Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:):helen: K82 :)

:klem:

Nå må jeg se litt på tv, vi snakkes senere. :goodbye: Håper det ordner seg appifany :klem::natti:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det her vitterlig så ille da? Så ille at jeg må jage han ut?

:klemmer: Ta deg en prat med ham, du. Det der er ikke bra ;)

God morgen, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger oppfordringen din og føler meg som hjemme her!

:kaffekopp: Oooh.... kakao, jo!

:velkommen:

Bare å slå deg ned. Jeg skal ordne :kaffekopp::nigo: Med kakao vel og merke ;)

:klemmer: Ta deg en prat med ham, du. Det der er ikke bra ;)

God morgen, forresten.

God morgen til deg og Kitten :fnise:

Skal prate litt mer i dag, hater og prate er ikkke flink til det. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like dum som meg du da virrevapp :strix::fnise:

Tjihi, da er vi dumme sammen :fnise:

Neida, dette er en jente han har hatt en fortid med. Mens vi var sammen for å si det sånn. De likte å sende bilder til hverandre bak min rygg.

Hmm..blir litt skeptisk kjenner jeg...

Jeg er jo en bra dame da :nigo: Han kan ikke holde på sånn bak min rygg da :fnise:

JA!! Bra dame :nigo:

Men er det her vitterlig så ille da? Så ille at jeg må jage han ut?

Tja.. jeg har vært der selv for å si det sånn..Og jeg fant meg i altfor mye(lett å være etterpåklok... :sjenert: ) Ville forsøkt å ta en ordentlig prat med han, SELV om det er vanskelig.. Håper alt order seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: virre!! :hjerte:

Føler meg egentlig litt dum som utleverer han sånn på den her måten. For han er faktisk meget oppriktig og har høy moralsk standard. Det er derfor jeg ikke skjønner hva han holder på med, så jeg regner meg at det faktisk i bunn og grunn har noe med meg å gjøre? Kanskje jeg er en bitch å leve med som gjør at han føler for å skjule ting for meg?

Er litt oppgitt, men vet jo at vi må prate. Er bare så vanskelig å komme i gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: virre!! :hjerte:

Er litt oppgitt, men vet jo at vi må prate. Er bare så vanskelig å komme i gang :sjenert:

:klem:

Jeg vet, ikke lett.. men man føler en lettelse etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage meg frokost :)

Hvordan går det? Ikke ta på deg skylda, du har ikke gjort noe!! Det er hans feil! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, dette har han valgt å gjøre selv. Hvis det er noe mellom dere to som han ønsker var annerledes så får han SI det. Det er ingen grunn til å snike i kulissene av den grunn. Jeg hadde blitt fly forbannet, og så skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: virre!! :hjerte:

Føler meg egentlig litt dum som utleverer han sånn på den her måten. For han er faktisk meget oppriktig og har høy moralsk standard. Det er derfor jeg ikke skjønner hva han holder på med, så jeg regner meg at det faktisk i bunn og grunn har noe med meg å gjøre? Kanskje jeg er en bitch å leve med som gjør at han føler for å skjule ting for meg?

Er litt oppgitt, men vet jo at vi må prate. Er bare så vanskelig å komme i gang :sjenert:

Men appy da :kose: Han MÅ jo si ifra om det er noe han er misfornøyd med, løser jo ikke det ved å ikke si noe og heller gå bak ryggen på deg.SÅ dette er jo 100% hans feil. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, så gode dere er! STOOOOR :hug: til dere alle sammen!

Jeg spurte igjen i dag om hvorfor han føler han må skjule det, å han sier det er fordi jeg "klikker" når han får meldinger fra nummer som ikke er lagret på tlf. Å her må jeg bare flire, for jeg tror aldri jeg har sett at han har fått ei melding frå et nummer som ikke er lagra på tlf hans. Så jeg skjønner ikke hva som er tingen.

Og dere har så rett i at han bør SI det, men han er så lukket at det blir ikke å skje. Og da lurer jeg på igjen om det her er verdt det?

Jeg har vært å tatt :sol: i dag :) Så dro jeg til en venninne, og det var godt å prate med henne om dette. Var flott å høre andre synspunkter. Kunne liksom utlevere meg mere til henne, enn det jeg kan her inne. Dere får kortversjonen, og det håper dere skjønner. Dere har hvertfall fått essensen av hele situasjonen :)

Og igjen :helen: for at alle er så oppmerksomme og omtenksom! Herlige jentene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så gode dere er! STOOOOR :hug: til dere alle sammen!

Jeg spurte igjen i dag om hvorfor han føler han må skjule det, å han sier det er fordi jeg "klikker" når han får meldinger fra nummer som ikke er lagret på tlf. Å her må jeg bare flire, for jeg tror aldri jeg har sett at han har fått ei melding frå et nummer som ikke er lagra på tlf hans. Så jeg skjønner ikke hva som er tingen.

Og dere har så rett i at han bør SI det, men han er så lukket at det blir ikke å skje. Og da lurer jeg på igjen om det her er verdt det?

Jeg har vært å tatt :sol: i dag :) Så dro jeg til en venninne, og det var godt å prate med henne om dette. Var flott å høre andre synspunkter. Kunne liksom utlevere meg mere til henne, enn det jeg kan her inne. Dere får kortversjonen, og det håper dere skjønner. Dere har hvertfall fått essensen av hele situasjonen :)

Og igjen :helen: for at alle er så oppmerksomme og omtenksom! Herlige jentene :klem:

:hug:

Fikk du noen råd av venninnen din som du synes er brukbare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å snakke med gode venner om slike ting! Er ofte god hjelp i andres synspunkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...