~Maja~ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har gjort litt research og sammenlignet priser på feelunique og love lula. Feelunique er 10 kr billigere ca, men hos love lula får man 3 gratisprøver for kjøp over 5 pund så jeg tenkte det lønnet seg å kjøpe derfra. Men plutselig finner jeg ut at de ikke selger John Masters Organics til mange land, Norge inkludert. Jeg har sendt dem en melding for å høre grunnen til dette og er veldig spent på svaret. De har ingen andre gratisprøver enn JMO for øyeblikket (som jo jeg så gjerne har lyst til å teste ut...denne for eksempel, eller denne. Sukk.), så da kjøper jeg heller på feelunique. Jeg har nemlig bestemt meg for å kjøpe Madara i Moon Flower. Jeg ELSKER den. Jeg har ikke brukt ID'en min på over en uke, fordi jeg strengt tatt ikke trenger den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 28. april 2010 :slår: Her er svaret fra love Lula: I'm very sorry that you are no longer able to buy the John Masters products from Love Lula. This is a condition of sale that has been brought in by John Masters themselves since 01/01/2010 and unfortunately is out of our control. Best wishes love Lula x Da blir det å kjøpe det meste på feelunique i stedet for. Men jeg kommer allikevel til å benytte meg av love Lula da, for jeg synes det står så utfyllende om produktet der. --- På et litt lysere punkt: jeg har kjøpt meg ny neglelakk. En kjempefin dus lillafarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 29. april 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 29. april 2010 Nettshopping på en sløv søndag. Jeg har fått kjøpt meg følgende, på beautybay: - Essie Matte About You som jeg har lett etter kjempelenge nå. - Essie Mint Candy Apple - American Crew Thickening Shampoo til mannen. Da er hentelappen kommet i posten. Får hentet den i morgen. Gleder meg til å eksperimentere med Matte About You. 14 dager levering var vel heller ikke så verst. Okei, cherryculture-listen fikk ikke være i fred lenge gitt. Nå har jeg handlet en hel haug derfra, og utrolig nok startet salget mens jeg var der inne og alt ble bare plutselig mye billigere. Dagens innkjøp: * Nyx Girls Nail Polish Hot Pink Glitter * Nyx Girls Nail Polish Sweety Pinky * Nyx Girls Nail Polish Baby Blue * Nyx Tinted Lip Spa Jewel - den helt til venstre * Nyx Jumbo Eyeshadow Pencil Yoghurt * Nyx Round Lipstick Margerita * Nyx Round Lipstick Sunflower * Nyx Round Lipstick Tea Rose Herregud så kort tid det tok å få pakken fra cherryculture denne gangen da. 7 dager. Midt i askeskyen. Har så vidt fått prøvd ut et par ting. Jumbo-pencilen var dødsfin ihvertfall. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #104 Del Skrevet 1. mai 2010 Matte About You var ødelagt. Den var helt inntørket, så jeg har sendt mail med bilde til BeautyBay. Håper det går greit og at jeg får meg en ny en. Ellers, litt shopping i dag. Feelunique har salg denne helgen og jeg klarte selvsagt ikke å motstå fristelsen. Men det passet egentlig veldig greit, for jeg trengte påfyll/utskiftning av diverse. Dagens fangst: - Madara Sun Flower tinting fluid - jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Moon Flower allikevel, for jeg hadde ikke så lyst til å betale en hel haug for noe som kanskje ikke passer. Men jeg ser jo nå at jeg har bestilt feil, og kjøpt Sun Flower allikevel. Jaja, jeg satser på at den passer den også. - Green People Rosemary Shampoo - jeg prøver heller denne enn JMO Zinc and Sage shampoo - Green People Vita Min Fix 24-Hour Cream - bytter ut Dermalogica-kremen med denne - Green People Gentle Cleanse - bytter ut Dermalogica-rensen med denne - Green People Organic Homme Stay Cool Deodorant - til mannen, som forunderlig nok aldri har eid en skikkelig deo. --- Jeg må også få si at jeg ELSKER Nyx Tinted Lip Spa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. mai 2010 #105 Del Skrevet 1. mai 2010 Så kjedelig at Matte About You var ødelagt da, du som gledet deg sånn til den. Håper du får en ny en kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 3. mai 2010 Så kjedelig at Matte About You var ødelagt da, du som gledet deg sånn til den. Håper du får en ny en kjapt. Sukk, ja. Men vi satser på det beste og at jeg får meg en ny en. Jeg har ikke fått svar på mailen min enda da... --- Prøvde Mint Candy Apple i går. Fytti for en grusom neglelakk. Fargen var kjempefin altså, men jeg fikk rett og slett ikke til å legge den fint. Enten kom det altfor mye eller altfor lite på kosten, og resultatet ble bare stygt. Men med et metertykt lag med overlakk ble det greit allikevel. Tror jeg trenger en del øvelse med denne før det blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #107 Del Skrevet 5. mai 2010 Første Nyx neglelakk er prøvd, og jeg er kjempefornøyd. Lett å legge (i forhold til Essie-jævelskapen ) og kjempefin farge. Gleder meg til å prøve de to andre. Enda ingen svar fra BeautyBay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. mai 2010 #108 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg sliter også med påføring av Mint Candy Apple, helt håpløs var den. Håper det ordner seg med den lakken som var ødelagt og at BeautyBay er greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg sliter også med påføring av Mint Candy Apple, helt håpløs var den. Håper det ordner seg med den lakken som var ødelagt og at BeautyBay er greie Da er det kanskje ikke jeg som er talentløs, men lakken selv. Huff, ja, håper det. Har enda ikke fått svar enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. mai 2010 #110 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, jeg syns den var helt håpløs. Huff, du får sende en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 6. mai 2010 #111 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg tenkte på å kjøpe Essie mint candy apple, men endte opp med noen fra Opi istedet for, det var kanskje like greit da, selv om fargen på essien er nydelig . Jeg har bare prøvd Opien en gang, men den var lett å legge selv for en nybegynner som meg, så den kan absolutt anbefales! Jeg er også spent på å høre om hvordan du liker de andre produktene du har kjøpt i det siste, spesielt Smashbox mascaraen, Weledarensen og Rosemaryshampoen fra Green People når du får den . Jeg må innrømme at jeg ikke er så dyrevennlig akkurat på mascaraer, er veldig glad i Dior og Helena Rubinstein sine.. Om smashbox sin er bra, kunne jeg tenke meg å prøve den, prisen var det hvertfall ikke noe å si på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, jeg syns den var helt håpløs. Huff, du får sende en til Ja, jeg tror nesten det. Jeg har jo lagret mailen, så jeg får sende dem én mail i uken eller noe. Jeg tenkte på å kjøpe Essie mint candy apple, men endte opp med noen fra Opi istedet for, det var kanskje like greit da, selv om fargen på essien er nydelig . Jeg har bare prøvd Opien en gang, men den var lett å legge selv for en nybegynner som meg, så den kan absolutt anbefales! Jeg er også spent på å høre om hvordan du liker de andre produktene du har kjøpt i det siste, spesielt Smashbox mascaraen, Weledarensen og Rosemaryshampoen fra Green People når du får den . Jeg må innrømme at jeg ikke er så dyrevennlig akkurat på mascaraer, er veldig glad i Dior og Helena Rubinstein sine.. Om smashbox sin er bra, kunne jeg tenke meg å prøve den, prisen var det hvertfall ikke noe å si på . Opi har jeg hatt lyst til å prøve lenge. Jeg kan jo anbefale Nyx Girls neglelakk da (de med ''diamant'' på flasken). Smashboxen min elsker jeg. Jeg har allerede brukt opp en, var derfor jeg kjøpte ny. Den drysser litt, men jeg bruker uansett primer (blinc sin) og da er det problemet løst. Jeg har korte og rette vipper (ikke noe problem med volum) og den mascaraen er helt himmelsk for meg. De blir lange og ''vippen'' holder hele dagen, noe jeg har problemer med med hvilken som helst annen mascara. Selgeren heter Smashlolo på ebay. Weledarensen kjøpte jeg ikke fordi det var utsolgt, så jeg kjøpte en Green People rens i stedet for. Men skal gi referat når de er ankommet og utprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Da var Madara ankommet postkassen. Jeg har ikke fått prøvd den ut så veldig mye, for jeg oppdaget med et sjokk at jeg absolutt ikke kan bruke den uten å ta på vanlig hudkrem først. Det ble veldig skjoldete og jeg så helt redselsfull ut. Fordi jeg er så tørr i ansiktet, og den trekker inn i huden så raskt. Jeg tror kanskje den kan være en smuuule for mørk, men med en forsiktig hånd og litt sol i ansiktet blir det bra. Den er uansett mer ''skinnende'' enn Moon Flower og det liker vi. Jeg har også fått svar fra Beauty Bay, og nå er en ny Matte About You på vei i posten. Herlig at jeg slapp å stresse noe mer med det. Håper Green People-produktene ligger i postkassen i dag. Endret 12. mai 2010 av ~Maja~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 15. mai 2010 - Madara Sun Flower tinting fluid - jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Moon Flower allikevel, for jeg hadde ikke så lyst til å betale en hel haug for noe som kanskje ikke passer. Men jeg ser jo nå at jeg har bestilt feil, og kjøpt Sun Flower allikevel. Jaja, jeg satser på at den passer den også. - Green People Rosemary Shampoo - jeg prøver heller denne enn JMO Zinc and Sage shampoo - Green People Vita Min Fix 24-Hour Cream - bytter ut Dermalogica-kremen med denne - Green People Gentle Cleanse - bytter ut Dermalogica-rensen med denne Da var Green People ankommet postkassen - og baderommet. Kremen er en del tykkere i konsistensen enn Dermalogica sin, og jeg føler ihvertfall at den fukter mye bedre. Og det liker vi. Den har også en eller annen mintingrediens, så den virker kjølende på huden. Rensen har jeg bare prøvd én gang, men jeg ble overrasket over hvor god den var. Den både renser og fukter - noe som er perfekt for meg - og med denne kommer huden ihvertfall ikke til å bli tørr i løpet av dagen. Da gjenstår det bare å se om jeg får urenheter av den. Shampooen ELSKER jeg! Jeg har kun brukt den én gang, men allerede merker jeg forskjell. Både på hodebunn og hår. Den lukter litt funky (oppvaskvann?), men jeg synes uansett den lukter bedre enn KMS som jeg har brukt frem til nå. Lukten er uansett det jeg tenker på minst når det gjelder shampooer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 29. mai 2010 Lite shopping i det siste, bortsett fra i dag da. En mail med 20% på cherryculture dumpet ned i innboksen min i dag og vips! så er jeg et par sminkeprodukter rikere. Jeg kjøpte meg følgende: - Nyx Girls nailpolish Dreamy Glitter - Nyx Girls nailpolish Sunday Afternoon - Milani Tantastic bronzer - Sinful Colors super powder brush - jeg har en annen kost fra dette merket og er veldig fornøyd Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 15. juni 2010 Da var pakken min ankommet og jeg må bare få si: dæven! Milani bronzeren er bare dritfin! :rødme: Jeg har ikke fått prøvd neglelakkene enda, men de var ihvertfall veldig fine. Håper de er like gode som de i den gamle innpakningen. Da blir det shoppestopp - bortsett fra påfyll - en stund fremover, til vi skal ut og reise. Da skal det bli shoppingmaraton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har klart å holde meg til shoppestoppen overraskende bra. Bortsett fra at jeg endelig har funnet den perfekte øyenbrynsfargen da, men det trengte jeg virkelig. Det var en fra bodyshop og fargen passer helt fantastisk til mine ubestemmelige bryn. Jeg kjøpte meg også en neglelakk fra H&M i dag, men det teller ikke fordi den kostet bare 15 kroner på tilbud. Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. juni 2010 #118 Del Skrevet 24. juni 2010 Må ha degpå mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 29. juni 2010 Må ha degpå mine innlegg! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #120 Del Skrevet 29. juni 2010 En planlagt shopperunde gitt. Skattepengene må jo brukes til noe... cherryculture.com har 20% rabatt på alt, ut morgendagen, og jeg har kjøpt: - Nyx Girls neglelakk i grapefruit - Nyx Girls neglelakk i perfect gray (mørkegrå) - Nyx tinted lip spa i sake - Nyx jumbo eyeshadow pencil (selvsagt ) i lavender - Nyx eyeshadow trio i Guru (de tre øverste) - Sinful Colors shading brush ...til den nette sum av 180 kr. Aaaah, som jeg elsker nettshopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå