*appifany* Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 23. januar 2010 Haha, jeg tar ikke det her så tungt altså. Jeg er bare i tenkteboksen på hva jeg vil gjøre med dette. Så enn så lenge så kan han ligge i senga. ( og jeg hadde neppe klart å han ut av senga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. januar 2010 #122 Del Skrevet 23. januar 2010 han til han våkner og jag han ut på Enig igjen Mia. Haha, jeg tar ikke det her så tungt altså. Jeg er bare i tenkteboksen på hva jeg vil gjøre med dette. Så enn så lenge så kan han ligge i senga. ( og jeg hadde neppe klart å han ut av senga) Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 23. januar 2010 Så gode dere er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #124 Del Skrevet 24. januar 2010 Så gode dere er da Vi bryr oss vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #125 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi bryr oss vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 24. januar 2010 x 2 Jeg føler på meg at jeg vil ut av leil i morgen. Tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #127 Del Skrevet 24. januar 2010 Finne på noe med noen venner i hele morgen om du har muligheten til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #128 Del Skrevet 24. januar 2010 x 2 Jeg føler på meg at jeg vil ut av leil i morgen. Tips til hva jeg kan gjøre? Hmm...Du kan gå deg en tur? Dra til en venninne, eller Mamma eller Pappa en tur? Ta turen til Oslo for å få av K82 ( ), kjøre til et kjøpesenter som er søndagsåpent, ta deg en kaffe og shoppe litt. Eller be han gå ut, si at du vil være for deg selv og det er naturlig at han stikker ut siden han er årsaken til le problemo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #129 Del Skrevet 24. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 24. januar 2010 for gode ideer! Har egentlig ikke lyst å være sammen med noen imorgen. Tror kanskje jeg stikker på jobben å tar en Er det ikke typisk at jeg kjenner jeg holder på å bli syk og. Pokkers halsen min. Tipper jeg jager han ut i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #131 Del Skrevet 24. januar 2010 for gode ideer! Har egentlig ikke lyst å være sammen med noen imorgen. Tror kanskje jeg stikker på jobben å tar en Er det ikke typisk at jeg kjenner jeg holder på å bli syk og. Pokkers halsen min. Tipper jeg jager han ut i stedet Hmf, uflax du har da. Det ordner seg nok appi! Ordner seg for sånn halveis snillslemme jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #132 Del Skrevet 24. januar 2010 for gode ideer! Har egentlig ikke lyst å være sammen med noen imorgen. Tror kanskje jeg stikker på jobben å tar en Er det ikke typisk at jeg kjenner jeg holder på å bli syk og. Pokkers halsen min. Tipper jeg jager han ut i stedet Uffda! Ja jag han ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 24. januar 2010 Men er det her vitterlig så ille da? Så ille at jeg må jage han ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. januar 2010 #134 Del Skrevet 24. januar 2010 Ufff... det må være en ekkel følelse å komme over noe sånt da.. Tenker at man ikke lagrer noen skjult uten grunn jeg da men.. Superteit uansett... Og hei, forresten! Fra en sniker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 24. januar 2010 Ufff... det må være en ekkel følelse å komme over noe sånt da.. Tenker at man ikke lagrer noen skjult uten grunn jeg da men.. Superteit uansett... Og hei, forresten! Fra en sniker! Så du snek, så var spent på om du la igjen spor, å det gjorde du jo Ja, det er ekkelt å komme over, så jeg bare konfronterte han med en gang, og han sa at det bare var for at jeg ikke skulle bli sjalu. Men hvorfor har han nummeret hennes enda, det lurer jeg på ! Er ikke no kul følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #136 Del Skrevet 24. januar 2010 Men er det her vitterlig så ille da? Så ille at jeg må jage han ut? Det må du føle selv da appi. Men om jeg hadde vært sammen med en jente som jeg hadde tatt i å sende sms og bilder til en annen kar bak ryggen på meg, og sååå senere funnet nummeret til karen lagret som et jentenavn og at hun hadde sendt han meldinger....Hadde JEG som et minimum og og så minst forsvunnet i 1 døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 24. januar 2010 K82; du kan få sagt det du. Og jeg er jo enig, så jeg kjeftet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #138 Del Skrevet 24. januar 2010 K82; du kan få sagt det du. Og jeg er jo enig, så jeg kjeftet litt Du må gjøre som du føler er rett da appi Men sånn hadde jeg reagert, og jeg hadde følt at det hadde vært på sin plass. K82 og på typen til appy, for at han gjør deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror han trenger å høre hvor dust han er fra noen andre enn meg. For meg kan han ikke ha respekt for lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #140 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror han trenger å høre hvor dust han er fra noen andre enn meg. For meg kan han ikke ha respekt for lengre Du kan si jeg syns han er en dust! Liker ikke at noen gjør appy lei seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå