Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Haha, jeg tar ikke det her så tungt altså. Jeg er bare i tenkteboksen på hva jeg vil gjøre med dette. Så enn så lenge så kan han ligge i senga. ( og jeg hadde neppe klart å :pisk: han ut av senga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:pisk: han til han våkner og jag han ut på :veslejenta:

Enig igjen Mia. :fnise:

Haha, jeg tar ikke det her så tungt altså. Jeg er bare i tenkteboksen på hva jeg vil gjøre med dette. Så enn så lenge så kan han ligge i senga. ( og jeg hadde neppe klart å :pisk: han ut av senga)

Skjønner. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: x 2

Jeg føler på meg at jeg vil ut av leil i morgen. Tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug: x 2

Jeg føler på meg at jeg vil ut av leil i morgen. Tips til hva jeg kan gjøre?

:hug:

Hmm...Du kan gå deg en tur? Dra til en venninne, eller Mamma eller Pappa en tur? Ta turen til Oslo for å få :troest: av K82 ( :fnise: ), kjøre til et kjøpesenter som er søndagsåpent, ta deg en kaffe og shoppe litt. :vetikke: Eller be han gå ut, si at du vil være for deg selv og det er naturlig at han stikker ut siden han er årsaken til le problemo. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: for gode ideer! Har egentlig ikke lyst å være sammen med noen imorgen. Tror kanskje jeg stikker på jobben å tar en :kaffekopp::fnise: Er det ikke typisk at jeg kjenner jeg holder på å bli syk og. Pokkers halsen min.

Tipper jeg jager han ut i stedet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: for gode ideer! Har egentlig ikke lyst å være sammen med noen imorgen. Tror kanskje jeg stikker på jobben å tar en :kaffekopp::fnise: Er det ikke typisk at jeg kjenner jeg holder på å bli syk og. Pokkers halsen min.

Tipper jeg jager han ut i stedet :hoho:

Hmf, uflax du har da. :troest: Det ordner seg nok appi! Ordner seg for sånn halveis snillslemme jenter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: for gode ideer! Har egentlig ikke lyst å være sammen med noen imorgen. Tror kanskje jeg stikker på jobben å tar en :kaffekopp::fnise: Er det ikke typisk at jeg kjenner jeg holder på å bli syk og. Pokkers halsen min.

Tipper jeg jager han ut i stedet :hoho:

Uffda! :troest: Ja jag han ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufff... det må være en ekkel følelse å komme over noe sånt da.. Tenker at man ikke lagrer noen skjult uten grunn jeg da men.. Superteit uansett...

Og hei, forresten! Fra en sniker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff... det må være en ekkel følelse å komme over noe sånt da.. Tenker at man ikke lagrer noen skjult uten grunn jeg da men.. Superteit uansett...

Og hei, forresten! Fra en sniker!

:velkommen:

Så du snek, så var spent på om du la igjen spor, å det gjorde du jo :nigo: Ja, det er ekkelt å komme over, så jeg bare konfronterte han med en gang, og han sa at det bare var for at jeg ikke skulle bli sjalu. Men hvorfor har han nummeret hennes enda, det lurer jeg på ! :sukk: Er ikke no kul følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det her vitterlig så ille da? Så ille at jeg må jage han ut?

Det må du føle selv da appi. :kose:

Men om jeg hadde vært sammen med en jente som jeg hadde tatt i å sende sms og bilder til en annen kar bak ryggen på meg, og sååå senere funnet nummeret til karen lagret som et jentenavn og at hun hadde sendt han meldinger....Hadde JEG som et minimum :rope: og :kjefte: og så minst forsvunnet i 1 døgn. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:nigo: K82; du kan få sagt det du. Og jeg er jo enig, så jeg kjeftet litt :sjenert:

Du må gjøre som du føler er rett da appi :hug::klem:

Men sånn hadde jeg reagert, og jeg hadde følt at det hadde vært på sin plass. :opplyser:

K82 :rope: og :kjefte: på typen til appy, for at han gjør deg :sukk: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Tror han trenger å høre hvor dust han er fra noen andre enn meg. For meg kan han ikke ha respekt for lengre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Tror han trenger å høre hvor dust han er fra noen andre enn meg. For meg kan han ikke ha respekt for lengre :sukk:

:troest: Du kan si jeg syns han er en dust! :kjefte:

Liker ikke at noen gjør appy lei seg. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...