Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Ja, tiden går fort på en måten, men når det gjelder andre ting går tiden bare saaaakte... :sur::ler:

Men oktober kommer nok snart..sikkert samtidig med julemarsipan i butikkene.. :ler:

Ja, nå syns jeg at jeg har ventet en stund. Har ventet på oktober siden juli..heldigvis er timen min allerede 2.oktober da..bare en mnd til..men det skjer jo sikkert ikke noe særlig da likevel..så jeg må nok vente enda mer.. :sur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: Masse god bedring! Ikke noe stas å være syk. huff, huff.

Men kjekt at dere får til ting i huset da. Gleder meg til jeg og kan få begynne innvending :)

Er så gøy med nye ting, selv om det ikke er den store forandringen.

Spennende med time hos gyno, men jeg er enig i at det er en stund å vente da... Men samtidig ikke :ler: Jeg skal jo flytte inn 1 nov og synes det er hvert øyeblikk. Skal selv til lege i slutten av oktober hvis ingenting har skjedd til da. Blir en spennede mnd for oss alle da.

Så gøy med bursdag neste helg. 2 års dag er jo stor det :) Hun får jo en bra bursdag lillejenta når mor serverer både middag og kake. Hørtes iallefall kjempe godt ut ;)

Håper formen kommer seg og at tiden fremover går fort!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP HURRA FOR MILLA SOFIE :hoppe:

GRATULERER MASSE MED 2 ÅRSDAGEN IDAG LILLE VENN!

Håper du får en flott dag med masse pakker og kaker.

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått 2-års dag Milla Sofie! :bursdag:

Mammaen din er kjempeflink å bake, så eg tippar du hadde eit flott bursdagsselskap!

I morgon har Malin bursdag, så eg må bake i kveld. Tippar det blir Toro Muffins i barnehagen...... :sjenert: Heldigvis er ho endå for liten til å kreve kake forma som tog og denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse koselige bursdagshilsner :)

Vi hadde en veldig koselig bursdag. Mat, kaker og masse pakker :)

Fikk en brå start på degn i dag..

Hadde akkurat kommet inn døren på jobb når telefonen ringte. Det var barnehagen: Milla Sofie har falt ned fra en stol og slått fortennene gjennom leppen og må sy!! :overrasket:

Jeg ilte til barnehagen bare for å finne en liten jente i full vigør. Masse blod på genseren (en av de større jentene: Milla Sofie har SØLT på genseren), men ellers i godt humør. Tok henne med til legen allikevel og fikk antibiotika. Legen mente at hun trengte tre dager med antibiotika for å forebygge infeksjon men ellers var såret så fint at det kunne gro av seg selv.

Når vi kom tilbake i barnehagen var Milla Sofie opptatt av å fortelle de andre barna om hva som hadde skjedd: Milla Fia vont der. Milla Fia datte ned pompa. Bang!

Men hvordan i all verden skal jeg få i henne medisin?? Den smaker jo grusomt og hun spytter, gulpet og hylskreik. Prøvde tom å bestikke med brus, chips og sjokolade. NOE må jo ha gått ned, men det var overhodet ikke i nærheten av den dosen hun skulle hatt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff, høres ikke godt ut. Er så fælt når sånne små faller. Er liksom så lite en kan gjøre...

Men det med medisin, er det flytende?? For hvis det er det så kjøpe du en sprøyte. Så legger du henne ned og holder henne for nesen. Da må hun puste med munnen, og da sprøyter du ALT ned i halsen på henne når hun må puste. Virkelig kanskje litt brutalt, men det er ikke det. Lærte det av min svigerinne og det er det eneste som hjelper her i gården. Er det i tabelett form stikk det inni noe god mat og gi henne det.

Håper du finner ut av det! :klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Meta, fint dere hadde en flott bursdag for lille-jenten.

Håper du fikk sms-gratulasjonen min ;)

Den ullykken i bhg. hørtes ikke no god ut... men overraskende så lett de små tar på den slags...

Nesten det samme skjedde med ingvild i sommer, da vi var på fjellet. Hun satt ved siden av meg i sofaen og så hev hun seg mot salongbordet og vips så gikk undertennene gjennom under underleppen. Hun slo hull der - rett under leppen. Og fikk den hovne klumpen på innsiden av munnen, mens på ustiden på "haken" var det bare en tynn strek der tennen(e) hadde gått gjennom. Da bar det til den lokale legen, og hun ble stripset (lim-strips). Men det holdt ikke så bra. Første timen tror jeg det gikk tre-fire strips. Vi kjøpe mange på apoteket, men det var ikke lett å holde det tørt nok til at det skulle holde på.

Men antibiotika fikk hun ikke- det var det ikke snakk om.

Men sikkert greit å ta det altså. Også jeg anbefaler å bruke sprøyte - som du får på apoteket. Det går som oftest greit. Bare sprøyte det inn og sågi noe godt etetrpå...

Såret til Ingvild grodde fint. Nå har vi vært på fjellet igjen i helgen og hun har ingen dårlige minner med steder der hun falt... Hun snakker litt om det... aua i munnen og sånn, men hopper og løper rundt som før...

Lykke til og håper vi kan sees snart igjen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP 4 - mensen kom på dag 25

PP 5 - mensen kom på dag 30

PP 6 - mensen kom på dag 26

PP 7 - mensen kom på dag 29

PP 8 - mensen kom på dag 28

PP 9 - mensen kom natt til dag 28

PP 10 - mensen kom på dag 29

PP 11 - mensen kom på dag 27

PP 14 - mensen kom på dag 26

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dro til London på søndag 3.

Satt og leste Bergens Tidende og fikk se et skjønt bursdagsbarn... :sjenert:

Gratulerer så masse med overstått. :klem:

Dumme mensen!

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...