Gå til innhold

~shopping~


~Maja~

Anbefalte innlegg

Trekkoppfuglen: Hvilke bøker er det du liker da? Det å åpne en ny bok er noe av det beste som finnes i hele verden. :hjerte:

dalileo: Velkommen hit! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har visst flesteparten av pakkene mine kommet på en gang. Fikk telefon av mannen som sa at jeg måtte slutte å bestille så mye. :flau: Prøvde jo å forklare at hver pakke inneholder kanskje 100-150 kr, men jeg tror han fikk litt sjokk da han var i posten. :fnise: Har aldri vært særlig storshopper (utenom bøker :sjenert: ) så det er nok uvanlig for ham dette her. :ler:

Oppdatering kommer i morgen, så snart jeg får testet ut diverse. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, fikk samme beskjeden her i huset for litt siden... at det kanskje var på tide jeg roet meg litt med nettshoppingen, og mistanker mot meg om at jeg var blitt avhengig av hentelapper og pakker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Hvilke bøker er det du liker da? Det å åpne en ny bok er noe av det beste som finnes i hele verden. :hjerte:

Jeg leser for det meste skjønnlitteratur. Er veldig glad i Paul Auster, Niffenegger, Andre Brinck osv. Jeg kan holde på lenge. :ler:

Periodevis leser jeg mye krim, periodevis leser jeg mye norsk litteratur. Er med i en lesesirkel, og der kommer jeg litt bort fra lesemønsteret mitt, noe jeg helt sikkert har veldig godt av. :ler:

Akkurat nå venter jeg på "Drep ikke en sangfugl" av Harper Lee. Gleder meg veldig til å lese den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansepiken: :fnise: Det var akkurat det han sa. Bare så synd for ham (eller meg?) at jeg har enda 3 pakker som ikke har kommet enda. :sjenert:

Trekkoppfuglen: Krim er noe jeg ikke takler (spesielt skandinavisk), men den Harper Lee boka hørtes interessant ut. Det er sjelden jeg leser slike bøker (med ''slike bøker'' mener jeg dramabøker :ler: ), men når jeg først gjør det blir jeg helt forelsket. Memoirs of a Geisha for eksempel. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var pakken fra tikei og lookfantastic kommet. :hoppe:

Er litt usikker på den gule concealeren fra tikei, men jeg skal ihvertfall prøve litt flere dager. Blushen Youth var helt bortkastet på meg, den vises jo ikke engang, men Veil Glow var fantastisk. Fikk også to prøver gratis, denne øyenskyggen og dette pudderet som jeg ikke har prøvd enda.

Ellers må jeg bare si at jeg er forelsket i Urban Decay Glitter Eyeliner. :hjerte: Kjempefin var den og superenkel å påføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror forresten at jeg har brukt Urban Decay Primer Potion helt feil. :sjenert: Eller, jeg tror rett og slett jeg har tatt på for mye. Nå har nemlig primeren stripet seg og er umulig å få bort med fingrene. Det er nok derfor det faktisk er en primer også, at den fungerer som en lim. :fnise:

Note to self: ikke bruk så mye primer neste gang. :opplyser:

DuWop primeren derimot. :hjerter: For det første: den er tingly i mange mange timer etter påføring (min Sephora plumping gloss tingler bare i en halvtimes tid). For det andre: lip glossen sitter som støpt, noe som er veldig uvanlig for meg; the gloss muncher. :ler:

----

Oi, nå gleder jeg meg skikkelig til bøkene mine kommer kjenner jeg. Har lite lesestoff for tiden (jeg trenger mange ulike bøker på én gang - nå har jeg bare to :sjenert: ), så skal bli gøy med noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgens ønskeliste:

- Neglelakker

- Glitter Eyeliner

- Sko

Jeg har nemlig tenkt til å ''gå rundt'' mannens hentelapp-utbrudd ved å shoppe litt når han er på fotballkamp i morgen. :lur:

Ble positivt overrasket over Gosh, som nå er blitt mitt ''go-to'' merke når jeg ikke gidder/kan/tør? ( :fnise: ) å bestille over internett. Har selv denne i fargene Rising Sun og Silver Screen, og denne i fargen Glamour. Utrolig fine farger som holder leeeenge. :hjerte:

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat fra lørdagens shoppingrunde:

- Isadora Inliner Kajal i fargen blonde

- Depend Neglelakk

- Depend Neglelakk

- Nudie Jeans i modell Thin Finn Crispy Crinkles, som herved er blitt min nye jeansfavoritt :hjerte:

- Stripete ''båtgenser'' fra Cubus

- Genser fra Vero Moda

:strix: Det er så herlig å endelig se farger i butikkene igjen, og ikke bare gørrkjedelig svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger ja, å, som jeg lengter etter våren :strix:

:jepp: Tenk at jeg fant en babyblå genser uten å måtte lete i timesvis først. :fnise:

I dag reiste mannen på jobb. Smughåper at pakken fra cherryculture kommer før han kommer hjem igjen, ellers blir det vel muligens skilsmisse. :ler:

Kan jo forresten si at den gule concealeren fra Tikei ikke var noe tess. Jeg får et bedre resultat av å kun bruke det vanlige ID pudderet mitt med en concealerbørste. :dry:

Kan jo også legge til at jeg :hjerte: kajalen fra Isadora. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårfarger gjør meg så glad :danse: Det har blitt alt for mye sort i vinter, jeg som egentlig er veldig glad i farger.

Jeg har også prøvd den gule concealeren uten å bli imponert :sukk:

Jeg har egentlig gitt opp hele concealerstyret jeg, bruker bare litt vanlig mineralpudder det det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Vårfarger er topp! Jeg synes denne vinteren har vært spesielt traust i fargevalget. Da er det godt å se rosa, blått, gult og grønt i butikkene igjen. :rødme:

Ja, nå gir jeg også opp concealeren. Mineralpudder fungerer sååå mye bedre. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger min multi-tasking concealer fra Everyday Minerals. Ingen concealer kan måle seg med denne :hjerte: ikke engang den fra E.Funkhouser som "alle" elsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg har prøvd så veldig mange concealere, men når pudderet mitt funker bra gidder jeg ikke å stresse med å lete. YSL Touche Eclat funket ikke på meg, og det er ihvertfall en som ''alle'' liker har jeg fått inntrykk av. :fnise:

Men dersom jeg skal ha meg en concealer skal jeg huske på Everyday Minerals. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Enda ingen pakker i posten. Men fikk beskjed om at både cherryculture og dealextreme var sendt da. Er vel egentlig mest utålmodig på bøkene jeg har bestilt. :bond: Den første boken har leveringstid på 3-10 dager. Da er den bare nødt til å komme snart.

Kan jo forøvrig også nevne at jeg ikke liker lukten på KMS Headremedy, men at jeg må prøve den i over litt lengre tid for å se om den hjelper. (Har psoriasis i hodebunnen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, da forventer jeg ikke å få den på en god stund enda.

Ingen bøker i går heller. Håper den kommer i dag da. *lengte etter noe godt lesestoff* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...