~Capricorn~ Skrevet 11. august 2006 #2081 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg rakk det ihvertfall ← Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. august 2006 #2082 Del Skrevet 11. august 2006 Så flink du er altså. Gleder meg til å se bilder Og ikke minst til å høre hva mannen din sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. august 2006 Forfatter #2083 Del Skrevet 11. august 2006 Han ble fornøyd! Lurte på om vi skulle kjøpe ny seng nå. Jeg har mast sånn på om ikke vi skal gjøre det snart. Tror jammen han ble inspirert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. august 2006 #2084 Del Skrevet 11. august 2006 Det ble kjempeflott da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. august 2006 Forfatter #2085 Del Skrevet 11. august 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. august 2006 #2086 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg er også imponert!! Det var utrolig flott!!! Har lyst på gardiner i det samme stoffet jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 13. august 2006 #2087 Del Skrevet 13. august 2006 Nest siste feriedag.. Gikk altfor fort gitt.. Har vært en rolig uke dette. Mannen er jo tilbake i jobb. Var på Chess på Bømlo med svigermor og svigerinne på tirsdag. ÅÅÅÅ så bra det var. Heine Totland, Rein Alexander, Lisa Stokke og Elisabeth Moberg sang i hovedrollene. Du må ikke glemme Ståle Ytterli og Sigurd Sele da De er grisedyktige på Bømlo må jeg si....jeg elsker Rein og Heine, digger Ståle og syns Sigurd er kul. Jeg savnet Britt Synnøve da, men å være i "lsvært lykkelige omstendighetar" er en grei unnskyldning for å frasi seg rollen. Håper dere kommer i "svært lykkelige omstendighetar" snart også da. Jeg syns Chess var virkelig, virkelig bra. Betydelig bedre enn forrige gang jeg så den....tror jeg bare må se musikaler på Bømlo heretter jeg altså Soverommet ble råflott!! Gardinene, fargen og putene...ja alt. Du er knallflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. august 2006 Forfatter #2088 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg syns Chess var virkelig, virkelig bra. Betydelig bedre enn forrige gang jeg så den....tror jeg bare må se musikaler på Bømlo heretter jeg altså Det som er så leit i så måte er jo at det er så sjelden.. Hver 2. år er ikke mye. Men jo.. De er knallflinke og et av sommerens absolutte høydepunkt Soverommet ble råflott!! Gardinene, fargen og putene...ja alt. Du er knallflink Tusen takk! Takk Magnhild Utrolig morsomt når ting en gjør faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 14. august 2006 #2089 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Det som er så leit i så måte er jo at det er så sjelden.. Hver 2. år er ikke mye. Men jo.. De er knallflinke og et av sommerens absolutte høydepunkt Tusen takk! Takk Magnhild Utrolig morsomt når ting en gjør faller i smak ← Ja...de er kjipe sånn. Jeg hadde nemlig planer om å grine meg til å være med neste år jeg Da har jeg jo lang sommerferie. Er mye jeg kan bidra med uten å måtte synge... Jaja...jeg forventer noe stort i 2008 Jeg var å så etter gardinstoffet ditt sammen med Magnhild, men vi fant ikke noe.... Ha en strålende kveld Endret 14. august 2006 av Ionaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. august 2006 #2090 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg var å så etter gardinstoffet ditt sammen med Magnhild, men vi fant ikke noe.... Ha en strålende kveld ← Må komme meg til byn i morgen tenker jeg... Ha en fin dag ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2091 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg må bare hviske litt.. Vanligvis har jeg sykluser på 27-28 dager. Har hatt det de siste 9 mnd ihvertfall.. Pleier å få mensmurringer, ømme pupper og spotting et par dager før. Nå: ingen tegn til noe. Er på dag 27. KVALM. Har vært det de siste tre dagene. Brakk meg på vei til jobb i går. Trøtt som bare fy. Har vært i koma den siste uken.. Svimmel.. Jeg kan liksom ikke hjelpe for det, men inni hodet mitt er det et lite håp.. Legen sa i går at hun ikke kunne si noe annet enn at jeg blødde litt når hun tok prøver. Det kunne bety snart mensen eller tidlig graviditet. Noe annet kunne hun ikke se så tidlig. Men så fikk jeg negativ test i går da.. Jeg måtte bare få det ut :sparke: Har forresten veldig vondt i bekkenet også.. Endret 16. august 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. august 2006 #2092 Del Skrevet 16. august 2006 (som om jeg skulle sagt det selv...bortsett fra at jeg ikke er noe kvalm..og fremdeles noen dager til IKM..) Krysser alt for full klaff denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. august 2006 #2093 Del Skrevet 16. august 2006 Oj,oj så spennende!!! Krysser alt jeg har her for for deg!!! Når er IKM??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. august 2006 #2094 Del Skrevet 16. august 2006 tør ikke annet enn å heie i det stille og krysse armer og bein!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 16. august 2006 #2095 Del Skrevet 16. august 2006 Tørr ikkje å hoppe så høgt her i frykt for å jinxe heile greia, men det her ser jo ganske lovande ut! Eg fekk og negativ test både på dag 28 og dag 29 sjølv om eg har 27 og 28 dagers syklusar, så du kan godt vere gravid sjølv om du fekk negativ test. Kanskje var det litt ferie og det å vite at legetimen var bestilt som skulle til? Ville tatt ein ny test i morgon viss mensen ikkje har komt! Hadde jo vore litt artig om vi hadde født omtrent samtidig endå ein gang! Kryssar fingrane og ventar i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2096 Del Skrevet 16. august 2006 Oj,oj så spennende!!! Krysser alt jeg har her for for deg!!! Når er IKM??? ← Ikm i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2097 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg TROR forøvrig mensen kommer altså.. Bare spiller meg et puss sånn at jeg blir ekstra skuffet når den kommer Men mannen kjøpte is til meg på ikea isted. Jeg KASTET den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2098 Del Skrevet 16. august 2006 De siste åtte syklusene: mens på dag 25 1 gang, mens på dag 26 1 gang mens på dag 27 1 gang mens på dag 28 2 ganger mens på dag 29 2 ganger mens på dag 30 1 gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2099 Del Skrevet 16. august 2006 Så da har jeg sikkert en 29 eller 30 dagers syklus denne gangen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. august 2006 #2100 Del Skrevet 16. august 2006 Håper det ikke bare er en lang syklus, men noe heeelt annet på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå