Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Nja, mere forståelse enn råd. Og det er det vi jenter er beste på; å lytte. Av og til vet man rådene, men man trenger forståelse mer.

Hun har så høye tanker om han, for han er så tvers igjennom god i hennes øyne, men t.o.m hun sa: "Han mistet noen stjerner i boka".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, mere forståelse enn råd. Og det er det vi jenter er beste på; å lytte. Av og til vet man rådene, men man trenger forståelse mer.

Hun har så høye tanker om han, for han er så tvers igjennom god i hennes øyne, men t.o.m hun sa: "Han mistet noen stjerner i boka".

Det er sant, vi jenter vet ofte rådene selv. :jepp: Da er det godt med en som bare vil lytte og vise forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Nå prater vi i allefall, om alt og ingenting da. Sånn litt ;) Er tungt å ta praten når jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Å vente på at han skal ta initiativet er bare å glemme :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Nå prater vi i allefall, om alt og ingenting da. Sånn litt ;) Er tungt å ta praten når jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Å vente på at han skal ta initiativet er bare å glemme :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt feigt av han jeg... men han vil vel ikke lage noe bråk sikkert, så han vil vel ikke snakke om det. Iallefall ikke ta initiativ selv som du sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal presse han.. :lur: Når jeg vet hva jeg vil :) Er usikker på om det er sånn her jeg orker å leve resten av livet mitt? Så jeg er i tenkeboksen. Som mia sier; Han kommer aaaaldri til å ta initiativ, så jeg har god tid på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: The Kitten!

Du er oppe veldig tidlig. Jeg sitter å koser meg med en kopp kaffe, skal skrive ut en oppskrift på pannacotta, har du smakt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er det bare i papirvarianten, og den tror jeg ikke er så god.

Tok oppskriften fra tv3, så litt på celebert selskap i går, Eva Weel Skram som laget det, og det så godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DESSERT: PANACOTTA.

Ingredienser

4 stk gelatinplater

2 stk vaniljestang

6 dl kremfløte

2 dl sukker

Bringebærsaus:

1 pk frosne bringebær

50 g melis

2 ss sitronsaft

Gelatinplatene legges i bløt i en bolle med kaldt vann.

Fløten, vaniljestanga og sukkeret varmes i en kjele til kokepunktet. Visp blandingen lett. Huske å snitte vaniljestanga på langs, skrap ut frøene og ha i både frøene og stanga i fløteblandinga.

Når fløteblandinga har nådd kokepunktet klemmer du vannet lett av de oppbløtte gelatinplatene og har de i kjelen. Blandinga siles gjennom melsikt og has i glass. Når blandinga er avkjølt i glassene settes glassene i kjøleskapet til pannacottaen har stivnet.

Bringebærsaus:

Tin bringebærene i en panne, tilsett melis og sitronsaft.

Sett til avkjøling. Når pannacottaen har stivnet helles sausen over.

Jeg fikk ikke med bildet nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, så veldig godt ut! Men, får vente..Prøver å være i litt sånn flink til å trene, ikke spise usunn fase ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...