Gå til innhold

Hvis du skulle flyttet til et annet land, hvor hadde du flyttet


Bernardette

Anbefalte innlegg

Hvor, og hvorfor?

Og hvor ville du absolutt ikke ha bodd?

Jeg ville bodd i England (skal flytte dit i August faktisk) fordi jeg elsker historien og kulturen, dessuten er England veldig multikulturellt og det liker jeg. :skravle:

Jeg ville aldri ha bodd i USA. Fordi jeg har bodd der og jeg syns USA er overvurdert. Alt er fake og det er for mye religon og rasisme der. Når jeg var liten var USA drømmen, men etter å ha bodd der vil jeg ikke tilbake. Jeg kan reise på ferie til NY og sånn, men aldri bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spania ,helst Kanari øyene da.Kroppen slapper mer av og jeg har mindre smerter,dessuten reduserer jeg inntak av medisiner med over 50%!! Så det er pga helsemessige årsaker og det er jo ikke akkurat stygt der nede :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike! :strix: Er frankofil på min hals, og skulle gjerne hatt en B&B i en liten landsby i et vindistrikt. :strix:

Hahaha! Samme her! Var i Provence i sommer, i en liten landsby som heter Correns. Det er forresten der Brad og Angelina bor :ler: (Fikk desverre ikke komme inn på vingården deres). En økologisk liten by med økologisk vinproduksjon, mat osv.. Fantastisk!

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å bo et sted sør i Frankrike, evt. New York rundt Manhattan en plass. England er heller ikke noe dårlig alternativ, da i en litt mindre by. Liker den engelske kulturen og humoren utrolig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med manglende demokrati, at miljøaktivister blir myrdet, ekstremt mye korrupsjon og halvdiktaturiske presidenter (og tropiske stormer)?

Det er kanskje ikke så farlig at folket lider i landet så lenge du har sol, en fin leilighet og god mat?

Det var då voldsomt! :ler:

Beklagar at eg likar desse landa til tross for manglande demokrati, korrupsjon og blabla.

Har vel aldri sagt at desse tinga ikkje betyr noko, så lenge eg har det bra der. Og det kan godt hende at å bu der "for alltid" ikkje hadde vore noko for meg, men for en periode kunne eg absolutt tenke meg å bu der. Meg om det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne gjerne bodd i Frankrike, Spania eller Danmark, flere land jeg kunne bodd i en periode men ikke fast, Kunne ikke tenkt meg å bodd i østen noen plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storbritannia. Elsker språket, historien og humoren. Kunne ikke tenkt meg å bo i USA grunnet dårlige velferdsordninger generelt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige, fordi jeg liker den svenske kulturen og væremåten og de utrolig kjekke og hyggelige guttene der! Sverige er ganske likt som Norge, med noen forskjeller, så det er trygt, men samtidig spennende. Ellers kunne jeg ha bodd i Australia. Tror jeg ville ha likt meg der, jeg har likt alle australiere jeg har møtt. Det er ikke så mange andre land i verden jeg kunne ha tenkt meg å bo i. Mange land å besøke, men ikke å bo i. Norge er veldig trygt og godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...