Gå til innhold

~shopping~


~Maja~

Anbefalte innlegg

Jeg fikk resten av dealextreme-varene i går. :hoppe: Mannen likte iPod armbandsene kjempegodt, så ett av dem skal han bruke når han skal løpe maraton. ( :redd: <-- ja, jeg vet! :fnise: ) Ellers ble han kjempefornøyd med alkotestings nøkkelringen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

desperate: :vinke: Så gøy med nytt besøk!

Jeg er, så langt, kjempefornøyd med Dealextreme. :jepp: Selvsagt er det billig crap, men jeg forventer ikke noe mer fra et 1,5 dollars deksel. :fnise:

Jeg er superduperultrafornøyd med telefonen min. :hjerte: Jeg bruker ikke businessfunksjonene, kanskje bortsett fra litt internettbruk. Jeg kjøpte telefonen ene og alene på grunn av tastaturet jeg. :sjenert: Som forresten er 1000 ganger bedre enn det råtne Blackberrytastaturet. :klaske: Alt annet som kan gjøres på den blir på en måte bare en ekstra bonus.

Ooh. I WANT'S ONE. Eller E72 da. Den er vel bare en oppgradert versjon med bedre kamera og sånt ettersom jeg har forstått. Jeg syns den er så fiiiin. Og jeg vil ha sånn tastatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tok ikke pakkene fra Dealextreme så lang tid da?

Nja. Jeg bestilte 26.januar, så 3 uker. Synes det er greit når man ikke betaler noe for frakt. :ler:

Ooh. I WANT'S ONE. Eller E72 da. Den er vel bare en oppgradert versjon med bedre kamera og sånt ettersom jeg har forstått. Jeg syns den er så fiiiin. Og jeg vil ha sånn tastatur!

:Nikke: Kjempefiiiin! Kameraet er ikke så bra på min nei, men det bruker jeg heller ikke. Jeg skal aldri tilbake til vanlig tastatur ihvertfall. :fnise:

Hvilken mobil var dette? : )

(tips til gode mobiler noteres ned, da jeg ikke er så fornøyd med min egen)

Nokia E71. :hjerter: Jeg er kjempefornøyd med min ihvertfall. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Kjempefiiiin! Kameraet er ikke så bra på min nei, men det bruker jeg heller ikke. Jeg skal aldri tilbake til vanlig tastatur ihvertfall. :fnise:

Nokia E71. :hjerter: Jeg er kjempefornøyd med min ihvertfall. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. :jepp:

Jeg har ikke kamera som viktigste punkt på listen over hva mobilen må ha, men jeg merker at jeg gjerne kunne hatt et som er litt bedre enn det jeg har nå. Det er 2 megapixler. Kjøper jeg E72 har den fått 5 megapixel-kamera :gjeiper: Men den er dyr da. Ettersom jeg nettopp fornyet abonnementet er det lenge å vente for og få billig mobil på den måten også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kamera som viktigste punkt på listen over hva mobilen må ha, men jeg merker at jeg gjerne kunne hatt et som er litt bedre enn det jeg har nå. Det er 2 megapixler. Kjøper jeg E72 har den fått 5 megapixel-kamera :gjeiper: Men den er dyr da. Ettersom jeg nettopp fornyet abonnementet er det lenge å vente for og få billig mobil på den måten også ;)

Mja, da kan det bli dyrt med ny telefon. :fnise: Jeg har forresten bare 3,2 mp på min. Men så har jeg jo et skikkelig kamera med 10 mp også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :dåne: :dåne: Mitt favorittband kommer snart ut med ny CD. Gleder meg noe enormt. Første singel skal lastes ned i morgen. :hoppe: Her er en liten smakebit:

V2mt1S7wSP0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bittelitt shopping i går også. :nigo: Fikk kjøpt meg to Deftones CD'er, White Pony og Deftones (som jeg egentlig har på iPoden, men det er så gøy å ha CD'ene også <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> ) og første Heptimus Heap bok (av Angie Sage) i lydbokformat. Jeg er egentlig ikke noe fan av lydbøker, men jeg trengte desperat noe tidsfordriv til min 45 minutters kjøretur (én vei *skrik*) til jobb. Det er litt rart å ha lydbok på norsk, men jeg blir vel vant med det også. Hun er ihvertfall veldig flink hun som leser den.

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått somlet meg til å prøve ut Yankee Candles. :hoppe:

Har kjøpt meg følgende:

- Aromalampe

Duftvokser:

- Beach Walk

- Baby Powder

- Juicy Peach

- Sun and Sand

samt Evening Air Car Jar.

Syntes de duftvoksene var geniale ''duftprøver'' siden de var så billige. Gidder liksom ikke å kjøpe en krukke til over 100 kr av en lukt jeg ikke vet om jeg liker.

Gleder meg spesielt til Beach Walk og Sun and San. * :sol: -syk* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har shoppingnerva fått trening igjen. :sjenert: Merker jeg har shoppet mye i det siste og trenger en pause. Ihvertfall til vi skal på reise. :fnise:

I går fikk jeg kjøpt meg:

- Nudie Slim Jim Authentic Dirt

- 2 stk hudfargede Depend neglelakker

- Kawasaki sko

Jeg fikk også beskjed om at Yankeestore hadde sendt pakken min, så jeg håperhåper den kommer til i morgen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle: Ja, jeg gjorde det. Vet det er billigere på ebay og sånn, men jeg gidda rett og slett ikke å stresse med det. Spesielt når jeg ikke har peiling på om jeg faktisk liker det eller ei. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Ja, jeg gjorde det. Vet det er billigere på ebay og sånn, men jeg gidda rett og slett ikke å stresse med det. Spesielt når jeg ikke har peiling på om jeg faktisk liker det eller ei. :sjenert:

Jeg lurte på om jeg skulle gjøre det samme skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurte på om jeg skulle gjøre det samme skjønner du ;)

Årh, det må du altså. Jeg fikk pakken min i dag jeg. :overrasket: Så raskt har jeg aldri opplevd å få en pakke. Cudos til yankeestore altså. :fnise:

Ble kjempefornøyd med alle luktene egentlig, så jeg må nok få kjøpt meg litt mer på ebay. :sjenert: Brenner baby powder nå. *mmmm*

Men et spørsmål: smeltevoks, er det tart på engelsk? Oi, nå blir det ebay bonanza her i gården. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Så utrolig mange flere dufter de har på ebay da. Splash of Rain for eksempel. Den hørtes god ut den. *drømme seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Er kjempeskuffet over Septimus Heap. Eller, irriterer meg vel mest over oversettelsen. Den suger. Tror det begynner å bli spennende nå (som at de endelig kommer til poenget :roll: ), men jeg får se når jeg er ferdig med boken om jeg gidder å fortsette. Jeg kjøper uansett ikke flere på norsk. :haar:

Sånn. Dagens utblåsning. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var shoppestoppen over gitt. :flau: Men altså, det var mannen som ville ha. :fnise: Og da måtte jeg selvsagt kjøpte noe til meg selv i samme slengen. :sjenert:

Jeg har kjøpt følgende:

- Dermalogica mens shave starter kit

- Roll up travel bag

- Terence Renati paste

til mannen, og:

- Dermalogica skin kit - normal/dry

til meg selv. Men jeg syntes jeg var flink altså, for jeg hadde Benefit Coralista i handlekurven både én og to ganger før min fantastiske (*kremt-kremt*) viljestyrke slo til og jeg kuttet den ut. :lol:

Sånn, da er det stopp frem til vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...