Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Takk, søtesnuppa!

Verden var lysere i dag, gitt. Har sovet 7 timer (det er liksom minimumen jeg klarer meg med), og det er verdt det. Men jeg lurer på om jeg skal ta en hjemmekontordag uansett; har relativt vondt på den ene siden av ankelen, av alle rare steder :klø: Neppe noen dødelig tilstand, men tror foten blir glad om den får være i fred i dag.

Nå nyter jeg dagens frokost: havregrøt! Det er godt, sunt og billig. Har laga av 1,5 dl havregryn, kokt med vann, også har jeg oppi eplebiter, noen hakkede mandler og masse kanel. Og en slump melk oppå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant nummeret til kundeservice og teknisk hjelp for ellipsen i går. Håper det ordner seg altså, det høres ikke helt bra ut med de lydene. Jeg lurer på om det er noe som stikker ut og treffer båndet eller noen av pedaldelene. Lager sånn "fffff-ffffff-fffffffffffffflipp"-lyd hver gang jeg tråkker. I tillegg er det noe som sier "sproinggggggg". :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge igjen spor her hos deg. :sjenert: Må egentlig bare få si at jeg ELSKER avataren din :hjerte: . :fnise:

Og selvsagt at du er veldig flink til å trene og være sunn. :Nikke: Jeg tenker alltid at i morgen skal jeg begynne, men det blir det jo aldri noe av. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge igjen spor her hos deg. :sjenert: Må egentlig bare få si at jeg ELSKER avataren din :hjerte: . :fnise:

Og selvsagt at du er veldig flink til å trene og være sunn. :Nikke: Jeg tenker alltid at i morgen skal jeg begynne, men det blir det jo aldri noe av. :sjenert:

:vinke: Hei, så hyggelig med nytt besøk! Og takk :) Du har jo verdens kuleste signatur, da. Minner meg om en t-skjorte jeg så hvor det stod "I'm so cute i shit puppies" :fnise:

Det rare er at jeg alltid skal begynne å være flink i morgen jeg og... Men det hjelper altså, jeg er flinkere nå enn jeg var for ett år siden egentlig. Har ikke planer om å bli en treningsnarkoman uansett, så så høyt gidder jeg ikke sikte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt kundeservice og snakket med en hyggelig - om noe trøtt - ung mann, som skulle sende meg reparasjonsinstrukser på mail. Kjekt at de gjør det sånn, jeg begynte å bli bekymret for at jeg måtte i en butikk med den eller noe sånt. Han mente ihvertfall at dette har skjedd på flere maskiner, og at det sannsynligvis bare er en skrue som må strammes. Håper det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for at sashimi er en veldig god middagsidé, nemlig. Bare av den litt sunnere varianten med endel grønnsaker ved siden av. Og kanskje litt ris, men ikke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser flink lusnj:

isbergsalat

rød paprika

grønn paprika

gul paprika

sukkererter

stangselleri

kidneybønner

bogskinke (ikke så mye)

fullkornspasta

en liten dæsj Vita Hjertego' olje og litt sitronpepper

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke skinke ganske sunt, da? :sjenert:

Jo'a, men den bogvarianten er litt verre. Men det var mest fordi jeg bønner også, liker ikke å ha masse av begge deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for bønner og sånn, jeg. :ler:

:hoho: Ja, det er skremmende greier. Har ikke smakt så mange andre bønner enn de vanlige røde med mel inni, og de i tomatsaus på boks.. Og er ikke fan av noen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, det er skremmende greier. Har ikke smakt så mange andre bønner enn de vanlige røde med mel inni, og de i tomatsaus på boks.. Og er ikke fan av noen av delene.

Det er ikke smaken som skremmer meg.... :sjenert: Mer skrekkhistorier om hva som kan skje i fordøyelsessystemet etter å ha spist belgfrukter.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, her tar det av :ler:

Kan ikke gå fra dagboka i mer enn 5 minutter før den blir tatt over av fjortisprat, jo!

(men for all del, fortsett. Dere er veldig søte og morsomme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da et seriøst problem! :ler:

Jojo, det er sant. ;) Og i tillegg til bønner har man kål, rosenkål, løk og brokkoli.

Men om jeg snakker ut fra ... *kremt* personlig erfaring, så er det faktisk like ille å spise epler. Eller rå grønnsaker. Var en stund jeg likte å ha grønnsaker med dip som lunsj, men det måtte jeg kutte ut, gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var middagen fortært! Det ble sashimi, gitt. Laks, agurk, avocado og ris. Også soyasaus og wasabi, øff kårs. Risporsjonen burde definitivt vært mindre, men jeg er så flink til å bruke riskokeren min som unnskyldning (den har et minimum på hvor mye den kan koke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sashimi? *lat som ikke gidder å google* Hørets godt ut nemlig! :jepp:

Og ellers er det full prat om fordøyelsessystemet ser jeg? :ler: Spiser ikke erter eller bønner. Synes det er helt gruuusomt! Men hver sin smak, for all del! ;) Får man virkelig luft av brokkoli?? Kan ikke huske å ha eh, erfart dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sashimi? *lat som ikke gidder å google* Hørets godt ut nemlig! :jepp:

Og ellers er det full prat om fordøyelsessystemet ser jeg? :ler: Spiser ikke erter eller bønner. Synes det er helt gruuusomt! Men hver sin smak, for all del! ;) Får man virkelig luft av brokkoli?? Kan ikke huske å ha eh, erfart dette :fnise:

Tja, spørs om du liker sånt da: sashimi er rå fisk i skiver. Som sushi, bare uten risen under. Nam i magen min ihvertfall! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

*barnslig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...