Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han ble fornøyd! Lurte på om vi skulle kjøpe ny seng nå. Jeg har mast sånn på om ikke vi skal gjøre det snart. Tror jammen han ble inspirert :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nest siste feriedag.. Gikk altfor fort gitt.. Har vært en rolig uke dette. Mannen er jo tilbake i jobb. Var på Chess på Bømlo med svigermor og svigerinne på tirsdag. ÅÅÅÅ så bra det var. Heine Totland, Rein Alexander, Lisa Stokke og Elisabeth Moberg sang i hovedrollene.

Du må ikke glemme Ståle Ytterli og Sigurd Sele da :fy_fy:

De er grisedyktige på Bømlo må jeg si....jeg elsker Rein og Heine, digger Ståle og syns Sigurd er kul. Jeg savnet Britt Synnøve da, men å være i "lsvært lykkelige omstendighetar" er en grei unnskyldning for å frasi seg rollen. Håper dere kommer i "svært lykkelige omstendighetar" snart også da. :klem:

Jeg syns Chess var virkelig, virkelig bra. Betydelig bedre enn forrige gang jeg så den....tror jeg bare må se musikaler på Bømlo heretter jeg altså :ler::ler:

Soverommet ble råflott!! Gardinene, fargen og putene...ja alt. Du er knallflink :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Chess var virkelig, virkelig bra. Betydelig bedre enn forrige gang jeg så den....tror jeg bare må se musikaler på Bømlo heretter jeg altså  :ler:  :ler:

Det som er så leit i så måte er jo at det er så sjelden.. Hver 2. år er ikke mye. Men jo.. De er knallflinke og et av sommerens absolutte høydepunkt :Nikke:

Soverommet ble råflott!! Gardinene, fargen og putene...ja alt. Du er knallflink  :klappe:

Tusen takk! :klem:

Takk Magnhild :klem: Utrolig morsomt når ting en gjør faller i smak :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så leit i så måte er jo at det er så sjelden.. Hver 2. år er ikke mye. Men jo.. De er knallflinke og et av sommerens absolutte høydepunkt :Nikke:

Tusen takk!  :klem:

Takk Magnhild :klem: Utrolig morsomt når ting en gjør faller i smak :Nikke:

Ja...de er kjipe sånn. Jeg hadde nemlig planer om å grine meg til å være med neste år jeg :ler: Da har jeg jo lang sommerferie. Er mye jeg kan bidra med uten å måtte synge... :sjenert: Jaja...jeg forventer noe stort i 2008

Jeg var å så etter gardinstoffet ditt sammen med Magnhild, men vi fant ikke noe.... :tristbla:

Ha en strålende kveld :klem:

Endret av Ionaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å så etter gardinstoffet ditt sammen med Magnhild, men vi fant ikke noe.... :tristbla:

Ha en strålende kveld  :klem:

:tristbla: Må komme meg til byn i morgen tenker jeg...

Ha en fin dag ja!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare hviske litt..

Vanligvis har jeg sykluser på 27-28 dager. Har hatt det de siste 9 mnd ihvertfall.. Pleier å få mensmurringer, ømme pupper og spotting et par dager før.

Nå: ingen tegn til noe. Er på dag 27. KVALM. Har vært det de siste tre dagene. Brakk meg på vei til jobb i går. Trøtt som bare fy. Har vært i koma den siste uken.. Svimmel..

Jeg kan liksom ikke hjelpe for det, men inni hodet mitt er det et lite håp.. Legen sa i går at hun ikke kunne si noe annet enn at jeg blødde litt når hun tok prøver. Det kunne bety snart mensen eller tidlig graviditet. Noe annet kunne hun ikke se så tidlig. Men så fikk jeg negativ test i går da..

Jeg måtte bare få det ut :sparke:

Har forresten veldig vondt i bekkenet også..

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

(som om jeg skulle sagt det selv...bortsett fra at jeg ikke er noe kvalm..og fremdeles noen dager til IKM..)

Krysser alt for full klaff denne gang :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørr ikkje å hoppe så høgt her i frykt for å jinxe heile greia, men det her ser jo ganske lovande ut! Eg fekk og negativ test både på dag 28 og dag 29 sjølv om eg har 27 og 28 dagers syklusar, så du kan godt vere gravid sjølv om du fekk negativ test. Kanskje var det litt ferie og det å vite at legetimen var bestilt som skulle til? Ville tatt ein ny test i morgon viss mensen ikkje har komt! Hadde jo vore litt artig om vi hadde født omtrent samtidig endå ein gang! Kryssar fingrane og ventar i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg TROR forøvrig mensen kommer altså.. Bare spiller meg et puss sånn at jeg blir ekstra skuffet når den kommer :sur:

Men mannen kjøpte is til meg på ikea isted. Jeg KASTET den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste åtte syklusene:

mens på dag 25 1 gang,

mens på dag 26 1 gang

mens på dag 27 1 gang

mens på dag 28 2 ganger

mens på dag 29 2 ganger

mens på dag 30 1 gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...