grønn te og jeg er garantert dobesøkt tre ganger mer enn normalt :)

Henger meg dette med vannet, det er langt fra enkelt å få i seg to liter vann om dagen gitt. Man føler at man drikker mye, men når du først begynner å følge med på dl så tar det lang tid til hele 2 liter gitt. Også er det dette med at det renner tvers igjennom, hvertfall hos meg :sjenert:

Utrolig kjedlig med hodepine, men noen dager er bare sånn- Jeg er generelt sett mye plaget med hodepine og da er det bare å legge alt til side, dessverre hemmer det veldig mye! Men i noen tilfeller kan det også hjelpe å "løsne" opp musklene....

Ha en flotters dag..Skal forsøke meg på middagen din en dag,.,mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har iallfall ikke hatt noe hodepine så langt i dag! Så håper jeg får en bra trening i kveld. Jeg passer på å spise og drikke bra frem til det.

Men har vondt i øret da :( Fikk ikke sove i går pga. det. Hvis det ikke er bedre i morgen tar jeg meg en tur til legen. Skikkelig ubehagelig.

Tror kanskje det blir det samme til middag i dag :) Men legger nok til litt quinoa eller noe siden vi skal trene først. Trenger å få i oss litt karbohydrater etter trening!

Til lunsj blir det reker og avokado mmm... Men obs, jeg har jo ikke brød, så rar som jeg er skal jeg prøve meg på reker på knekkebrød :fnise:

Har så langt drukket 0.8l vann og 1 kopp te, så da må jeg vel drikker et ekstra glass vann når jeg har drukket opp teen da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iii vet ikke om reker på knekkebrød er tingen gitt...Var det godt? Jeg elsker reker,, men jeg må krype til korset og si at da må jeg ha majones også. Men du sier reker og avokado? Hvordan spiser du det? Avokado er nam nam.....:men kanskje ikke det sunneste, har jeg hørt..Du vet grønne meg, null peiling på kosthold :sjenert:

Godt hodepinen ikke er tilstede idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... reker på knekkebrød... :fnise:

Hva er quinoa forresten?

Lykke til på trening i kveld. Får håpe formen holder seg bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg kan desverre ikke si noe om hvordan det er med reker på knekkebrød enda... For i hui og hast ble det bestemt at vi skulle på sykkeltur, så da hev jeg i meg 3 knekkebrød (2 med cottage cheese og kanel og 1 med peanøttsmør).

Syklet i nesten 2 timer, men tok det ganske rolig. Vi hadde nemlig med en kamerat som akkurat har fått seg sykkel og ikke er vant med sykkelsko og racersykkel + trafikk.

Men fikk da en liten økt :)

Matvraket: Avocado inneholder mye fett og en del kalorier ja, men det er sunnt fett. Så litt avokado er bare bra for oss. Jeg teller ikke kalorier, men ser heller på hva det jeg spiser inneholder av type fett, vitaminer, karbohydrater osv. Jeg anbefaler absolutt å prøve avokado sammen med reker og litt sitron + litt pepper. Kjempegodt sammen! Bare mos litt avokado på skiva istedenfor majones -> mye sunnere! :sikle:

edit: 2 timer sykkeltur, ikke 1 time som jeg skrev først

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det hørtes faktisk godt ut, mosa avokado med reker på toppen...mmmmmmmmmm..Ingen dum ide:) Ok da har jeg lært det om avokado også. takk takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er quinoa forresten?

Quinoa er frøene fra en plante fra Sør-Amerika. Det kan brukes istedenfor ris, poteter osv. Den har høyere proteininnhold enn andre kornsorter og inneholder jern, kalium og magnesium. Quinoa regnes også for å ha lav glykemisk index, altså det er IKKE såkalte raske karbohydrater.

WOW!!! Good work girl :)

:nigo:

Men som sagt var ikke intensiteten så veldig høy... Men deilig var det!

God morgen forresten :kaffekopp:

Havregrøten er inntatt, nærmer meg 1/2l vann :) og nå står vannkokeren på - klar for en kopp te!

Det blir trening i kveld, men ikke bestemt meg helt for hva enda...

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Her er det jammen mye frem og tilbake om da'n.... Blir ikke tid til trening i kveld, så må utsette det til i morgen. Skal da gå før lunsj så jeg er sikker på at jeg får det til. Får nemlig besøk av en venninne i morgen kveld :)

Spiste lunsj ute i dag og ble veldig frista av nabobordet som spiste dagens pastarett med pesto og noen få bønner... Ikke så sunt, men heller ikke en enorm porsjon. Etterpå ble det cappucino med sukker i og en liten sjokolade som fulgte med..... Jaja... :)

I kveld skal vi ut å spise igjen. Jeg blir lett frista og er veldig svak når jeg har så mye godt foran meg på menyen. Så det blir spennende å se hva jeg ender opp med.

Nå må jeg lese to effektive timer til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

I går var det så mye nedetid her på kg at jeg gav opp å prøve mer til slutt. Men nå ser det ut til å funke fint.

Jeg trente styrke underkropp i går.

Oppvarming: 10 minutter på ellipsemaskin

Gående utfall

(2x12kg)x16

(2x12kg)x16

(2x12kg)x16

Markløft

15kg (+smith stang)x20

25kg (+smith stang)x12

25kg (+smith stang)x10

Leg press

70kgx18

110kgx12

110kgx12

Adduktor maskin

45kgx15

55kgx12

55kgx12

Abduktor maskin

Husker ikke motstand... 3x12 reps

Tåhev fra trinn, ensidig, egen kroppsvekt

Høyre: 12 Venstre: 12

Høyre: 12 Venstre: 12

Kjenner det kjempemye øverst i leggene i dag - det brant mens jeg gjorde øvelsen. Lenge siden jeg har tatt øvelse isolert for leggene tror jeg...

Ellers ble det en meget usunn dag med taco, godis, mye drikking :skaal: vin, baileys, drinker og shots.... ooops...

Må legge til at det ble mye dansing da :nigo: Kanskje jeg dansa bort et glass vin iallfall...

Føler meg overraskende bra i dag, men tror jeg dropper trening. Lagde meg en tacolefse når jeg kom hjem i natt, og har virkelig troen på at det er oppskriften på å unngå hangover!

Ha en flott dag alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...