Gå til innhold

~shopping~


~Maja~

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke skal shoppe på en stund nå, så må jeg ihvertfall ''vindusshoppe'' litt. :sjenert: Jeg har nemlig så lyst på en ny vårjakke, men finner ingen jeg liker i butikkene. Derfor klikket jeg meg inn på beckersurf, noe jeg aldri skulle ha gjort. :dåne: Der fant jeg, på rundt 2 minutter, 5-6 vårjakker jeg kunne tenkt meg. Så altså, denne helgens vindusshopping (som bare blir en ønskeliste for jeg skal ikke shoppe mer):

- Element girls watson fleece

- Element girls justine fleece

- Billabong aberdeen

- Hurley winchester

- Roxy the bleachers fleece

samt noe som så absolutt IKKE står på ønskelisten:

- Sanuk tube flops

:sjokk: Hva er egentlig vitsen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

*kremt-kremt* Var på shopping i går, og kjøpte meg antrekk til bryllup i sommer. Det trengte jeg vel? :fnise:

Kjøpte meg:

- Kjole fra Vila - bare den er en fin, dus, lillafarge

- Sko - bare med lilla såle

---

Jeg har også fått prøvd Mac concealeren i noen dager nå, og jeg må bare si :hjerter: . Den er helt fantastisk bra. Spesielt kombinert med finishing veil matte som jeg fikk en prøve av fra Tikei. To tomler opp. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er fornøyd med Mac. Jeg skal handle noen produkter fra Mac i april tenker jeg, og jeg trenger en concealer til bruk under øynene.

Søt kjole du har kjøpt :hjerte:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er fornøyd med Mac. Jeg skal handle noen produkter fra Mac i april tenker jeg, og jeg trenger en concealer til bruk under øynene.

Søt kjole du har kjøpt :hjerte:.

Jeg har vært litt reservert ang. Mac tidligere egentlig, fordi jeg har alltid tenkt at ''nei, det kan da ikke være SÅ bra som alle sier.'' :fnise: Jeg er uansett veldigveldig fornøyd med concealeren. Perfekt farge og lett å få den til å se fin ut. Jeg bruker min under øynene forresten. Har pandaøyne. :sjenert:

Jeg er superduperfornøyd med kjolen min. Satt som et skudd, selv om den hadde lommer. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått fylt opp litt sminke- og shampolager som begynte å bli tomt. Pluss litt til. :sjenert:

Har kjøpt:

- Everyday Minerals blushprøver

- EM Sweet Woodruff sample

- EM Weeping Willow sample

- EM angled brow and liner brush

- KMS Headremedy (mannen bruker også denne, så det blir fort tomt)

- Smashbox Focal Point mascara

EM-skyggene tenkte jeg å bruke til eyelinere, derav eyelinerkosten. Bruker ikke eyeliner per i dag, fordi jeg synes det ser så hardt ut på meg. Da tenkte jeg at pudderliner var noe å prøve. :nigo:

Smashboxen fikk jeg til rett over 50-lappen inkl. frakt. :overrasket: Tror jeg må begynne å handle mer på ebay i stedet for nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var Dermalogicapakken hentet og såvidt utprøvd. Huden min er veldig myk, men lukter dritt. Det er kremen som har skylden kjenner jeg, så jeg skal prøve meg på en ny dagkrem så snart denne er oppbrukt. På lookfantastic sine sider ser jeg jo at denne skal være frangrance free. :klø: Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har jo glemt å legge ut den nyeste singelen fra Deftones kommende CD. :hoppe: Den er bare så utrolig nydelig at jeg får helt vondt inni meg når jeg hører den. Sukk!

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går fikk jeg pakken min fra Everyday Minerals. Er kjempefornøyd med leveringstiden altså. Totalt 6 arbeidsdager. :overrasket: Jeg kommer garantert til å kjøpe fra dem igjen.

Et annet pluss er at prøvene kommer i skikkelige ''mineralkrukker''. Det vil si krukker med skrulokk og hull. Ikke noe skvip med andre ord, som tikei sender prøvene sine i. Og det er jo kjempemye produkt, ihvertfall i øyenskyggekrukkene. Jeg trenger så absolutt ikke å kjøpe noe annet enn prøver derfra i fremtiden. :fnise:

Jeg har fått testet ut Weeping Willow med den nye kosten og er kjempefornøyd. Det samme med All Smiles blushen. Everyday Minerals har herved fått seg en ny fan. :ler: Kanskje jeg skal konvertere til dem når det gjelder foundation også? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettshopping på en sløv søndag. :fnise:

Jeg har fått kjøpt meg følgende, på beautybay:

- Essie Matte About You som jeg har lett etter kjempelenge nå.

- Essie Mint Candy Apple

- American Crew Thickening Shampoo til mannen.

Da gjenstår det bare å se hvor lang tid dette tar. Jeg har forresten ikke mottatt pakkene fra både ebay og feelunique enda. Rasjonering på KMS-shampooen må snart igangsettes. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Essie Matte About You, det er veldig gøy og gjøre blanke lakker matte :gjeiper:. Den påvirker dessverre holdbarheten på de andre lakkene negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Essie Matte About You, det er veldig gøy og gjøre blanke lakker matte :gjeiper:. Den påvirker dessverre holdbarheten på de andre lakkene negativt.

Jeg gleder meg til å eksperimentere. :jepp: Men det var jo kjedelig da. Håper ikke det gjør noe, for jeg klarer ikke å gå med en neglelakk i mer enn 2 dager før den blir stygg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Smashboxen ankommet postkassen. :hoppe: Veldig fornøyd med selgeren og skal definitivt kjøpe mer fra henne.

Venter enda på pakken fra feelunique, men jeg har forstått at de er treige for tiden. :dry: Problemet er bare at KMS-shampooen vår er skåltom, men av prinsipp har jeg ikke kjøpt ny enda. :fnise: Jeg må uansett ha en ny en dersom pakken ikke har kommet innen mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Forvillet meg inn på cherryculture.com for noen timer siden. :fnise: Jeg har så lyst på noen leppestifter fordi jeg kun eier lip glosser. Derfor: ønskeliste/jeg-skal-kjøpe-liste/vindusshopping. :nigo:

Nyx Round Lipstick:

* Indian Pink

* Herades

* Iris

* Pumpkin Pie

* Sunflower

* Tea Rose

* Margerita

Nyx Diamond Sparkle Lipstick:

* Sparkling apricot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pakken min fra feelunique fikk jeg en prøve på Madara Moon Flower Tinted Moisturiser, og jeg tenkte at dette bare var noe crap, men jeg måtte jo teste den ut allikevel. :sjenert: Den viste seg å være helt fantastisk! Kjempefin å bruke de dagene jeg ikke trenger foundation, men allikevel vil ha litt glød til ansiktet. Jeg måtte jo sjekke ut dette merket, fordi jeg nå offisielt er mot dyretesting. Det skulle vise seg å være enda bedre enn ''bare'' cruel free. Det er i tillegg økologisk og helt naturlig.

Og det var slik jeg klarte å rote meg inn på www.lovelula.com. :sjenert: Der selger de kun økologiske produkter som garantert ikke er testet på dyr. Hva er bedre enn det liksom?

Jeg trenger nemlig en ny dagkrem fordi jeg ikke liker Dermalogica sin (toneren kommer jeg til å kjøpe full size av, fordi den er bare ELSK!). Jeg tror også jeg vil prøve en ny ansiktsrens (fordi jeg er lat og vet med meg selv at jeg trenger en rens hvor jeg slipper å skylle ansiktet etterpå - ellers blir det aldri noen annen rens enn i dusjen).

Jeg er også på utkikk etter en ny shampoo. KMS Headremedy er helt fantastisk mot psoriasisen min, men jeg får forferdelig tørr hodebunn av den.

Derfor, enda en ønskeliste/skal-kjøpe-liste/vindusshopping (ja, jeg kjeder meg :fnise: ):

* Weleda Wild Rose Cleansing Lotion

* Madara Deep Moisture Cream

* John Masters Organics Zinc & Sage Shampoo with Conditioner

* Madara Sun Flower Tinted Moisturiser - jeg tror jeg kjøper denne fargen, fordi jeg kommer til å bruke denne mest om sommeren

* Madara Flower Dust Shimmering Body Lotion - også til bruk om sommeren

Avhandling over. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, cherryculture-listen fikk ikke være i fred lenge gitt. :sjenert: Nå har jeg handlet en hel haug derfra, og utrolig nok startet salget mens jeg var der inne og alt ble bare plutselig mye billigere. :fnise:

Dagens innkjøp:

* Nyx Girls Nail Polish Hot Pink Glitter

* Nyx Girls Nail Polish Sweety Pinky

* Nyx Girls Nail Polish Baby Blue

* Nyx Tinted Lip Spa Jewel - den helt til venstre

* Nyx Jumbo Eyeshadow Pencil Yoghurt

* Nyx Round Lipstick Margerita

* Nyx Round Lipstick Sunflower

* Nyx Round Lipstick Tea Rose

Gleder meg! :hoppe: Sist gang tok det ca 14 arbeidsdager, men regner med at det tar litt lengre tid på grunn av askeskyen denne gangen. Håper uansett pakken kommer når mannen er borte. :flau:

PS! For dere som ikke har handlet fra cherryculture før: swatchene deres er totalt ubrukelige så det er lurt å prøve å finne andre swatches før man kjøper noe der. Jeg glemte å gjøre det med neglelakken Sweet Pinky - som ser lilla ut på sidene deres. :roll:

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...