Gå til innhold

"Sunneste" potetgull?


Gjest Huffsa

Anbefalte innlegg

Men trådens tema er "sunneste" potetgull, med tre og en halv side uten relevans til trådstarters spørsmål, og mye informasjonsstøy å pløye seg gjennom, for den som ønsker svar på nettopp dette. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert en god blanding :fnise:

:popcorn:

Hehe, så lenge vi forstår hvorfor den andre misforstår er det vel ok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trådens tema er "sunneste" potetgull, med tre og en halv side uten relevans til trådstarters spørsmål, og mye informasjonsstøy å pløye seg gjennom, for den som ønsker svar på nettopp dette. :nigo:

Neida, vi har vært innom forslag tidligere i tråden :gjeiper:

Popcorn er et mitt skjønn det sunneste alternativet som finnes i vanlige butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trådens tema er "sunneste" potetgull, med tre og en halv side uten relevans til trådstarters spørsmål, og mye informasjonsstøy å pløye seg gjennom, for den som ønsker svar på nettopp dette. :nigo:

Lett for i diskusjonsforum!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi har vært innom forslag tidligere i tråden :gjeiper:

Popcorn er et mitt skjønn det sunneste alternativet som finnes i vanlige butikker.

Hjemmepoppet du mener da, uten tilsatt fett og salt..

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: smaker mye bedre også :)

Det beste popcornet er jo det man får på kino :fnise: Men er jo også det som sikkert er det verste så mye smør som det er poppet i. Er jo knall gult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste popcornet er jo det man får på kino :fnise: Men er jo også det som sikkert er det verste så mye smør som det er poppet i. Er jo knall gult.

Jeg kaster opp hvis jeg får servert popcorn med smør, fyttigrisen det er ekkelt! Men baconcrispene på kinoen derimot smaker løvly! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste popcornet er det man popper i panne hjemme. Det forbinder jeg med barndommen, og da smaker det alltid godt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste popcornet er jo det man får på kino :fnise: Men er jo også det som sikkert er det verste så mye smør som det er poppet i. Er jo knall gult.

Må si meg enig med deg her, men som Pjusket skriver, baconchipsen er også kjempegod!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster opp hvis jeg får servert popcorn med smør, fyttigrisen det er ekkelt! Men baconcrispene på kinoen derimot smaker løvly! :fnise:

Hihi :fnise:

Jeg liker baconcrisp, men nå har det jo kommet en slags "baconcrisp" som har 30% fullkorn. Den synes jeg er mye bedre enn originalen, så pleier å kjøp den i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :fnise:

Jeg liker baconcrisp, men nå har det jo kommet en slags "baconcrisp" som har 30% fullkorn. Den synes jeg er mye bedre enn originalen, så pleier å kjøp den i stedet. :)

Åh, hvor kjøpte du dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hvor kjøpte du dette??

Kinokiosken. :) I Bodø heter kinoen Fram Kino, vet ikke om det er en kjede eller om det er privat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den fullkornschipsen i Stavanger og Sandnes også, så den finnes nok landet rundt. Noen som vet hvor mange kalorier disse inneholder per 100 g. eller per boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...