Jinx Skrevet 8. november 2003 #181 Del Skrevet 8. november 2003 Lykke til med prøvingen !!! Krysser alt som krysses kan Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. november 2003 #182 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg er nok en skikkelig navlebeskuende egoist for tiden... Er så inn i egen problemer at jeg glemmer å se etter hvordan andre har det... :oops: Hørtes imidlertid ut som om det går litt bedre for deg... Krysser fingrene for at der lykkes og at kinesiologen til Bizzy kan hjelpe... Tusen hjertelig for trøsteklem... Den kom godt med akkurat nå... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. november 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 9. november 2003 Takk Havsulen og Jinx Har hatt en veldig fin helg så langt. Hjemmehelg. Lenge siden sist egentlig.. I går var vi på kino. Så Matrix Revolutions. Likte eneren veldig godt. Toeren var dårlig og så fikk triologien et lite opsving igjen med Revolutions. Vi likte den vi Nå skal jeg steke rundstykker og lage eggerøre. Så skal vi kose oss med laks og eggerøre på nystekte rundstykker før vi tar en tur på tomten. Det er litt mer rydding som vi tenkte å få unna nå som været er så fint. Det blir fort veldig kaldt etterhvert... Senere i dag har jeg lovet mannen og lage favorittsjokoladekaken hans. Tenkte jeg skulle be et par venninner på kakebesøk senere i uken, så det passer bra å bake litt i dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. november 2003 Forfatter #184 Del Skrevet 9. november 2003 Takk Mayamor Joda, det går mye bedre nå. Vi skal få baby til slutt. Nemlig 8) I går kjøpte vi el-tester, så nå er vi snart klare for nye prøveperioder så snart tanta drar sin vei. Faktisk så virker dette tantebesøket litt mer som "godt gammelt tantebesøk". De foregående besøkene har jo bare vart en til to dager og det er ikke noermalt. Denne gangen har jeg hatt vondt i rygg og mage og skrekkelig vondt i hodet. Det er mer sånn som jeg har vært vant med tidligere. Så kanskje kroppen min ikke har vært klar tidligere?? Satser på det. Så da skal det gå SÅ fint denne gangen. Onsdag skal jeg til kinesolog og fredag er det mannens tur. Blir spennende å se om det funker like bra som det ser ut til å funke for Bizzy og mannen. Hadde vært veldig gøy å ha svangerskapspermisjon sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. november 2003 #185 Del Skrevet 9. november 2003 Hei! Ser visst ut til at kroppen har stabilisert seg litt ja, og at den er normal, og klar for nye utfordringer... Det blir nok ikke nødvendig med TO mnd skal du se... Hva gjør dere hos kinesologen? Får dere illesmakende urter, som skal drikkes? Eller dreier det seg om noe annet for dere...? Håper helgen har vært fin. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. november 2003 #186 Del Skrevet 10. november 2003 Så bra at god-tanta kom! Nå er dere superklare - og det er bra, for det er DENNE syklusen som gjelder! Gleder meg til å høre om kinesologerfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. november 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 10. november 2003 Vet ikke helt hva kinesologen gjør jeg.. Bizzy snakket om noen oljer og dråper på tunga, men jeg vet egentlig ikke noe mer enn det. Det blir jo litt sånn healing.. Vet ikke helt om jeg har sånn stor tro på det, men siden det funket så flott for Bizzy er vi helt klart villig til å prøve Det er jo litt spennende også da.. Jeg har jo legeskrekk, så om dette funker er det jo kjempebra! Eller forresten.. Kan hun også si kle av deg?? Da liker jeg ikke henne heller :evil: Ellers har jeg en merkelig følelse av at jeg ikke kan bli gravid.. Vet ikke hva det er, men jeg har liksom følelsen av at det ikke går.. Er hverken optimist eller pessimist akkurat nå.. Det føles bare sånn liksom.. Jaja. Jeg har jo alltid sagt at jeg har lyst til å adoptere, så det skal også gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 10. november 2003 #188 Del Skrevet 10. november 2003 Lykke til med kinesologi-greiene , meta.. skal krysse fingre jeg vettu.. Og du, den følelsen av at du ikke kan bli gravid, den tror jeg alle som ikke har vært gravide har. Jeg hadde den i allefall før jeg ble gravid med storebror, og begynte å lure på om det var noe galt nå også, før jeg fikk to blå. Poenget mitt er at selv om du har på følelesen av at du ikke er fruktbar betyr absolutt ikke at du er det..! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. november 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 12. november 2003 Vi satser på at du har rett Salamandra.. I dag skal jeg til kinesologen. Gleder/gruer meg, men det går nok så bra så.. Skal vel ha el ganske snart også. Tenkte jeg skulle begynne å teste i morgen. Hektisk uke for meg dette, så jeg rekker ikke å være så mye her inne.. I går var det seminar på jobben, så jeg var ikke hjemme før halv elleve. Da var jeg så trøtt at jeg bare satte Friends på opptak og dro med meg mannen til sengs I dag får jeg kakebesøk av to venninner. Så mellom 1630 og 1900 skal jeg: lage og spise middag, taue gamlebilen til hogging, lage kake og rydde litt.. Hektisk ettermiddag.. I morgen kommer et vennepar på spillekveld. Så da blir det vel TP eller Fantasi. Tror jeg må lage en STOR kake som holder til begge dagene.. Mannen er veldig glad i en langpannesjokoladekake, men jeg har lagd den så mange ganger at jeg egentlig er litt lei den.. Men den er enkel og grei når jeg har dårlig tid.. Skal riktignok steke 45 minutter, men det går nok greit.. Fredag er det årsfest på jobben. Er ikke sånn veldig motivert, men det blir vel bra.. Pleier å bli bedre enn forventet når man ikke forventer noe ihvertfall Og så var det jeg som hadde planer om å slappe godt av rundt el sånn at det kunne bli klaff for oss.. Jaja.. Jeg er nå ikke noen rolig person så hvis det kommer et nytt lite menneske til oss, så må det nå bli vant med at jeg til tider styrer litt mye.. Det går vel bra?? Nei.. Jobbe litt nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. november 2003 Forfatter #190 Del Skrevet 12. november 2003 Det der kinesologgreiene er det rareste jeg har vært borti.. Hun tok her og der og maserte litt og ga meg noen dråper på pannen og under og over tungen. Skikkelig rart. Jeg kan formelig merke hele kroppen jobber og det er akkurat som jeg kjenner "action" i livmoren.. hmmm... :-? Kinesologen sa det at hun merket at hjertet mitt var knust. og jeg må vel si det var sånn det føltes forrige gang jeg fikk mensen.. Det er noen angstfølelser i kroppen min som kan være med på å hindre graviditet. Jeg er livredd for å bli tykk, også har jeg ikke lyst til å amme (det vil jo selvsagt mannen at jeg skal). Hun presset et sted på ryggen som skulle fortelle om jeg hadde angst og det gjorde så vondt at jeg måtte bite tennene sammen. Jeg trengte visst egentlig en balansering til, men det tror jeg ikke vi skal ta oss råd til i første omgang.. Mannen skal ha time på fredag, så det er mer enn dyrt nok allerede.. Om det ikke klaffer denne gangen kan det godt være jeg tar en ny time etter neste ikm.. Men jeg er ihvertfall mer optimist.. Det er jo bra :D Husfimraet vårt skrev mail tidligere og nå er visst huset ferdig kalkulert. Vi har ikke tid til møte denne uken, så jeg skrev at vi ville ha tilbudet på mail.. Nå er det 1,5 timer siden jeg sendte mailen og holder på å forgå av spenning.. Dette er så skummelt!!!!!!! :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 12. november 2003 #191 Del Skrevet 12. november 2003 Du har mange spennende prosjekter på gang, du nå Meta! Hus og barn og jeg vet ikke hva. :kgblunk: Kinesologitimen hørtes mystisk ut! Blir interessant å høre hva behandlingen av metamannen går ut på. Morsomt å høre om den lille Don Juan! Mange latterkuler skapt av barnemunner, altså! Til slutt en melding til husfirmaet: bruk en snill kalkulator! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. november 2003 #192 Del Skrevet 12. november 2003 -så flink du er til å bake kaker og stå på..virker ikke som en som kuler'n så mye du nei... og det er jo en fordel om man blir mamma at man er vant til litt høyt tempo, i hvertfall innimellom! Høres spennende ut med kinesiologi...håper virkelig at det gir resultater! Kos dere med gode venner og spillekveld i morgen, finnes det noe som er hyggeligere da....anbefaler foresten pictionary, det er kjempe morsomt!! Siden du liker fantasi tenkte jeg.. Ha en fin kveld! :klem2: Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. november 2003 #193 Del Skrevet 12. november 2003 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å prøve kinesolog jeg også! Men jeg må finne noen i Trondheim da... Det er vel ikke tilfeldigvis en slags kjede du går til...? Jeg vil jeg vil jeg vil! Pris...? Jeg har vært til akupunktør, men sluttet plutselig fordi det ble mye stress på dagtid for meg. Dessuten fikk jeg urtemedisin som jeg ikke klarte å få i meg. Jaik! :x Lenge siden jeg har hatt spill-kveld med venner nå. Savner det... Må få igang noe fast igjen! JA! Pictionary er, som Kipa sier, kjempemoro! Nesten som fantasi da! Men det er veldig dyrt, tror jeg. Har du prøvd Risk? Passport? Grei avveksling fra TP... Håper ikke ettermiddagen ble altfor stressende, og at du koser deg nå! Takk for hilsen i boka! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. november 2003 Forfatter #194 Del Skrevet 12. november 2003 Til slutt en melding til husfirmaet: bruk en snill kalkulator! Det funka ikke De har anslått en sum til oss tidligere og sagt at siden vi krymper huset blir det litt billigere. Prisen vi fikk i dag var 200 000 kr over den maksprisen de har nevnt tidligere for et større hus!!!! Jeg blir faktisk ganske sint. Vi har jo brukt over to måneder på dette og kunne jo ha kommet et lite stykke med et annet hus hvis vi bare hadde fått beskjed tidligere!! :evil: Så da er vi nesten tilbake på scratch :x Fortvilende... Heldigvis er det også et annet hus vi har sett på og vurdert, men det er fra et annet byggefirma.. Tror ikke vi har lyst til å jobbe med det andre firmaet.. Virker jo temmelig useriøst syns jeg Kinesologen var selvstendig næringsdrivende knyttet opp mot et velværesenter. Kanskje de har noe sånt i Trondheim også?? Har ikke prøvd pictionary. Jeg kan rett og slett ikke tegne! Jeg er helt håpløs faktisk Og så er mannen og jeg totalt analfabeter i geografi, så vi taper ALLTID passport Kvelden ble litt kaotisk.. Vi kjørte bilen til hogging og kom nesten helt hjem igjen før jeg kom på at jeg hadde glemt bilnøklene i tenninga på gamlebilen og der var også mine nøkler til nye bilen Så da måtte vi snu og dra tilbake. Rakk hjem fem minutter før venninnen min skulle komme og var stivfrossen, så mannen jagde meg i dusjen mens han ryddet litt og støvsugde.. Så da ble det muffins fra pakke. Gikk så greit så TUSEN TAKK FOR HILSNER JENTER. DET ER BARE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KOSELIG :klem2: Stor onsdagsklem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. november 2003 #195 Del Skrevet 14. november 2003 Etter det jeg husker, så kan du mime til pictionary også! Vi gjør ihvertfall det noen ganger. Enkelte ting er rett og slett umulig å få på arket! Leit å høre om husplanene. Må dere finne en ny mulighet nå? -Vet du noe om Bizzy? Er hun kjempesyk? Bare nett på jobb? Testing? Ønsker deg en god helg! Klemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. november 2003 Forfatter #196 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Lillen Tusen takk for hilsen Når det gjelder hus, har vi en ny avtale med en annen leverandør på tirsdag. Det gikk fort og greit det Hadde et annet hus som vi har sett på tidligere.. Skikkelig fint det også, så da får vi håpe vi lykkes bedre med det. Bizzy har bare nett på jobb. Hun er sykemeldt ut uken med influensa og bihulebetennelse og bronkitt. Hun var bedre i går sa hun, så på mandag har vi henne forhåpentligvis tilbake til å svare på testspørsmål.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. november 2003 #197 Del Skrevet 16. november 2003 Hvilket hus da ? *Nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. november 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 16. november 2003 http://www.hellvikhus.no/hellvikhus/userht...ukt/ACF2F14.jpg Huset ser sånn ut. Blir veldig spennende å se hva de sier på tirsdag.. Ellers har jeg hatt en kjempehelg :D Fredag var jeg på årsfest på jobben. Det ble faktisk veldig bra! Lørdag var mannen og broren på tomten og tok noen trær mens jeg ryddet og vasket hus. Vi fikk besøk av broren til mannen og damen på ost, kjeks og Trivial persuit på lørdagen. Veldig koselig I dag har vært bare slappe av og vaske litt klær dag. Var på tur i det fine været og nå står middagen på. Røkt svinekam, kålrotstappe og poteter. Jeg gleder meg masse :D Har begynt med el-tester også. Foreløpig er de svært negative, men jeg håper... I dag er jeg på dag 12, så el bør vel komme ganske snart.. Håper jeg da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. november 2003 #199 Del Skrevet 16. november 2003 For en fantastisk middag :o jeg er imponert!!! Her ble det bare karbis og poteter - men det var godt det også! Lykke til med EL-testing. Spennende det der Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. november 2003 Forfatter #200 Del Skrevet 16. november 2003 Ja det var veldig godt Jeg liker å lage mat jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå