Gå til innhold

Litt flinkere


Pingting

Anbefalte innlegg

Jah, inntaket ble litt stort i kveld, gitt.

Middag: sushi. (6 maki, 9 nigiri. Ganske mye, men var sulten, også er det så fordømt godt!) Drakk vann ved siden av.

Jeg og J delte en liten bøtte popcorn på kinoen. Så gikk hele gjengen på en pub, der ble det først en irish whisky (koffein, alkohol, sukekr og fett sammen, å himmel! :dåne:), så en øl, så skulle vi gå...så ble det en øl til! Og noen never popcorn der og. Hjelpes.

Får spise sunt i morgen, ihvertfall til frokost og lunsj. I morgen kveld skal jeg ut med endel studievenninner og ta noen øl, tror det blir middag også. Engelsk pub, så de har neppe helsekost på menyen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen så utrolig godt å høre at det er flere som har kjøpt sånn teit sofa med superlim i setene...:skratte: Men vet du, det limet løsner litt sånn etterhvert, slik du har lest i boken min:)

Pytt pytt med spisingen og drikkingen idag og imorgen, det er bare å komme sterkere tilbake fra mandagen av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så utrolig godt å høre at det er flere som har kjøpt sånn teit sofa med superlim i setene...:skratte: Men vet du, det limet løsner litt sånn etterhvert, slik du har lest i boken min:)

Pytt pytt med spisingen og drikkingen idag og imorgen, det er bare å komme sterkere tilbake fra mandagen av;)

Ja, jeg tror det er en defektgreie på mange møbler. ....sikkert IKEA sin feil ellerno. :fnise:

Du er tilbake :strix: :strix: :strix:

(Hilsen Plingo)

HEI! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Slitsom tur til lesesalen i dag, hadde vært kollisjon ved Carl Berner-krysset, så der var det fullstendig kaos. Gikk greit for min del (men jeg hater busser i rushtida, murr), det var visst verre tidligere. En av de andre jentene her hadde visst blitt sittende på bussen i tre kvarter. Kollektivtrafikken viser ofte det verste av folk, synes jeg. Er så irriterende når det er rushtid og masse pasasjerer, også trekker ikke folk bakover sånn at andre kan komme på engang! :kjefte: På den andre siden, det kunne vært verre. Kunne vært sånn som det er i Tokyo:

GlNyCHlLt1Y&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Slitsom tur til lesesalen i dag, hadde vært kollisjon ved Carl Berner-krysset, så der var det fullstendig kaos. Gikk greit for min del (men jeg hater busser i rushtida, murr), det var visst verre tidligere. En av de andre jentene her hadde visst blitt sittende på bussen i tre kvarter. Kollektivtrafikken viser ofte det verste av folk, synes jeg. Er så irriterende når det er rushtid og masse pasasjerer, også trekker ikke folk bakover sånn at andre kan komme på engang! :kjefte: På den andre siden, det kunne vært verre. Kunne vært sånn som det er i Tokyo:

Å fy faen! Jeg skal aldri ta undergrunnen i Tokyo. Fikk helt vondt i magen av klaustrofobi bare ved å se på den filmen.

Ellers er jeg helt enig med deg. Jeg sier ofte at jeg aldri hadde kunnet blitt bussjåfør, for jeg hadde fått sparken etter en time. Jeg hadde nemlig dyttet folk bakover i bussen når de nekter å flytte seg (akkurat som de gjør i Tokyo). For det området har jeg null tålmodighet. (jeg har opplevd en del ganger å komme for sent på skolen fordi bussjåføren ikke ville slippe på flere. da stoppet folk midt i bussen. kjipt å ikke få bli med når man ser at det til og med er ledige seter!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja det så ikke særlig årleit ut det der gitt...takke meg til rush i oslo, selvom det til tider også er en kamp om livet :skratte: er enig med deg, det får frem det værste i folk, og folk er både hissige, egosentriske mm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ofte at jeg aldri hadde kunnet blitt bussjåfør, for jeg hadde fått sparken etter en time. Jeg hadde nemlig dyttet folk bakover i bussen når de nekter å flytte seg (akkurat som de gjør i Tokyo). For det området har jeg null tålmodighet.

Tenk om bussjåfører faktisk hadde lov til dette! Jeg hadde blitt overlykkelig :D De idiotene som bare står i midtgangen burde egentlig blitt kastet av spør du meg :kjefte:

Endret av Meg_457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti! Jeg hadde seriøst fått angst om det hadde vært meg som ble dytta på den måten!

Nå har jeg forresten startet ny dagbok.. mrn ikke treningsdagbok, tok ikke sjansen på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du burde bli bussjåfør jeg, Store My :fnise:

Oioioi, i kveld har jeg hatt det fint! Jeg og noen av jentene fra arkeologi dro ut for å spise og å ta et par øl. Veldig hyggelig, særlig siden det var med noen som sluttet for en stund siden og som jeg ikke har sett på alt for lenge :)

Vi spiste indisk, supergodt! (ikke så sunt, men æsj da) Så gikk vi på irsk pub og prata tull. Drakk en øl til maten og to cider (Strongbow, nam!) på puben, så nå er jeg i godt humør ;)

I morgen må jeg øve på talen jeg skal holde på den middagen. Gleder meg til mer god mat (haggis!), god drikke (whiskey) og særlig godt selskap (masse hyggelige gærninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt flinkis-ping i dag! Sto opp seinere enn planlagt (ble litt sent i går), men tok 20 minutter på ellipsen før jeg hoppet i dusjen. :) Frokosten er også flink: omelett med rødløk, squash og sopp, servert med paprika og tomat. :)

Nå skal jeg lage kaffe! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk :)

Hihi, ny avatar! ^^

Nå må jeg begynne å gjøre noe her... treigis-ping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul avatar ;) Den omeletten høres jo veldig god ut da! Har du squashen rett i røren? (squash = sånn agurk lignende ting?) :sjenert:

Endret av Meg_457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul avatar ;) Den omeletten høres jo veldig god ut da! Har du squashen rett i røren? (squash = sånn agurk lignende ting?) :sjenert:

Ja, sånn sak. :happy: Jeg steker den vanligvis først. Squash er godt når det er stekt, men om det er veldig tynne skiver så kunne den nok gått rett i røra!

Spiser masse squash når jeg tenker meg om, det er et must i wok og jeg bruker det ofte i indiskinspirerte retter. Nammenam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren så flink du er å lage mat altså! Hvor får du all inspirasjonen fra? Jeg hadde aldri kommet på å kjøpt squash, selv om jeg faktisk har spist det i salater før og sånn. Er liksom litt ukjent, aner ikke hva jeg skulle brukt den til :fnise:

Flink du er å trene da! :jepp:

Jeg er også treig med å begynne lesingen i dag, men skal sette i gang nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søren så flink du er å lage mat altså! Hvor får du all inspirasjonen fra? Jeg hadde aldri kommet på å kjøpt squash, selv om jeg faktisk har spist det i salater før og sånn. Er liksom litt ukjent, aner ikke hva jeg skulle brukt den til :fnise:

Flink du er å trene da! :jepp:

Jeg er også treig med å begynne lesingen i dag, men skal sette i gang nå!

Øvelse, kjøre deg - øvelse! (og å sitte å surfe etter oppskrifter på nett når man egentlig burde skrive masteroppgave)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse, kjøre deg - øvelse! (og å sitte å surfe etter oppskrifter på nett når man egentlig burde skrive masteroppgave)

:fnise:

Jeg får ta fram den festkokeboka jeg fikk til jul. En stor murstein av ei bok! Kåret til Norges beste eller noe i fjor, husker ikke hva den heter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmm, squash :sikle: Jeg spiser også mye squash, pleier å steke den og rødløk og ha sammen med pasta i hjemmelagd sweetchilisaus. Nå ble jeg sulten :sukk:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg får ta fram den festkokeboka jeg fikk til jul. En stor murstein av ei bok! Kåret til Norges beste eller noe i fjor, husker ikke hva den heter :sjenert:

Oi! Æh, tips meg om den når du kommer på hva den heter da?

Mmmmmm, squash :sikle: Jeg spiser også mye squash, pleier å steke den og rødløk og ha sammen med pasta i hjemmelagd sweetchilisaus. Nå ble jeg sulten :sukk:

:fnise:

Hørtes veldig godt ut, det må jeg prøve. Elsker sweet chili-saus!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...