Gå til innhold

~shopping~


~Maja~

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått cherryculturepakken min også. Begge neglelakkene var utrolig fine (tror jeg kommer til å bruke den grå mest) og som forventet veldig gode.

Tinted lip spa var også utrolig fin. Litt sånn ''my lips, only better''-farge. :hjerte:

Guru-trioen var litt tvilsom. Veldig fine farger altså, jeg er bare litt usikker på hva jeg skal bruke fargene til. Og hvorfor jeg alltid kjøper gull- og bronsesminke. :gjeiper:

Jumbopencilen er litt merkelig. De har endret på designet på selve pennen og jeg lurer også på om de har endret noe på formelen. :klø: Den virker så mye hardere enn de andre jeg har - som er veldig myke og lette å ha med å gjøre. Men det kan jo kanskje også være at jeg må bruke den litt før den blir myk. :vetikke: Fargen er uansett veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har siklet en stund på Tarte Cheek Stain nå, og til og med bydd og tapt en ebay-auksjon. Jeg trenger nemlig noe som er vannfast og som holder gjennom en hel dag. Vanlige blusher bare ''glir'' av ansiktet mitt etter en stund. :lol: Men jeg har ikke lyst til å bruke 30 dollar på noe som jeg ikke vet om funker for meg, og miniflasker er jo nesten helt umulig å få tak i. Noen som vet om en nettbutikk som selger Tarte?

Uansett, jeg bestemte meg for heller å prøve en annen cheek stain, og valget mitt falt på Benefit Benetint. Derfor er jeg snart den stolte eier av en minibenetint til en svimlende sum av 47 kr. :fnise: Gleder meg til den kommer.

Jeg sikler forresten også litt på denne blushen som er en dupe av Nars Orgasm, Guerlain minimeteorites (som jeg tror uansett ikke duger for jeg tror de tester på dyr) og en kompakt All Smiles blush fra Everyday Minerals. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææh. Lommeboken min har virkelig ikke godt av at jeg har en rolig dag på jobben. :gjeiper:

Jeg har nå kjøpt meg:

- Smashbox Lash Primer - det er ingen hemmelighet at jeg er forelsket i min Smashbox mascara, så hvorfor ikke prøve denne siden min blinc primer er i ferd med å gå tom? Jeg så en omtale på en blogg og fant ut at denne måtte jeg bare ha. Fant den billigst på strawberrynet faktisk. 100 kr. :nigo:

- E.L.F. studio powder brush - jeg har vært veldig skeptisk til ELF tidligere på grunn av blandede omtaler så jeg har holdt meg borte. Jeg synes også at de har så lite utvalg på den norske siden, ihvertfall i forhold til den amerikanske. Men de shipper jo kun til USA og Canada. :dry: Uansett, denne har fått 4,8 på MUA noe som er helt SYKT! Da tenkte jeg at jeg måtte prøve meg på den, og fant den heldigvis på ebay. 60 kr. :hoppe:

- Everyday Minerals All Smiles pressed - jepp, klarte ikke å holde meg unna gitt. :sjenert: Nigleder meg til å prøve den med min nye kost.

- EM try me! pink sheen blush - det er jo strengt tatt gratis da, men åh så gøy! :happy: Gleder meg spesielt til walkie talkie. Se her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Hmm. Såem... Denne falt plutselig ned i handlekorgen min (ikke cyberhandlekorgen dessverre) da jeg var på skoshopping til mannen i går. 280 kr. :overrasket: Men fytti så god den er. Da klarer vi å ignorere prisen. Og så kan jeg jo kjøpe den på nettet når denne er tom, for ja, jeg skal definitivt ha meg flere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trengte påfyll av shampoo og på forunderlig vis dumpet én ekstra ting ned i handlekorgen på feelunique. :fnise:

Green People shampooen er en selvfølge. Jeg tenkte også jeg skulle teste Burt's Bees Pore Refining Mask fordi jeg oppdaget - om enn kanskje ikke i verdens mest flatterende lys - at porene mine er gigantiske! Kanskje ikke gigantiske da, men jeg så de ihvertfall godt. Og det liker vi ikke. I tillegg har jeg vært veldig spent på å prøve Burt's Bees og nå fikk jeg en unnskyldning. :fnise:

---

Jeg DØR også etter å prøve denne for jeg er ikke helt fornøyd med Clinique, men jeg skal klare å holde ut litt til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Jeg er bare NØDT til å slutte å titte på lovelula.com :sjenert:

Jeg har så lyst på Trilogy rosehip oil og Trilogy toner. Toneren kommer jeg garantert til å kjøpe snart, for jeg vil bytte ut min Dermalogica som inneholder parabener. *grøss* Uansett, begge har fått utrolig bra kritikk på MUA. Jippi!

*spammer sin egen dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vanker ikke normalt i shoppingdagbøker, men må bare få si at Trilogy-produktene er noe av det beste jeg har prøvd på hudpleiefronten. Og det sier litt. :sjenert: Jeg bruker nå rensekrem, oljen, Vital-dagkremen, samt bodylotion, og har bestilt Everything Balm fra Feelunique, tiltenkt bruk på kveldstid. Jeg har også lyst på Age Proof-nattkremen. Men så frister også Neals Yard Remedies.

Sånn cirka. :nigo:

Jeg kunne ikke hatt shoppingdagbok, for jeg hadde skremt vettet av meg selv, tror jeg.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vanker ikke normalt i shoppingdagbøker, men må bare få si at Trilogy-produktene er noe av det beste jeg har prøvd på hudpleiefronten. Og det sier litt. :sjenert: Jeg bruker nå rensekrem, oljen, Vital-dagkremen, samt bodylotion, og har bestilt Everything Balm fra Feelunique, tiltenkt bruk på kveldstid. Jeg har også lyst på Age Proof-nattkremen. Men så frister også Neals Yard Remedies.

Sånn cirka. :nigo:

Jeg kunne ikke hatt shoppingdagbok, for jeg hadde skremt vettet av meg selv, tror jeg.

:vinke: Gøy med nytt besøk i dagboken min. :nigo:

Nå fikk jeg ikke mindre lyst til å prøve. :fnise: Er egentlig veldig nyskjerrig på den der rosehip oljen og om den funker for meg. For jeg har noen redselsfulle mørke pandaøyne som trenger å ''puffes'' opp litt. Ser jo at de har den i alle produktene sine. Og så er det jo så billig. Og dyre- og naturvennlig. Blir det noe bedre enn det liksom? :ler:

Neals Yards har jeg også lyst til å prøve. :sjenert:

:fnise: Jeg vet hva du mener. Heldigvis er jeg en person som enda har litt studentmentalitet ang. penger (selv om det er over 3 år siden jeg var ferdig på skolen og at jeg nå tjener mer enn nok til å kjøpe det meste :roll: ) og får dårlig samvittighet av å bruke penger. :ler: Men det går vel over det også etterhvert, og DA kan det bli skummelt.

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at oljen kan gjøre underverker, men den gir masse fuktighet til huden, og jeg bruker den også under øynene, hvor huden lett blir sår og tørr pga. concealerbruk. Huden min er nemlig lite glad i silikoner, og det er basis i alle concealere. Og mineralconcealer funker ikke for meg.

Feelunique har også Trilogy, forresten, så hvis du bare skal teste ett og ett produkt, kan du jo kjøpe derfra. Jeg ville startet med oljen i første omgang, i liten størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en del av det jeg har bestilt i det siste. :nigo: Jeg har ikke fått prøvd det så mye enda da, men det kommer.

Testet Benetint bittelitt i går, og jeg trenger definitivt litt trening med den. :fnise: Smashbox-primeren var kjempegod (men bitteliten :vetikke: ) og min All Smiles blush fra Everyday Minerals var GIGANTISK (og selvsagt like fin som den alltid har vært)! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Høh, lenge siden jeg har vært innom nå. Ferie og sånn.

Fikk forresten prøvd ut den ene Everyday Minerals-blushen i går, Walkee Talkee. Kjempefiiiin! Men jeg klarer altså ikke å bli vant med det styret mineralblusher drar med seg, så nå har jeg tatt opp jakten på den perfekte (pressede!) ferskenrosafargen. :nigo: De har nemlig salg på cherryculture nå, og følgende dumper forhåpentligvis snart ned i postkassen min:

- Nyx Girls neglelakk i Collection Noir, har ikke peiling på hvordan denne egentlig ser ut, men jeg kunne ikke forlate cherryculture uten minst én neglelakk i handlekurven :fnise:

- Nyx tinted lip spa i Vintage

- Nyx blush i Peach

- Nyx cream blush i Glow

- Nyx cheek cream brush

- Milani blush i Luminous

- Nyx jumbo pencil-spisser

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært! :popcorn:

Gøy med besøk. :nigo:

På et annet punkt: nå har jeg eksperimentert og øvd meg skikkelig på benetint og jeg må bare få si at jeg ELSKER den. Da jeg endelig knakk koden (jeg gjør det

) fikk jeg det superfint til. Det ser veldig naturlig ut, og det sitter heeeele dagen (jeg har ellers problemer med at blush forsvinner i løpet av noen timer). Jeg har også brukt EM Walkee Talkee over benetint. :jepp:

Jeg har også fått testet ut ELF-kosten og den er perfekt til ID-pudderet mitt. Påføringen blir mye jevnere enn med Artdeco-kabukien og dekkevnen blir også bedre. Jeg skal kjøpe minst to til. :fnise:

Oi, det holdt jeg på å glemme: her en dag kjøpte jeg shampoo til mannen og jeg kunne selvsagt ikke la være å kjøpe en liten ting til meg selv også. :sjenert:Lily Lolo Angle Brow Brush ble med i handlekurven. Og så har jeg utrolig lyst til å prøve Lily Lolo mineralfoundation. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden jeg var her sist nå. :sjenert: Jeg har fått pakken fra både cherryculture (Milani Luminous er driiiitfin! :hjerter: - ellers har jeg ikke fått tid til å teste det andre) og feelunique og har bestilt noen nye ting som jeg trengte påfyll på:

- Smashbox Focal Point mascara fra min fantastiske ebayselger smashlolo :rødme:

- Smashbox Lash Layer vippeprimer

-Trilogy rosehip olje som skal brukes som natt- og øyekrem

- Trilogy Hydrating Mist Toner i stedet for min Dermalogica Multi Active toner. :jepp:

Gleder meg til å prøve Trilogy. :strix: Ellers lurer jeg på om jeg skal fortsette med Green People dagkremen min eller om jeg skal prøve noe nytt. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt fraværende i shoppingdagbøkene, men nå er jeg tilbake :)

:hallo:

Har både Benetint og Tarte cheek stain i prøvestørrelse, er virkelig noe helt annet enn vanlig blush! Men forutsetter at man har ganske fin hud da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært litt fraværende i shoppingdagbøkene, men nå er jeg tilbake :)

:hallo:

Har både Benetint og Tarte cheek stain i prøvestørrelse, er virkelig noe helt annet enn vanlig blush! Men forutsetter at man har ganske fin hud da:)

:vinke:

Jeg har utrolig lyst til å prøve ut Tarte altså. :jepp: Det er nesten sånn at jeg ikke har lyst til å gå tilbake til noe annet enn vått når det gjelder blush. :fnise: Jeg har nemlig fått prøvd ut Nyx sin kremblush og den er herved min nye favoritt. Fy søren så fin den er. Ooog den varer lenge. Elsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...