Glossy Skrevet 25. juli 2006 #2061 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei hei!! Hvordan går det med deg?? klar for en ny pp??? Her går det i tante rød og, skikkelig kipt! Men teller dager og er klar for en ny pp. Håper du koser deg med å ha ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2062 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) SUPERkjapt innom.. I morgen drar vi til hytta på Seljestad (ved Odda) og søndag drar vi videre til Grimstad. Vi skal reise sammen med mannens bror og familien. ÅÅÅ som jeg gleder meg Dyreparken og Kristiansandtur er planlagt, ellers tar vi det som det kommer. Vi har bodd der nede, så vi er rimelig kjent Også skal vi besøke Bizzy-familien. Gleder meg enormt til å se Jørgen Vi er tilbake om en uke da, så det er ikke så veldig lang tur. Neste fredag kommer fliselegger og rørlegger. ENDELIG skal vi få istand badet i 2.etasje. Gjett hvem som gleder seg til å bade i massasjekaret neste helg da Men vi må bare jobbe på i dag for å bli ferdige med det vi skal før de kommer.. Endret 28. juli 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2063 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Tusen takk for klemmer Kipa, Capri, Magnhild og Ny Dag. Så leit, Glossy!! Endret 28. juli 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. juli 2006 #2064 Del Skrevet 28. juli 2006 Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. juli 2006 #2065 Del Skrevet 28. juli 2006 I morgen drar vi til hytta på Seljestad (ved Odda) ..← Der er det fint da. Hvertfall når det er sol og fint vær Kos dere på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juli 2006 #2066 Del Skrevet 29. juli 2006 Goood tur meta!!! Håper dere får kost dere masse. Dyreparken er jo alltid gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. august 2006 #2067 Del Skrevet 1. august 2006 Håper du koser deg på ferie. Her er det tilbake til jobb, men greit det og egentlig! Skal kose meg med tv og sofa i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2006 #2068 Del Skrevet 5. august 2006 Er du kommet hjem igjen??? Hvordan har du hatt det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. august 2006 Forfatter #2069 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei Glossy. Vi er tilbake ja Kom hjem natt til fredag faktisk.. Men så var det denne skrivetørken da Hver gang jeg blir deppa og lei av prøving blir det skrivetørke her.. Klarer ikke å unngå depping selv om jeg er vanvittig glad i den skjønne lille jenta vår. VIL så gjerne gi henne søsken. Virker som alle blir gravide fort unntatt oss (og et par til ) Men, men.. Vi har ihvertfall hatt det kjempekoselig på ferie! Dyreparken var moro. Var der fra 1030-1815 en dag. Milla Sofie gikk nesten hele dagen. Storkoste seg Deilig å se hvordan hun koser seg sånn Også har vi besøkt Bizzy-familien. Utrolig koselig å se dem igjen og veldig leit at de bor så langt borte På fredag fikk vi rørlegger på besøk og har fått koblet opp boblebad og dusjkabinett på badet i 2.etasje. Også har vi fått kjøpt lysekrone til taket der. Deilig I dag har vi vært i bursdagsbesøk hos Magnhild. Kjempekoselig å se dem igjen. Også koste Milla Sofie, Erik og sønnen til Ionaa seg sånn. Herlig å se dem sammen Endret 6. august 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. august 2006 #2070 Del Skrevet 6. august 2006 Skjønner veldig godt det med skrivetørken jeg.. Har det ofte sånn selv også.. Og; joda, 'alle andre' blir gravide med en gang..trenger nesten ikke prøve engang.. Leeeenge siden jeg har vært i dyreparken. Sikkert 15 år siden.. Men husker da en del derfra likevel. Var der like før Kardemommeby ble helt ferdig mener jeg å huske. Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. august 2006 #2071 Del Skrevet 9. august 2006 Innom med en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 10. august 2006 #2072 Del Skrevet 10. august 2006 Heisan meta! Vi var og i Dyreparken for eit par veker sidan! Malin storkoste seg! Prøvde Milla-Sofie det toget som småttisane kunne køyre aleine uten voksne? Malin prøvde sikkert minst 20 gangar og hylskreik kvar gang ho måtte gå av for å stille seg i kø igjen Vi reiser nok tilbake dit om eit par år. Skjønnar godt at du blir deppa av prøvinga. Spesielt når alle rundt deg blir gravid. No ser det jo ut til at eg kanskje har klart det og, på første forsøk! Forventar absolutt ikkje at du skal vere glad på mine vegner for det. Sjølv hadde eg nok blitt dritsur viss eg var deg Veldig urettferdig at nokon klarar det med ein gang mens andre må slite i månader og år. Men sånn er livet. Eg er heldig akkurat når det gjeld dette, men har jammen fått erfare at livet har vore urettferdig på andre måtar Men Milla Sofie får søsken. Det er eg 100% sikker på. Men det kan vere det tar endå litt tid før det skjer. Du får stå på krava når du kjem til legen og instistere på at det blir tatt blodprøver. Ikkje finn deg i det viss du får beskjed om å prøve litt til først! Kan jo vere at du berre treng bittelitt hormontilskudd. Eller kanskje ingenting. Kanskje det har klaffa denne syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. august 2006 Forfatter #2073 Del Skrevet 10. august 2006 Nest siste feriedag.. Gikk altfor fort gitt.. Har vært en rolig uke dette. Mannen er jo tilbake i jobb. Var på Chess på Bømlo med svigermor og svigerinne på tirsdag. ÅÅÅÅ så bra det var. Heine Totland, Rein Alexander, Lisa Stokke og Elisabeth Moberg sang i hovedrollene. Jeg har hatt så vanvittig lyst til å male kjøkkenveggene LENGE. Har aldri vært fornøyd med fargen. Grei farge, men den passer ikke helt til fargen på tapeten i stuen og vi har doble glassdører inn til stuen, så de er liksom mot hverandre hele tiden.. Er jo ikke SÅÅ stress å male noen vegger.. Maskere litt og vips.. Jeg har endelig fått overtalt mannen til at jeg får male, så i dag har jeg kjøpt maling Også har jeg kjøpt brun maling til å male en vegg på soverommet, brun pute, gardinstoff og sengeteppe til soverommet. Kjøkkenet vet mannen om, men ikke resten. Har lyst til å male og styre på soverommet i morgen sånn at han får en skikkelig overraskelse Veggene våre er lyse lilla nå, så en brun vegg blir nok bra SÅÅ spent da. Lurer på om Milla Sofie skal sove snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. august 2006 #2074 Del Skrevet 10. august 2006 Tusen takk for koselige hilsener både her og der Håper på bilder av det ferdige resultatet etterhvert. Blir sikkert kjempefint når du får malt litt. Hvilken farge har dere på kjøkknet nå? Og hvilken blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. august 2006 Forfatter #2075 Del Skrevet 10. august 2006 Må forresten skryte litt av lille vennen min.. Hun har blitt så flink til å prate. Snur riktignok litt ordstilling og sånt, men det kommer setninger Mamma finne spise mat til jeg for eksempel. Mange ord det! Så stor jente da!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. august 2006 Forfatter #2076 Del Skrevet 10. august 2006 Tusen takk for koselige hilsener både her og der Håper på bilder av det ferdige resultatet etterhvert. Blir sikkert kjempefint når du får malt litt. Hvilken farge har dere på kjøkknet nå? Og hvilken blir det? ← Skulle bare mangle Vi har lin nå. Den er det for mye grønt i i forhold til tapeten i stuen. Har kjøpt lys toscana nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. august 2006 #2077 Del Skrevet 10. august 2006 Lys Toscana er kjempefin. Vi har den i gangen og jeg er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. august 2006 Forfatter #2078 Del Skrevet 11. august 2006 Malte kjøkken til kl 02 i natt.. Nesten ferdig. Fornøyd Nå: malt ett strøk på soverommet. 1,5 timer til jeg kan male strøk to. I mellomtiden skal jeg egentlig sy gardiner.. Mannen kommer hjem om ca 1,5 time og dette skulle liksom være en overraskelse til han, så jeg bør liksom bli ferdig.. Mangler en stressa-smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. august 2006 #2079 Del Skrevet 11. august 2006 ååh så spennende!! Mal i vei!!! Skulle gjerne vært flue på veggen jeg nå. en av dem som ikke er malt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. august 2006 Forfatter #2080 Del Skrevet 11. august 2006 HA!! Da er det malt to strøk på soveromsveggen, pute sydd, gardiner sydd og hengt opp. Voila!! Da venter jeg bare på at mannen skal komme hjem.. Eller forresten må vaske gulvet der før han kommer også. Jeg rakk det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå