bundy Skrevet 26. september 2011 #181 Skrevet 26. september 2011 Jeg kan ikke gi så mange gode råd, men jeg anbefaler deg å gå til Freakforum (freak.no) Og spørre der, masse smarte mennesker med erfaring på dette.
Schotten–Baumann Skrevet 26. september 2011 #182 Skrevet 26. september 2011 Jeg kan ikke gi så mange gode råd, men jeg anbefaler deg å gå til Freakforum (freak.no) Og spørre der, masse smarte mennesker med erfaring på dette. Takk for omtanken, men det nettstedet holder jeg meg langt unna. At ikke politiet har stengt ned svineriet er for meg en gåte.
bundy Skrevet 26. september 2011 #183 Skrevet 26. september 2011 (endret) Fordi det de gjør er lovlig edit, kanskje i gråsonen. EDIT: Uansett, hva som er "godtatt" i samfunnet er dårlig. Det å røyke hasj en gang i måneden er ikke værre enn å drikke en gang i måneden. Så jeg ville ikke vært bekymret. EDIT: Bare for å ha mitt på det rene, jeg røyker ikke hasj eller driver med rusmidler Endret 26. september 2011 av bundy
Schotten–Baumann Skrevet 26. september 2011 #184 Skrevet 26. september 2011 (endret) Fordi det de gjør er lovlig edit, kanskje i gråsonen. EDIT: Uansett, hva som er "godtatt" i samfunnet er dårlig. Det å røyke hasj en gang i måneden er ikke værre enn å drikke en gang i måneden. Så jeg ville ikke vært bekymret. EDIT: Bare for å ha mitt på det rene, jeg røyker ikke hasj eller driver med rusmidler Hvorfor forsvarer du dophodene i tråden her da? Det var ikke så mye sammenheng i det de skrev. Endret 26. september 2011 av Schotten–Baumann 1
bundy Skrevet 26. september 2011 #185 Skrevet 26. september 2011 (endret) Fordi det ikke er så ille som du skal ha det til. Forskning sier noe helt annet, enn hva normene i samfunnet sier. Men den debatten orker jeg ikke ta her. Endret 26. september 2011 av bundy
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #186 Skrevet 26. september 2011 herreguuud, man er jo ikke narkoman selvom man røyker hasj innimellom!!?!?!? å anmelde han til politiet?? VIRKELIG? bare dump han du, han fortjener bedre...
Gjest gjest Skrevet 26. september 2011 #187 Skrevet 26. september 2011 Jeg hadde IKKE tolerert at typen min hadde dopet seg en gang i måneden. Og JA, da hadde det vært bedre om han drakk to ganger i måneden. I mine øyne er dop mye verre, og jeg gidder ikke diskutere det en gang. Så jeg ville ha prøvd å få han til å slutte, og hvis ikke det funker så; adios. 1
Gjest Sobril Skrevet 26. september 2011 #188 Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg røyker ikke hasj selv, men har tro på at alkohol har større ringvirkninger enn hasj. Jeg hadde ikke dumpet en fyr fordi han røkte en gang i måneden, men dersom du ikke takler det; kjør på! Endret 26. september 2011 av Sobril
Gjest Sobril Skrevet 26. september 2011 #189 Skrevet 26. september 2011 Jeg hadde IKKE tolerert at typen min hadde dopet seg en gang i måneden. Og JA, da hadde det vært bedre om han drakk to ganger i måneden. I mine øyne er dop mye verre, og jeg gidder ikke diskutere det en gang. Så jeg ville ha prøvd å få han til å slutte, og hvis ikke det funker så; adios. Man ruser seg med alkohol også.
bundy Skrevet 26. september 2011 #190 Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg hadde IKKE tolerert at typen min hadde dopet seg en gang i måneden. Og JA, da hadde det vært bedre om han drakk to ganger i måneden. I mine øyne er dop mye verre, og jeg gidder ikke diskutere det en gang. Så jeg ville ha prøvd å få han til å slutte, og hvis ikke det funker så; adios. Veldig bra, overse FAKTA Ignoranse setter kunnskapen tilbake, jeg vil generelt oppmuntre alle til å våge å få innblikk i selv de mest skremmende meningene man er uenig i. Endret 26. september 2011 av bundy
Gjest gutt92 Skrevet 26. september 2011 #191 Skrevet 26. september 2011 (endret) Viktig å skille mellom heroin og hasj, TS... Selvfølgelig er det ikke BRA at folk røyker, men så lenge det ikke påvirker noen så hva er problemet? Om han blir tatt, so be it, om du ikke vil være sammen med en som røyker, slå opp, men gjør det klart for han og ikke bare gå RETT til politiet, for du ville blitt overrasket om du visste om alle som faktisk røyka i ny og ned eller i det hele tatt har prøvd! Bare fordi alkohol og sigaretter er LOVLIG, så er vel ikke det så mye bedre heller mtp. at det brukes veldig mye oftere? Jeg ser faktisk ikke grunnen til å bry seg om han røyker EN gang i mnd. i forhold til å røyke sigaretter daglig og drikke ofte. Staten tjener tross alt penger på disse rusmidlene, selv om de også i såfall skulle vært forbudt synes nå jeg, når man tenker over effekten i forhold til hasj/weed en SJELDEN gang. Men nå snakker jeg litt for meg selv. Ting funker forskjellig på folk og folk har forskjellige forhold til det, men så lenge det ikke påvirker folka rundt han negativt, og tydelig på han selv, what's the big deal? EDIT: Personlig, siden mange snakker om at weed er å DOPE seg ned... Jeg føler meg 10 ganger mer DOPA ned og beruset på alkohol enn med grønt... Og de gangene jeg har røyka (ikke mye), så har det ikke hatt noe effekt på meg i ettertid som har vært merkbar (selvfølgelig kan man begynne å merke det om man gjør dette ofte, men nå er det snakk om 1 gang i mnd. for min del). Jeg trener MYE, og en helg ute ødelegger hele uka med trening omtrent for meg, mens weed har liksom vært i glemmeboka dagen etterpå... Eller... Et par timer etterpå, når rusen er borte! Endret 26. september 2011 av gutt92 1
Gjest redstar Skrevet 26. september 2011 #192 Skrevet 26. september 2011 Wow, jeg hadde forventa meg den lange fæle lista med narkotikum samboeren din tok siden du har oppdaga at han er NARKOMAN, men gudavmeg jeg synes ikke du skal kalle han NARKOMAN fordi han røyker en joint i ny og ne, så klart er det uaksetabelt men alikevel, synes du tok litt hardt i her. Om han ikke ønsker og slutte, og du ikke ønsker å ha noe med hasj og gjøre synes jeg du burde dumpe han... Om han ikke ønsker og slutte selv om du sier at du ikke ønsker at han skal røyke synes jeg det er respektløs av ham.. 2
She_Leiva Skrevet 26. september 2011 #193 Skrevet 26. september 2011 Jeg har vært gjennom det samme! Oppdaget at min mann røyket marijuhana - jeg gikk til politiet med saken, og nå bor han for seg selv uten rett til å besøke våre to barn. Det riktige er å gå til politiet. Det JEG lurer på er om det er verdt og bryte opp en familie eller ett eventuelt fint forhold p.g.a en tar seg en tjall en gang iblandt? Så lenge det ikke påvirker barna eller deg og han ikke er rundt barna i den tiden han er påvirket, så klarer jeg rett og slett ikke å se problemet? Det er ingen som anmelder og eller setter krav til en mann som tar seg en øl eller tre? Det er da stort om akkurat samme sak, bortsett ifra at vi har gjort hasj TABU og ulovlig i vårt lille trangsynte land. Neste gang synes jeg du/dere bør ringe AA når mannen deres sier han skal ut og ta seg en øl. Dere må iallefall sørge for at dere tar fra han familie og frihet mens dere er igang. 2
LexSuperior Skrevet 26. september 2011 #194 Skrevet 26. september 2011 Hei TS. Jeg har faktisk vært i samme situasjon som deg. Oppdaget at samboeren min røyket hasj. Det jeg gjorde, var å varsle arbeidsgiveren hans så han mistet jobben, og å kontakte politiet med bilder av at han røyket hasj. Videre kastet jeg ham ut fra leiligheten, og fikk min far til å komme og ta et "alvorsord" med ham. Ikke noe alvorlig, men nok til å gi et par blåmerker. Siden dumpet jeg ham, og nå har jeg funnet meg en ny herlig, ikke-narkoman samboer. Stå på! Ikke la ham ta narkotikaen sin, og dump ham deretter for å finne en ny, edru type! Så en ting var at du ikke ville være sammen med ham.. Men du måtte ødelegge livet hans i tillegg?! Så stolt du må være. 3
She_Leiva Skrevet 26. september 2011 #195 Skrevet 26. september 2011 (endret) Så en ting var at du ikke ville være sammen med ham.. Men du måtte ødelegge livet hans i tillegg?! Så stolt du må være. Håper hun tuller der altså. det er jo INGEN grunn WHAT SO EVVER til å banke opp ett menneske fordi han røyker hasj. HAHAHAH! Jeg kreperer i mitt eget spy når jeg leser slikt. Snakk om I-D-I-O-T-I! Edit: Skriveleif, antageligvis fordi jeg har røyka for mye hasj i min tid. Endret 26. september 2011 av She_Leiva
Gjest Reven Skrevet 26. september 2011 #196 Skrevet 26. september 2011 Spennende å se hvor forskjellige oppfatninger folk har av en rev. Min ektemann røyket endel når vi ble sammen, et par ganger i uka kanskje, og det likte jeg ikke. Men, istede for å true med politi og annen galskap, så sa jeg som sant var: - Jeg blir redd for deg når du røyker og vil kjøre bil et par timer etterpå. Hvis du vil røyke, så la meg komme å hente deg, sykle eller gå. - Det respekterte han. Og naturlig ble det mye mindre røyking. Nå (frem til jeg ble gravid) røyket vi i festlig lag begge to. Kanskje det ble hele 4-5 ganger i året. Nå kjører jeg og lar mannen få gjøre som han vil. Det er forskjell på å røyke kanskje 8-10-12 ganger i året, og det å røyke for å slippe å tenke (8-10-12 ganger i uka). 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #197 Skrevet 26. september 2011 Nå (frem til jeg ble gravid) røyket vi i festlig lag begge to. Like idiotisk som å måtte drikke i festlig lag for å ha det gøy. Totalt unødvendig, begge deler. Og på toppen av det hele så er din metode å ha det gøy ulovlig. Stakkars barn med kriminelle foreldre sier bare jeg.... 4
She_Leiva Skrevet 26. september 2011 #198 Skrevet 26. september 2011 Like idiotisk som å måtte drikke i festlig lag for å ha det gøy. Totalt unødvendig, begge deler. Og på toppen av det hele så er din metode å ha det gøy ulovlig. Stakkars barn med kriminelle foreldre sier bare jeg.... Så du mener det er riktig og anmelde dine barns far eller få din far til og banke opp en person bare fordi han har røyka en rev en sjelden gang iblant?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #199 Skrevet 26. september 2011 (endret) Så du mener det er riktig og anmelde dine barns far eller få din far til og banke opp en person bare fordi han har røyka en rev en sjelden gang iblant? Ja det gjør jeg. Ville gjort nøyaktig det samme. Er de så dumme at de bruker slikt så får de tåle at det har sine konsekvenser også. Endret 27. september 2011 av Kråkesaks 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 26. september 2011 #200 Skrevet 26. september 2011 Så han røyker hasj en gang i måneden...hva er problemet? Grow up
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå