Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Jamen der var du jo!

Ikke bra at du ikke har tid til å bli skikkelig frisk! Jeg kan følge deg til legen jeg!!!! Det er bare å si i fra :klem2:

Fortsatt god bedring vennen!

Ps. Hadde det ikke vært for at det er så dypt vann i mellom oss skulle jeg servert deg varm te med honning i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen jeg trodde du kunne gå på vannet. Ja der brast den illusjonen :ler:

Ringte faktisk til legen, men pga sykdom kunne de ikke ta telefonen. Så da venter jeg til mandag og ser hvordan det går i helgen. Skal besøke svigers i helgen, så da får jeg slappet av litt. Hjemme er det jo alltid noe som må gjøres: Vasking, rydding, klesvask, matlaging, handling.. Ja dere kjenner vel til det :roll:

Lurer faktisk litt på hvordan det skal gå med legeskrekken min hvis jeg blir gravid en gang i fremtiden :roll: Da MÅ jeg jo bare gå litt oftere.. Nå er jo katten min oftere hos legen enn meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring fra en syk til en annen.

Vi får ta vare på oss selv denne helgen... :klem:

Håper helgen blir bra alikevel, klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det syns jeg også Hilde :(

Tantesymptomer i dag på dag 25.

Deppa og tror aldri det ordner seg med baby til oss :(

Ellers fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå var du langt nede på siden her!!!

Også vips så er du lenger oppe, er jeg ikke flink :blunke:

Ville bare si at jeg fremdeles krysser fingre jeg :Nikke: Gir ikke opp håpet før du har håndfaste bevis :wink:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte :)

Bittelitt spotting..

Så nå er vi snart inne i siste prøveperiode før vi må gi oss..

Har mest lyst til å gå hjem og ligge i sengen til verden blir som jeg ønsker :cry:

Ja, jeg vet at jeg klager, men i en dagbok har man lov til å klage. Ihvertfall i min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg... :trøste: Ikke noe morsomt når det er sånn..

Har dere funnet ut hvor lenge denne prøve-stoppen skal vare?

Håper det ordner seg for dere..

Psst! Den kommer ofte når du minst forventer det fant jeg ut.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor lenge vi må ha prøvestopp. Det avhenger helt av min jobbsituasjon, så vi får se..

Men vi skal prøve en måned til før vi er nødt til å slutte.

Har bestemt oss for å bruke el-tester neste måned sånn at vi har litt bedre styring. Kan jo være det hjelper.. Verdt et forsøk ihvertfall..

Har vært fryktelig deppa de siste dagene, men i dag hadde jeg besøk av Bizzy og nå føler jeg meg bedre. Tusen takk vennen min :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 1. Også så skrekkelig vondt i magen og ryggen :roll: Jaja. Da er det bare å kjøpe el-tester og sette igang med vår siste prøvemåned. Dette blir spennende :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var kjempeleit Metavennen :trøste:

*Bizzy jager vontene vekk*

Tusen takk for kvelden i går, det var utrolig koselig, og veldig godt å få lettet hjertet litt, du er god å ha du :klem2:

PS. Det er forresten Fishermanns Friends i veska mi hvis du vil ha :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:x

Blir noen med å starte underskriftskampanje mot smerter??

Anyone?

*sukk*

Håper du bare har en mens-vondt-dag ihvertfall!

Alle gode ting er den siste!? Er det ikke noe som heter det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir GJERNE med på en underskriftskampanjen din Lillen. Fatter virkelig ikke at det skal være nødvendig å gi oss damer/jenter sånne problemer :roll:

God nyhet: Vi har bestemt oss for å prøve to måneder til istedenfor en. Blir ikke engasjementet mitt forlenget, kan jeg alltids be på mine knær om å få jobbe 14 dager til sånn at jeg oppfyller kravet om å ha jobbet 6 av 9 måneder. Så glad dag i dag :hoppe:

Dessuten har vi bestemt oss for å prøve el-tester og kinesologen til Bizzy. Det kan jo ikke skade. Hjelper det er det jo veldig greit for oss altså :D

Og snart er det helg. Har ingen store planer denne helgen, så det blir jo så deilig :D Pleier jo å stresse land og strand rundt, men ikke denne helgen. Ahh...

I dag skal vi hente digitalkameraet vi kjøpte oss i halvt års bryllupsdagspresang til oss selv. Gleder meg til å teste det ut. Og så skal vi bestille forstørrelser av fotografbildene fra bryllupet. Ingen spennende gaver under juletreet hos våre foreldre nei.. Litt kjedelig egentlig.. Da får jeg ikke kost meg med julegaveshopping og så blir det nok akkurat passe dyrt kan jeg tenke meg. Jaja. Pytt sann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal det klaffe for dere nå!!! Skal jo få hjelp av superkinesologen min :blunke: Hun er kjempehyggelig altså!

Krysser fingrene for at vi kan nyte svangerskapspermisjon sammen om ikke så altfor lenge :blunke:

Skriver ikke så masse nå jeg for hodet mitt er litt surrete, faktisk mer enn vanlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har bestemt dere for to måneder til med prøving!

Teit at slike praktiske ting som jobb og sånn skal legge føringer for hvordan vi planlegger. Men det er jo ofte mest fornuftig, så dere er flinke som planlegger!

Ha en god helg, Meta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...