Gå til innhold

~shopping~


~Maja~

Anbefalte innlegg

Hvordan er den blonde isadora inliner kajalen på? Ser man mye forskjell med og uten? Jeg har samme i svart og hvit, synes de er bra å bruke både på våtkanten og som vanlig eyeliner. Visste ikke at den fantes i blonde og, men fikk jammen lyst på den også :).

Når det gjelder Gosh husker jeg at jeg snakket med en av de som jobbet på Vita for lenge siden, hun var utdannet innen sminke/hudpleie og sa at Gosh var et ganske bra merke, og at grunnen til at de er så billig var bl. a. at de sparer det inn på logistikk og levering (eller noe sånt?). Tror de bare fikk inn produktene og så må de ansatte selv sette det på plass, det er ingen ansatte hos Gosh som selv kommer og plasserer varer. Eller noe i den duren, hun skrøt ihvertfall av merket, særlig primeren deres og de løse fargepigmentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dansepiken: :vinke:

Jeg synes den er kjempebra på. Den sitter hele dagen på mine øyne ihvertfall. :fnise: Man ser forskjell, men det blir liksom ikke så hardt som med en helt hvit en. :jepp:

Jeg også ble veldig imponert over Gosh. Jeg kjøpte gull og sølv eyeliner, egentlig bare for å ha noen frem til jeg fikk kjøpt meg noe ''skikkelig''. Men de kommer ikke til å bli byttet ut med det første, det er jo kjempegode. :fnise: Har et løst fargepigment i gull også, og må si meg mektig imponert. Jeg har kun prøvd uten primer, men allikevel sitter det på øyelokket og man slipper å få glitter i hele ansiktet. Skal prøve ut flytende glitter eyeliner og vannfast ''stick-øyenskygge'' next. :jepp:

Jeg har vel egentlig en filosofi om at pris ikke betyr noe, så lenge produktet er godt. Jeg liker for eksempel noe av H&M sin sminke (som ikke tester på dyr :hoppe: ) og den er jo grisebillig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Ingen bok i dag heller. Dersom den ikke er kommet på mandag skal jeg ta kontakt med dem. Så lang tid har jeg ikke opplevd noen gang. :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::skya::danser:

Boken min var kommet i går. The Sword of Shannara altså. Fikk såvidt begynt på den også. Det blir nok myyye lesing i helgen, for jeg tror de andre er kommet også, bok 2-3 av Shannaratrilogien og Princeps' Fury av Jim Butcher. Den skal leses ferdig før onsdag. Da kommer mannen hjem og han er minst like engstelig som meg på å fortsette på Codex Alera. :fnise:

Jeg tror også pakken fra cherryculture er kommet, men dessverre har jeg ikke mulighet til å hente hverken resten av bøkene eller cherryculture før på lørdag. :sukk: Jaja, jeg får kose meg med Sword of Shannara frem til da. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne på dealextreme og snikt litt... :sjenert: Mannen trenger noen arbeidsklokker, så jeg fikk kjøpt denne og denne til ham.

Ellers kjøpte jeg eplekutter til meg selv. :fnise: Håper den funker like bra som de man får kjøpt i norske butikker. De er jo geniale! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært og hentet pakkene mine og sitter nå og leser Princeps' Fury for fulle mugger. :hoppe::fnise:

Har fått prøvd meg litt på Nyx'en også, og jeg er kjempefornøyd med alt jeg kjøpte, bortsett fra øyenbrynspennen som var totalt feil farge. :klaske:

Glitter cream palette var jo bare :hjerter: og :sikle: . Utrolig fine farger som er ekstremt godt pigmenterte. Den paletten kommer nok til å bli en favoritt. :hjerte:

-----

Fikk shoppet bittelitt i dag også. Jeg elsker basic singletene fra Vila og fikk kjøpt meg 3 stk til 100 kr i dag, i lyseblå, lysegul og brun/grønn.

Da bærer det tilbake til en überrolig kveld med Jim Butcher. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si: jeg elsker jumbo øyenskyggene fra Nyx. :hjerte: Men, jeg lurer på om de pennene kan spisses? Eller er det bare så lite produkt som tuppen tilsier? :klø:

Da er jeg offisielt på jakt etter en øyenbrynspenn/skygge. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Fikk shoppet bittelitt i dag også. Jeg elsker basic singletene fra Vila og fikk kjøpt meg 3 stk til 100 kr i dag, i lyseblå, lysegul og brun/grønn.

Da bærer det tilbake til en überrolig kveld med Jim Butcher. :rødme:

Hvor kjøper du singletter fra vila? Jeg vil også ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helyn: Jeg kjøper mine på Risøe. Var innom Vila først, men der hadde de dem ikke lenger. :overrasket: De hadde fått inn noen som var helt like Bik Bok singletene som jeg hater. *grøss* Jeg må ha dem i ribbet stoff. :jepp:

Trekkoppfuglen: Jeg ble kjempefornøyd med Nyx altså. De jumbo pennene er jo fantastiske, det vet jo ''alle''. :fnise: Og dersom du liker glitter, prøv deg på en glitter palett altså, den var fantastisk. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekkoppfuglen: Jeg ble kjempefornøyd med Nyx altså. De jumbo pennene er jo fantastiske, det vet jo ''alle''. :fnise: Og dersom du liker glitter, prøv deg på en glitter palett altså, den var fantastisk. :Nikke:

Jeg liker ikke glitter. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottatt det ene dekselet til mobilen min og jeg er kjempefornøyd. :rødme: Lurer på når resten av varene fra Dealextreme.com kommer. *spent*

Ellers fikk jeg kjøpt meg denne øyenskyggen i fargen Love that Gold og som jeg elsker. Bruker den over alt til highlighting og som øyenskygge. :hjerte:

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, jeg må jo også få skryte hemningsløst over KMS Headremedy. :ler: Det har seg slik at jeg har psoriasis i hodebunnen og jeg har prøvd alt. Reseptshampoo, uten SLS, med SLS, you name it. Ingenting har fungert noe særlig. Før nå. Min elskede KMS skal forbli på mitt baderom for alltid. :romeo::fnise:

Nå skal det jo sies at psoriasisen aldri forsvinner helt, men bare det å dempe kløen har vært en befrielse. Merker også at det ikke er så flassete ''baki der''. Helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her vil jeg også følge med !

Jeg har bare kjøpt to ting fra dealextreme; et headset til iPoden og en USB-ledning. Ledningen var død, men det var ganske ok lyd i headset'et :P

Men du, den mobilen din. Er du fornøyd med den? Jeg syns den er SÅÅ fin, men jeg tror ikke egentlig jeg har bruk for en så fancy mobil :filer: Bruker du business-funksjonene? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Glitter er jo...guds gave til kvinnen! :skratte: Som du sikkert har merket: jeg ELSKER glitter :hjerte:

desperate: :vinke: Så gøy med nytt besøk!

Jeg er, så langt, kjempefornøyd med Dealextreme. :jepp: Selvsagt er det billig crap, men jeg forventer ikke noe mer fra et 1,5 dollars deksel. :fnise:

Jeg er superduperultrafornøyd med telefonen min. :hjerte: Jeg bruker ikke businessfunksjonene, kanskje bortsett fra litt internettbruk. Jeg kjøpte telefonen ene og alene på grunn av tastaturet jeg. :sjenert: Som forresten er 1000 ganger bedre enn det råtne Blackberrytastaturet. :klaske: Alt annet som kan gjøres på den blir på en måte bare en ekstra bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...